Musgrave Pompaksies

Post Reply
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Musgrave Pompaksies

Post by Hein M. »

Hall almal!

Het enige-iemand ondervinding of kennis van hierdie pompaksie haelgewere - en hoe BETROUBAAR hulle is ???

Image

Blykbaar het die polisie dit destyds gebruik en is 'n kloon van die Baretta RS-200?

Laat weet gerus!

Groetnis!

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Re: Musgrave Pompaksies

Post by Armand Steenkamp »

Hein ek skiet van baba dag af met een. Baie betroubaar. Hy het my nog nooit in die steek gelaat nie!Ek jag eistervark in die nag met hom.
Se maar as jy nog iets wil weet.

Groetnis
Hou die lood ini lug!
Tikka 3006Ackley
Howa 204 ruger
6.5x55Ackley
243Howa Varminter
357Taurus
303Br
.22Norinco
.38 Rossi
577/450 Martini
Brno .22Hornet
Danie Lombard .243

Post by Danie Lombard .243 »

Presies dieselfde as 'n Beretta, baie betroubaar.
HVZ
Jr. Member
Jr. Member

Post by HVZ »

Hein

Ek het ek een van van daai mosberg en geniet hom baie. Myne het net n 30" loop met n verstelbare choke op. Nog nie een keer met hom gesukkel nie.

Groete
HVZ
260rem 8x57js brno 12br mossberg
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Dankie aan almal!

Ek kyk na die Musgrave.  Hy is baie netjies.

Groetnis!

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Mkonto

Post by Mkonto »

I was involved in the original manufacture of these shotguns, they are copies of the BERETTA, the project was later taken away from Musgrave and Republic Arms later made them under the now discontinued MUSLER brand.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Mkonto wrote: I was involved in the original manufacture of these shotguns, they are copies of the BERETTA, the project was later taken away from Musgrave and Republic Arms later made them under the now discontinued MUSLER brand.
Dankie Craig!

Die een waarna ek kyk is baie netjies opgepas.  Ek oorweeg dit nogal ernstig.

Mooiloop!

Hein
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Dag kerels! Hoe motiveer 'n man jou aansoek vir so 'n pompaksie of 'n semi-outo? Ek Het toegewyde jagterstatus en is besig om sportskutstatus te kry. Ek vra , want ek weet dalk van 'n 'n semi-outo wat in 'n boedel na my is. Ek hoor hom in die nag na my roep!                                                                                                 
Post Reply