In my 65 jaar van jag moet ek sê ons moet onderskei tussen verskillend metodes van jag, bv. kamp in die veld met voorsit, kamp in die veld met bakkiejag, kamp in die veld met jag-en-bekruip, kamp en jag te perd, akkommodasie in luukse verblyf, ens. Daar is baie opsies. Nie een van hulle is dieselfde nie.
Toe ek nog vir Jan Wilkins in die stoeikryt kon uitdaag en die erd net-net wou afspring, was veldkamp en jag-en-bekruip die "ultimate".
Nou moet ek maar terugval op diesel-"stalk" om vleis bymekaar te maak.
In al die bogenoemde, waarvan ek ondervinding het, het ek gevind dat 'n jaggeselskap nie te groot moet wees nie en die belangrikste is dat die maters mekaar moet ken. Vier pelle wat deur die vuur vir mekaar sal loop, is die beste groep wat ek sou kies. Hoe meer asems, hoe meer uiteenlopende idees en ... moeilikheid!
Die meeste probleme op jagtogte was met voorsit waar daar tien tot twaalf ouens gewere beman het. Let op, ek sê nie, jagters nie. Baie van hulle het net geweet hoe om 'n patroon in die loop te kry en waar jy moet trek om die skoot te laat loop. "Nee, nee, daai bok met die pensskoot en twee skote op die boude, is nie myne nie!" Het julle dit al gehoor? Dan het ek baie gewonder of 'n jagongeluk om sulke ouens te uit die jagveld te kry, nie 'n uitkoms sou wees nie!
Gelukkig het ek my nie aan die duiweltjie op my skouer gesteur nie. Deesdae ry ek en my vriend 'n paar draaie deur die veld en ek kry my koedoe of twee en ek skiet vir hom en sy vriende ook 'n paar. Geen stres meer nie. Die tyd is egter min.