Fotos by CFR
- finch
- Sr. Member

Fotos by CFR
Nie dat dit vir enige iemand hier n verrassing gaan wees nie, maar hier is n foto van hoe dit tans lyk by die CFR.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Theunodb
- Sr. Member

Re: Fotos by CFR
Lyk my die mense doen almal hulle aansoeke deur dieselfde persoon. Daai aansoeke lyk almal amper dieselfde, almal mooi ge-staple, niemand sin is gebind nie, niemand sin is in 'n folder / file nie.
Ek het dadelik probeer om my aansoek te sien, mooi in 'n bright pienk folder, of my vriend sin wat saam my was, 'n in shocking geel leer. Was ons dan die enigste mense wat ons aansoeke nie net plainweg gestaple het nie. Of haal hulle jou aansoek dan uit die binder uit?
Ek het dadelik probeer om my aansoek te sien, mooi in 'n bright pienk folder, of my vriend sin wat saam my was, 'n in shocking geel leer. Was ons dan die enigste mense wat ons aansoeke nie net plainweg gestaple het nie. Of haal hulle jou aansoek dan uit die binder uit?
GUNR - Shooting and Reloading
https://onelink.to/56748m
https://onelink.to/56748m
- Stephan86
- Hero Member

Ek glo dit is soos jy daar noem, alles work uitgehaal en seker volgens hul "standaar" bymekaar gesit. Of ek het dit al gesien gebeur met my papierwerk wat altyd ook in 'n leer ingedien word.Theunodb wrote: Mon May 17, 2021 11:26 am Lyk my die mense doen almal hulle aansoeke deur dieselfde persoon. Daai aansoeke lyk almal amper dieselfde, almal mooi ge-staple, niemand sin is gebind nie, niemand sin is in 'n folder / file nie.
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
-
Basie2
- Sr. Member

Die leêr word uitmekaar en net sekere items gaan in. Myne was ook netjies in folder, dit beteken niks! Sterkte
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Andre308
- Hero Member

Met die hoeveelheid dokumente wat ek bysit met my motiveering, lyk daai klomp stapels maar net na so 120 aansoeke.
Nie te rof nie!
Nie te rof nie!
-
PWV
- Hero Member

Nou die dag op TV gesien hoe so 'n stapel koerante 'n ou tannie doodval!! 
-
HeinM
- Sr. Member

Jou mooi aansoek lê by die DFO in 'n kas. Hulle maak afdrukke van sekere bladsye en dit word na die CFR gestuur. Ek het nou al 'n paar keer by gewees waar my aansoek verwerk is totdat dit versend word. So, daardie is afdrukke wat so netjies in stapels lê...Theunodb wrote: Mon May 17, 2021 11:26 am Lyk my die mense doen almal hulle aansoeke deur dieselfde persoon. Daai aansoeke lyk almal amper dieselfde, almal mooi ge-staple, niemand sin is gebind nie, niemand sin is in 'n folder / file nie.
Groetnis!
-
HeinM
- Sr. Member

HeinM wrote: Tue May 18, 2021 3:24 pmJou mooi aansoek lê by die DFO in 'n kas. Hulle maak afdrukke van sekere bladsye en dit word na die CFR gestuur. Ek het nou al 'n paar keer by gewees waar my aansoek verwerk is totdat dit versend word. So, daardie is afdrukke wat so netjies in stapels lê...Theunodb wrote: Mon May 17, 2021 11:26 am Lyk my die mense doen almal hulle aansoeke deur dieselfde persoon. Daai aansoeke lyk almal amper dieselfde, almal mooi ge-staple, niemand sin is gebind nie, niemand sin is in 'n folder / file nie.
Aandie positiewe kant, daar is reeds baie info in daardie lêers, wat reeds deur die DFO op die stelsel vasgelê is. Maar steeds. Dit is 'n depressiewe prentjie...
Groetnis!