Henne ophou eiers produseer -
-
Dirk777
- Jr. Member

Henne ophou eiers produseer -
Hi Manne en Maninne,
Ek het raad nodig. Ek het 5 Koekoek henne, +- 3 jaar oud... Nooit siek nie, altyd genoeg kos en water, in 'n veilige hok naby my slaap kamer.
Hulle het altyd vir my so 4 tot 5 eiers eleke dag gegee. 2 Maande terug erf ek 2 ou Koekoeks van 'n vriend.... Ek hou hulle eers appart, sodat hulle mekaar gewoond raak...... eier produksie loop mooi.....selfs nadat ek die hok oop maak dat almal saam kan loop
So 2/3 weke terug, skielik hou al my hoenders op met eiers le.... 1 eier vir die laaste ruk......... Ek verander to hulle kos, van "Le- pitte" na "Chick-Chick"
Ek sit nou met 7 henne, En nog steeds niks eiers nie. Hulle lyk nie siek nie, hulle baklei nie met mekaar nie.
Kan dit dalk voel griep wees? Die een baie ou hen, sit baie en slaap....
Ek is in Alberton.
Raad nodig asb.
Ek het raad nodig. Ek het 5 Koekoek henne, +- 3 jaar oud... Nooit siek nie, altyd genoeg kos en water, in 'n veilige hok naby my slaap kamer.
Hulle het altyd vir my so 4 tot 5 eiers eleke dag gegee. 2 Maande terug erf ek 2 ou Koekoeks van 'n vriend.... Ek hou hulle eers appart, sodat hulle mekaar gewoond raak...... eier produksie loop mooi.....selfs nadat ek die hok oop maak dat almal saam kan loop
So 2/3 weke terug, skielik hou al my hoenders op met eiers le.... 1 eier vir die laaste ruk......... Ek verander to hulle kos, van "Le- pitte" na "Chick-Chick"
Ek sit nou met 7 henne, En nog steeds niks eiers nie. Hulle lyk nie siek nie, hulle baklei nie met mekaar nie.
Ek is in Alberton.
Raad nodig asb.
Last edited by Dirk777 on Thu Jun 17, 2021 1:44 pm, edited 2 times in total.
HOWA .300WM
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
Smith & Wesson .38 Special
CZ 6.35
BSA .22 long
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
- cassie_calvinia
- Hero Member

Re: Henne ophou eiers produsser - Voel griep?
myne ook ophou le, en eks in calvinia
HOU HOM DAAI DIKTE
-
Dirk777
- Jr. Member

Re: Henne ophou eiers produseer - Voel griep?
Cassie, ek het selfs vir hulle almal 'n klein dosis, Ivermex gegee... geen verskil. Hulle het nog nooit voorheen ophou le, soos die slag nie. Wat kan dit wees?
HOWA .300WM
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
- prohunt
- Hero Member

Dirk is dit nie dalk verveertyd nie? Kyk of daar baie los vere rondlê. Hoenders se lêpatrone verander met verveertyd en dit is nou seisoenale oorgangstyd.Dirk777 wrote: Fri Apr 16, 2021 1:33 pm Cassie, ek het selfs vir hulle almal 'n klein dosis, Ivermex gegee... geen verskil. Hulle het nog nooit voorheen ophou le, soos die slag nie. Wat kan dit wees?
Die goeie nuus is dit kom gewoonlik reg sodra hulle klaar verveer het. Oppas net kos verander kan dan ook 'n invloed hê. Ek sou nie die kos verander het vanaf lêpille af nie.
Die ou hen kan dalk ook al uitgelê wees.
- Eduard Venter
- Hero Member

Ek is geen kenner nie maar ek dink prohunt is reg, dis maar draai van die seisoene.
My koekoeke lê nog mooi maar dis nog warm by ons in die bosveld.
Sent from my Nokia C2 using Tapatalk
My koekoeke lê nog mooi maar dis nog warm by ons in die bosveld.
Sent from my Nokia C2 using Tapatalk
-
Supacow
- Hero Member

Re: Henne ophou eiers produseer - Voël griep?
Ek het gehoor as mens ivomec in die henne se maermerries invryf hul dan begin melk gee
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Riaan Kriel
- Hero Member

Dirk as dit voëlgriep was was hulle almal al lankal dood... Prohunt is 100% reg met die verveertyd en seisoenoorgang... Dit het 'n groot effek op sekere voëls se gedragspatrone ten opsigte van eiers lê en broei.Dirk777 wrote: Fri Apr 16, 2021 1:26 pm Hi Manne en Maninne,
Ek is in Alberton.
Raad nodig asb.
Die lovebirds en African-greys begin nou eers sterk te broei. Kokketiele broei ook nou weer 'n laaste rondte voor die winter inskop en van die ander papagaaie/voëls is sterk besig om te verveer en sal so teen einde middel/einde augustus weer nesaktief raak en begin broei in september/oktober se kant.
-
Gideon@1
- Sr. Member

Die is van n man wat hoeders baie goed verstaan.
Boodskap vanaf hom netso geplaas.
Ek sou reken daai henne het ophou le omdat die seisoen gedraai het herfs toe. Die dae word korter en hoenders gaan so Maart se kant in n "verveer" fase in wat dan veroorsaak dat hulle nie eiers le nie. Hulle sal weer hier in middel na einde Julie se kant begin le. Die feit dat hulle op graan is (breek mielies en sorghum) maak dit eintlik bietjie slegter omdat hulle meer vet rondom hulle ovarium deponeer en dus langer gaan vat om te le as die dae weer bietjie langer word.
Ek twyfel sterk of dit voelgriep is - in elk geval nie H5N8 nie want dan sal hulle almal dood wees binne 48-72h.
Mooo loop!!!
Boodskap vanaf hom netso geplaas.
Ek sou reken daai henne het ophou le omdat die seisoen gedraai het herfs toe. Die dae word korter en hoenders gaan so Maart se kant in n "verveer" fase in wat dan veroorsaak dat hulle nie eiers le nie. Hulle sal weer hier in middel na einde Julie se kant begin le. Die feit dat hulle op graan is (breek mielies en sorghum) maak dit eintlik bietjie slegter omdat hulle meer vet rondom hulle ovarium deponeer en dus langer gaan vat om te le as die dae weer bietjie langer word.
Ek twyfel sterk of dit voelgriep is - in elk geval nie H5N8 nie want dan sal hulle almal dood wees binne 48-72h.
Mooo loop!!!
-
gho
- Full Member

Dirk, my hoenders verveer nou en het ook ophou le.
Dit is maar 'n staduim waardeur hulle gaan.
gho
Dit is maar 'n staduim waardeur hulle gaan.
gho
-
Dirk777
- Jr. Member

Baie dankie vir almal se raad.
HOWA .300WM
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
-
Dirk777
- Jr. Member

Re: Henne ophou eiers produseer -
Ek wou net laat weet dat my hoenders wel weer begin eiers le soos altyd. Dankie aan almal wat geantwoord het.
HOWA .300WM
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
CZ 6.35
BSA .22 long
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22