Gemsbok Jag prys per bok

Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Gemsbok Jag prys per bok

Post by Louis Kriel »

Dag almal. Ek wil net weet of R6400 vir n gemsbok n billike prys is. Het 3 jaar terug R4500 by dieselfde plek betaal. Kon vir 3 jaar nie daar jag nie agv die droogte.
PWV
Hero Member
Hero Member

Re: Gemsbok Jag prys per bok

Post by PWV »

Ek kan kry vir R6000.
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

Dankie Oom Pieter.
naas222
Hero Member
Hero Member

Post by naas222 »

Louis hier by ons op Thabazimbi op veiling vir n Bosveld gemsbok gaan hul R8000 plus hang af van koopers
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Pryse verskil baie.
Van R5500 tot 35R/kg.
Ek verkies om per kilogram te betaal.
Die wild is wel skaars tans na die erg droogte wat die boere gehad het.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Ek dink R5000 - R6000 is n goeie prys.
hotklou
Newbie
Newbie

Post by hotklou »

Daai is nie slegte prys nie .. miskien bietjie aan die bokant van die spektrum. soos altyd gaan die lokasie van die plaas 'n invloed he dink ek.
"Come to the edge," he said.
And so they came.
And he pushed them.
And they flew.”
-Apollinaire
Dolf014
Hero Member
Hero Member

Post by Dolf014 »

More.

Hier by ons loop hulle R4500 - R5000.
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Boys

Daar is darem n wereld se verskil tussen n gemsbok in die kalahari/karoo se prys en die in die Noorde van die land en pryse sal hierdie oor die algemeen reflekteer.

Groetnis
Wouter
Chris (vdB)
Hero Member
Hero Member

Post by Chris (vdB) »

Ek het laas Vrydag n' Gemsbok geskiet vir R3500, en sy karkas het 95.5kg geweeg sonder vel. Die boer se normale prys is R5500, ek dink die koue het gehelp met die prys, dit was -8 daardie oggend in die veld.

Wat ek ook kan by las is na die jag het ons n' vleisie gebraai, toe het van die omgewing se boere ook kom draai maak, een van hulle het toe genoem dat Gemsbokke nou lewendig verkoop op veilings vir R2200 tot R2400, hoe waar dit is weet ek nie.

Groete
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
Sako75
Hero Member
Hero Member

Post by Sako75 »

Watter omgewings praat julle manne van?
Chris (vdB)
Hero Member
Hero Member

Post by Chris (vdB) »

Ek het in Petrusburg omgewing gejag
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek is darem bly ek het vir die eerste 10jaar van my jag lewe basies net Gemsbokke gejag, teen R6000 sal ek heel moontlik nie weer een skiet nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

Koup Karoo Merweville omgewing.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Ook dankbaar dat ek vroeg met Gemsbok begin het,sowat 86 geskiet teen die pryse kan ek ook maar net die trofee van gister bewonder. :'(

DD
Frikkie Coetzee
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkie Coetzee »

Louis

Jy kan verder ry en goedkoper skiet, Merweville is nie te ver van jou af nie. Dus wat jy spaar op bok se prys in noorde gaan jy opry in brandstof.

Ek laat skiet nie gemsbokke by my vir onder R 5000 nie maar bygese dit is jonger bulle. Meeste mense in ons area vra R 6500 tot R 8500.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Soos Wouter se bepaal die area seker grootliks die prys en ek het darem ny share van hulle geskiet ma ek sal swaar meet as R3500 vir n gemsbok betaal. Ek skiet baie eder 5 springbokke en betaal paar rand meer. Vir R6000 kan ek al n taamlike groot koedoe skiet
Basie2
Sr. Member
Sr. Member

Post by Basie2 »

Baie bly ek het in ‘94 geskiet in Namibië en 2003 - 2012 in Van Zylsrus area. Vir my was ‘n kalahari jag nog altyd die beste. Sal geen kommentaar gee oor pryse, dit bly elke man se besluit. Die swaarste g/bul, was 115kg, skoon karkas.
My 2c

Sent from my iPad using Tapatalk
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

Capt. Oblivious wrote: Mon Jun 22, 2020 5:16 pm Soos Wouter se bepaal die area seker grootliks die prys en ek het darem ny share van hulle geskiet ma ek sal swaar meet as R3500 vir n gemsbok betaal. Ek skiet baie eder 5 springbokke en betaal paar rand meer. Vir R6000 kan ek al n taamlike groot koedoe skiet
Ja gemsbokke is die goed wat ek al die meeste van geskiet het. Ek het klaar 15 springbokke en n paar blesbokke vanjaar geskiet. Gaan volgende week weer springbok en blesbok skiet. Het meeste van my gemsbokke op Noenieput gejag teen R1500. Toe koop die regering die plaas. :( Sukkel maar om my kop om R6000 te kry.

Terloops dit lyk my teen R1700 vir n blesbok (47 kg) is hy relatief ekonomies en ek hoef nie my groot gun te gebruik nie
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Blesbok en BWB is seker maar die 2 om te jag as jy kyk na wat jy kry.
Hier rond kan ons mooi groot blessies skiet vir so R1400 en groot BWBe vir so R3500 wat sin maak as jy kyk na wat jy kry en as jy vleis soek, springbokke hier is mal maar dit kan mens verstaan, as jy nou bq meer bosveld toe beweeg is daar weer baie mooi pryse op rooibokke en self "nie trofee" koedoes.

n Groot Gemsbok gaan seker wat 90kg karkas weeg, ja daar gaan 110kg manne ok wees maar daar gaan n klompie in die lae 80s ook weeg en dan maak daai som glad nie vir my sin nie, ek weet elke man kan vra wat hy wil en elke man kan betaal wat hy wil maar ons gesels mos nou.

My laaiti het laas jaar n RHB geskiet wat skoon karakas aansienlik meer as 90kg geweeg het vir R3300 by ons maat Frans en daar is nog bulle wat groter is so daai is baie meer ekonomies. Natuurlik is dit iets anders om n Gemsbok in die kalahari te skiet maar nou moet ons nog 1200km ekstra ry ook so ons gaan nog bloei met die brandstof ook.

Die laaste paar jaar gaan "jag" ek maar net saam om die rekening vir die kleinman op te tel en saa my pelle in die veld te wees en probeer dalk een mooi bok of iets anders elke jaar self te skiet maar man kan darem ook nie net skiet en betaal omdat iets mooi is nie.
Krobb
Full Member
Full Member

Post by Krobb »

In Namibië het ons in 2018 R3000 betaal en laasjaar R3500. Ek dink as hulle daar meer vra gaan hulle te min jagters kry a.g.v. die afstand en "red tape" om oor die grens te gaan. Gemsbokke was in Suid Afrika nog altyd duurder met die hoogste pryse in Limpopo.
Ek probeer om elke jaar een of twee te skiet want dit is vir my en my gesin die lekkerste tafelvleis. Maar die jaar gaan dit lol.
Dewitt
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dewitt »

Ons self het ook min bokke te jag plaaslik agv 'n ses jaar droogte en daarom het ek ook bietjie wyer begin soek. Ek het gereken biltongjag het bietjie goedkoper geword met lockdown en beperking op buitelanders, maar ek was verkeerd. Meeste wild wat ek oor uitgevind het was maar nog betreklik duur. Dalk is dit maar die droogte wat nog te vars in my geheue is.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Dewitt wrote:Ons self het ook min bokke te jag plaaslik agv 'n ses jaar droogte en daarom het ek ook bietjie wyer begin soek. Ek het gereken biltongjag het bietjie goedkoper geword met lockdown en beperking op buitelanders, maar ek was verkeerd. Meeste wild wat ek oor uitgevind het was maar nog betreklik duur. Dalk is dit maar die droogte wat nog te vars in my geheue is.
Dit is defnitief nie net jy nie, ek sien ook bitter duur pryse rondom my. Maar dan sal ander manne hier se neewat dis wat die goed kos.

Dalk moet ek n ander job kry, my baas sal vrek voor hy my begin bederf

Sent from my iPhone using Tapatalk
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

BeesBreet wrote: Tue Jun 23, 2020 9:12 pm
Dewitt wrote:Ons self het ook min bokke te jag plaaslik agv 'n ses jaar droogte en daarom het ek ook bietjie wyer begin soek. Ek het gereken biltongjag het bietjie goedkoper geword met lockdown en beperking op buitelanders, maar ek was verkeerd. Meeste wild wat ek oor uitgevind het was maar nog betreklik duur. Dalk is dit maar die droogte wat nog te vars in my geheue is.
Dit is defnitief nie net jy nie, ek sien ook bitter duur pryse rondom my. Maar dan sal ander manne hier se neewat dis wat die goed kos.

Dalk moet ek n ander job kry, my baas sal vrek voor hy my begin bederf

Sent from my iPhone using Tapatalk
Verseker.

Ek het eergister pryse gekry vir jag wat ek "ja" voor gesê het. EK sal nou maar stert tussen my bene moet ontrek. As ek so na my budget kyk en moet betaal vir dagtariewe, slagprys per bok, bakkie, en dan per/kg betaal, maar kop, pote en harslag moet inbly raak dit onbekostigbaar. Ek gin die boer sy pond botter en besef die manne gaan nou na droogte moet bymekaar maak, ek is net te arm om hulle te kan ondersteun. Noordkaap, Ooskaap en Namibia is maar waar die budget vir my klop.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Charles7x57
Jr. Member
Jr. Member

Post by Charles7x57 »

Hier in ons omgewing het ek n paar pryslyste gekry.
Dullstroom omgewing. R15000 vir n Gemsbok bul/koei. Marble Hall. R9000 vir bul/koei. Groblersdal. R11000 vir n bul/koei.
Ons Swartwildebeeste,Blouwildebeeste,Bles en Rooibokke is egter baie billik.
Post Reply