More manne,
Ek wil graag vir my ‘n cleaver mes laat maak om in die braaikamer te gebruik, watter mes maker kan julle voorstel wat nie te duur is nie maar wel goeie werk doen?
Ek weet van Phillip Dull, Eric Els en AS Strydom messe, alhoewel ek ongelukkig nie hulle messe kan bekostig, dit sal maar vir eers ‘n droom moet bly, hopelik eendag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mes Maker Voorstelle
- Springkudu
- Hero Member

Mes Maker Voorstelle
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
-
Supacow
- Hero Member

- Jakkie07
- Sr. Member

Re: Mes Maker Voorstelle
Hi
Ek saljou n man in PE se nommer stuur met PM.
Francois du Toit Knives
Ek saljou n man in PE se nommer stuur met PM.
Francois du Toit Knives
- jdpretorius
- Hero Member

Elke mes maker het seker maar sy eie styl, soos enige iets hand-gemaak, so jy gan dalk na 'n paar moet kyk wat vir jou daai WOW gevoel gee
Ek't al 'n paar skedes vir Dave Monroe (sell: nul84 ses0ses twee11nul) gemaak en kan se' hy is nogal pedanties as dit by sy kwaliteit kom. Onder die leerwerk opskrif is van die messe wat hy gemaak het. Hierdie is ook een van sy eie cleavers, dink ek.
Ek't al 'n paar skedes vir Dave Monroe (sell: nul84 ses0ses twee11nul) gemaak en kan se' hy is nogal pedanties as dit by sy kwaliteit kom. Onder die leerwerk opskrif is van die messe wat hy gemaak het. Hierdie is ook een van sy eie cleavers, dink ek.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- Xplicitly
- Sr. Member

Springkudu
Stuur my 'n PM met wat jy in gedagte het, dan help ek jou. Hier is een of twee manne op die forum wat wel al van my messe besit.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Stuur my 'n PM met wat jy in gedagte het, dan help ek jou. Hier is een of twee manne op die forum wat wel al van my messe besit.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
.22LR CBC, .375 Ruger Howa, 7mm Rem. Mag. Steyr Mannlicher