Lockdown Jag kopkrapper

naas222
Hero Member
Hero Member

Re: Lockdown Jag kopkrapper

Post by naas222 »

ek het 100 rooibok ooie en so 10 jagramme en 15 bwb wat moet af... met n vark of 15 ook
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
toelie
Hero Member
Hero Member

Post by toelie »

prys en waar?
.22LR Voere
.22LR CZ Varmint
.22-250 CZ Varmint
.22-250 Savage Vlp
.243 Kwagga Savage Vlp
.6 XC Tikka Varmint
.25-06 Ruger Nr1
.300WM Sako
.375 Ruger Howa
.50 cal voorlaaier Buckstalker
.38 Special Rossi
.9mm Glock 17
.9mm Glock 43X
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ja laat ons ry! EK wil net graag bq n Saterdag op n baan ook spandeur
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Zuku
Sr. Member
Sr. Member

Post by Zuku »

Wat word beskou as Jag (vleis en biltong), Jag (sosiaal) en Cull.

Boer het 100 bokke wat geskiet moet word agv populasie beheer op privaat grond. Kry hy een persoon om 100 bokke te skiet, of kan hy 50 persone kry om elk 2 bokke te skiet. Wie besluit wat en hoe moet ge Cull word en reik hierdie Cull permit uit. Ek luister graag.
naas222
Hero Member
Hero Member

Post by naas222 »

222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Zuku ek het ook al gewonder op watter stadium kan iets soos 'n rooibok beskou word as 'n probleemdier as hulle al jou vee se weiding opeet. Dieselfde konsep as kolganse en bosvarke wat saaiboere se lande verniel.

Sover ek verstaan het mens papiere van natuurbewaring asook die staatsveearts nodig om gerigestreer te wees as 'n culling besigheid. Dis nou vir die wildvleis en uitvoer mark. Ek praat egter onder korreksie en dis beter om natuurbewaring in jou omgewing te nader vir die inligting.

Nou gaan ek seker weer 10 PMs kry van ouens wat aanbied om my rooibok probleem gratis te kom uitsorteer haha.

Groete

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

pietskiet
Full Member
Full Member

Post by pietskiet »

Ek het dieselfde vraag op n ander draad gevra, maar ek post sommer nou dit hier ook: is daar n verskil van wat julle kon agterkom in Level 3 vs level 4 ten opsigte van jag en dan culling?

En: wat is die reels tov culling/probleemdier beheer (kom ons aanvaar jy het al die regte papiere)? Mag jy interprovinsiaal reis of nie? En oorslaap?
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Op hierdie stadium (4) kan net 'n professionele uitskietspan soiets onderneem. Koeltrok en vleis inspekteurs. Jy kan nie nou net 'n span manne bymekaarskraap en gaan skiet nie.

So onderneming kan permitte kry om Prov grense oor te steek.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
naas222
Hero Member
Hero Member

Post by naas222 »

pietskiet.. jag soos jy hom ken is nog sover onder level 3 nie toelaatbaar nie....dis hoe ek dit het...
nou gaan ek iets sê...
ja hier en daar jag ouens.... ry vanaf GP na Limpopo..
slaap oor en skiet sy kwota.. niks permitte nie.. en hulle kom daar mee weg...
maar is jy bereid om jy geweer weet nie van bakkie te verloor en dan moet jy nog seker plaas naam ook gee waar gejag... dis baie papier werk en onkostes...
of
julle ry met 4 voertuie... elke ou eie geweer...
jy jag en slaap oor...
een ou vervoer karkaste terug... met n koop bewys van boer dis gekoop nie gejag... daai bakkie ry sonder n geweer...dus daai drywer moet n geweer leen..
die voertuie met wapens moet as hul afgetrek word kan mooi verduidelik hoekom hulle dit het en geen camo bloed klere he nie.. skoon netjies kerk klere... geen koelbokse niks...
ja daars agter grondpaaie...
daars baie maniere...
maaar is jy bedreid om die kans te vat
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
pietskiet
Full Member
Full Member

Post by pietskiet »

Hi Naas

Dankie vir die terugvoering! Ek is nie n ou wat kanse vat nie, ek wil sover moontlik binne die wet operate. Kom ek som die hipotetiese feitestel soos volg op:

1) die boer reik n permit uit vir die jag van Probleemdier diere;
2) die jagter het ook die nodige permitte by Natuurbewaring en ander regulerende owerhede gekry om probleemdiere te beheer;
3) geen vleis gaan derhalwe vervoer word nie. Koelbokse en gewere wel

Mag die bogenoemde jagter dus wettiglik oor provinsiale grense reis of nie?
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

naas222 wrote: Tue May 26, 2020 3:52 pm pietskiet.. jag soos jy hom ken is nog sover onder level 3 nie toelaatbaar nie....dis hoe ek dit het...
nou gaan ek iets sê...
ja hier en daar jag ouens.... ry vanaf GP na Limpopo..
slaap oor en skiet sy kwota.. niks permitte nie.. en hulle kom daar mee weg...
maar is jy bereid om jy geweer weet nie van bakkie te verloor en dan moet jy nog seker plaas naam ook gee waar gejag... dis baie papier werk en onkostes...
of
julle ry met 4 voertuie... elke ou eie geweer...
jy jag en slaap oor...
een ou vervoer karkaste terug... met n koop bewys van boer dis gekoop nie gejag... daai bakkie ry sonder n geweer...dus daai drywer moet n geweer leen..
die voertuie met wapens moet as hul afgetrek word kan mooi verduidelik hoekom hulle dit het en geen camo bloed klere he nie.. skoon netjies kerk klere... geen koelbokse niks...
ja daars agter grondpaaie...
daars baie maniere...
maaar is jy bedreid om die kans te vat
Nee fkit boys so wil ek darem ook nie jag nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

pietskiet wrote: Tue May 26, 2020 4:33 pm Mag die bogenoemde jagter dus wettiglik oor provinsiale grense reis of nie
'n Probleemjagter met permitte en rekord as "ondierjagter" behoort so oor grense te kan reis. Jy kan jouself egter nie nou sommer 'n ondierjagter kroon en wil gaan skiet nie. Dit is nie die moeilikheid werd om jou vuurwapens dalk te verloor nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

Ek was gister in 'n geweerwinkel. Gehoor van twee verskillende persone wat gaan jag het. Een het deur alle padblokkades gekom sonder probleme. Die ander persoon se gewere, voertuig en vleis is alles gekonfiskeer en hy het glo 'n reuseboete gekry. Kruks van die saak is moenie kanse vat nie.
Mooi loop
Hein22
Hero Member
Hero Member

Post by Hein22 »

Jag toegelaat gedurende level 3!!

https://www.news24.com/news24/southafri ... d-20200312

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Geen "OPSIES" op my advertensies nie.
Post Reply