So as jy nou mooi 'n spoed ladder geskiet het is dit moontlik om die WF te verstel saam met die Ba sodat jou voorspelde spoed baie naby ooreenstem vir elke lading wat geskiet is sonder dat jy konstant die Ba moet aanpas.
Om net die Ba aan te pas kan vir jou die regte resultaat of minstens baie naby aan die regte resultaat lewer as jy naby aan die node kalibreer. So om te se dat QL se WF reg is is verkeerd want al wat dit is is 'n verstekwaarde soos die Ba van die dryfmiddel. Ek kan dan ook vra hoekom word slegs die Ba aangepas en nie ook die ratio of specific heats nie want dit speel ook 'n groot rol in die berekeninge.
So ja, om die WF te verstel, as jy nie weet wat jy doen, is gevaarlik maar om te herlaai is elkgeval gevaarlik. Daarom as jy nie weet wat jy doen nie stem ek saam dat jy bly by die handleidings maar moenie se iets is verkeerd omdat dit nie jou manier van doen is nie. Dan vir so ou laaste ene en dit is dat jou WF ook verander met koeelgewig en dit is nie jou dryfmiddel se karakterestieke wat verander nie
Dit sal interessant wees om te weet wat die ladings was wat geskiet was toe die TRGs kaboom gemaak het maar ek dink die voorbeeld is bietjie uit konteks want ons het nie die details nie. Net so weet ek ook van manne wat 'n 300gr teen 2750fps uit relatiewe kort lope geskiet het met s385 ... wat nie veilig haalbaar is nie maar met die ingevoerde poeiers is dit moontlik.