Gatvol, kort raad...
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Gatvol, kort raad...
Slim manne skuif nader asb.
Ek het n geweer wat baie bont skiet sodra hy warm word.
Na so 5-6 skote begin die roer vreeslik bont skiet.
Dit is n 26" varmint loop. Hy meet so 22mm by die kroon.
Ek vermoed die probleem kan moontlik met die bedding wees? Dalk is daar n hot spot as die geweer warm word?
Die loop is ook lekker free float, so hy raak nerens op die kolf nie. Spasie tussen die loop en kolf is ook genoeg, so hy raak ook nerens as hy warm word nie.
Die aksie skroewe is getorque, so glo nie die probleem is daar nie.
Ek luister graag
Ek het n geweer wat baie bont skiet sodra hy warm word.
Na so 5-6 skote begin die roer vreeslik bont skiet.
Dit is n 26" varmint loop. Hy meet so 22mm by die kroon.
Ek vermoed die probleem kan moontlik met die bedding wees? Dalk is daar n hot spot as die geweer warm word?
Die loop is ook lekker free float, so hy raak nerens op die kolf nie. Spasie tussen die loop en kolf is ook genoeg, so hy raak ook nerens as hy warm word nie.
Die aksie skroewe is getorque, so glo nie die probleem is daar nie.
Ek luister graag
- Geno
- Administrator

Re: Gatvol, kort raad...
Hoe styf is die skroewe getorque?
Is die loop heeltemal gefloat of is daar bedding onder die knox?
Waarmee is hy gebed en sit die aksie mooi in die bedding, maw ry die aksie nie wipplank in die bedding as die skroewe los is nie?
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Waarmee is hy gebed en sit die aksie mooi in die bedding, maw ry die aksie nie wipplank in die bedding as die skroewe los is nie?
Goed, beter, 6millimeter!
- tripodmvr
- Administrator

Kaliber en koele gebruik?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Schalk van Wyk
- Sr. Member

Geno.Geno wrote:Hoe styf is die skroewe getorque?
Verkies jy niks bedding onder die knox nie?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Geld maak mens nie gelukkig nie, maar geld kan gewere koop en gewere maak mens gelukkig!
- Geno
- Administrator

My roere is almal onder die knox gebed.
Goed, beter, 6millimeter!
- Schalk van Wyk
- Sr. Member

Ek bed my knox ook. Glo dit is nodig om n groot genoeg bedding oppervlak te skep en vermoed dan soos jy se “wipplank ry”.
Geld maak mens nie gelukkig nie, maar geld kan gewere koop en gewere maak mens gelukkig!
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

6.5x284
lapua doppe
147Eldm
2840fps.
Bartlein 5R 7.5 twist
Skiet bitter goed met die eerste klompie skote, daarna maak hy oop. Het sat n 100mm gong op 600m raak geskiet.
Aksie skroewe is redelik styf getorque. Kan nie die torque setting onthou nie.
Die geweersmid het die aksie net voor en agter gebed. Geen bedding die hele aksie se lengte nie. Ek weet ook nie wat hy gebruik het nie. En nee, geen bedding onder die knox nie.
lapua doppe
147Eldm
2840fps.
Bartlein 5R 7.5 twist
Skiet bitter goed met die eerste klompie skote, daarna maak hy oop. Het sat n 100mm gong op 600m raak geskiet.
Aksie skroewe is redelik styf getorque. Kan nie die torque setting onthou nie.
Die geweersmid het die aksie net voor en agter gebed. Geen bedding die hele aksie se lengte nie. Ek weet ook nie wat hy gebruik het nie. En nee, geen bedding onder die knox nie.
- Schalk van Wyk
- Sr. Member

Ian. Om n vol bedding 100%reg te kry is baie moeilik. Om te keer dat jy stremming op jou aksie sit is dit beter om net voor en agter te bed.
Het daar nie dalk ‘n carbon ring in jou keel gevorm nie?
- JPS
- Hero Member

Wat maak jou spoed na so klompie skote so is jy dit noem?
- tripodmvr
- Administrator

Het jy dalk 'n foto van so groep?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- jdpretorius
- Hero Member

Jammer vir die hi-jack IanSchalk van Wyk wrote:
Schalk vertel asb. meer oor hoekom dit n geweer kan laat bond skiet.... jy het my nou niskurig.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- Schalk van Wyk
- Sr. Member

Druk sommer die koel skeef wat dan beteken jou ronde begin skeef in die loop af gaan. As dit erg genoe raak kan dit jou nekspanning ook beinvloed.
Almal draai deesdae hulle nekke wat n goeie praktyk is maar moet versigtig wees om dit te oordoen. As mens dit oordoen seel jou dop te stadig jou kamer af en die blowback veroorsaak dan hierdie carbon rings.
Almal draai deesdae hulle nekke wat n goeie praktyk is maar moet versigtig wees om dit te oordoen. As mens dit oordoen seel jou dop te stadig jou kamer af en die blowback veroorsaak dan hierdie carbon rings.
- jdpretorius
- Hero Member

Dankie Schalk
Met my niskurigheid het ek jou verduideliking op die net ook raak gelees
.....die een ou skryf "The ring forms, and becomes a bore obstruction. It swages the bullet down, which also stretches its length. Now you have a smaller than bore slug rattling down the bore, and you can only hope it is close to the same deformed amount as its predecessors, or groups get even wilder."
Ns. Ek't gister juis n paar snaakse spoed lesings gekry waar een koeël sommer 30 fps stadiger was as die res en by dit ook n flyer...dit maak nou sin
Met die skoonmaak vanoggend pla die carbon ring my toe teveel en skrop hom toe uit.
Met my niskurigheid het ek jou verduideliking op die net ook raak gelees
.....die een ou skryf "The ring forms, and becomes a bore obstruction. It swages the bullet down, which also stretches its length. Now you have a smaller than bore slug rattling down the bore, and you can only hope it is close to the same deformed amount as its predecessors, or groups get even wilder."
Ns. Ek't gister juis n paar snaakse spoed lesings gekry waar een koeël sommer 30 fps stadiger was as die res en by dit ook n flyer...dit maak nou sin
Met die skoonmaak vanoggend pla die carbon ring my toe teveel en skrop hom toe uit.
Last edited by jdpretorius on Sun Nov 24, 2019 12:31 pm, edited 1 time in total.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- Schalk van Wyk
- Sr. Member

Goeie beskrywing. Het nou twee ouens gesien wat 6.5x47 skiet. Elke keer by omtrent 400 skote gebeer dit. Dan sukkel jy baie om daainring uit te haal. Ek maak nou maar my gewere se kelenvoorkomend skoon.
- Capt. Yoda
- Hero Member

As jy n carbon ring in jou loop/keel het wat jou koel kan skeef druk het jy n pyp bom want jou dop se nek sal nooit die koel kan los met so carbon aan paksel nie.
N carbon ring sal nie n geweer 5 of 6 mooi skote laat skiet en dan begin bond skiet nie
N carbon ring sal nie n geweer 5 of 6 mooi skote laat skiet en dan begin bond skiet nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ian haal die loop en aksie uit en kyk of niks erens vas druk nie en moenie die ding torque laat die spanner buig nie. Kyk ook of niks erens bind by jou magasyn/vloerplaat nie. Met daai kolf van jou let bq op of die geweer dit doen as dit warmer word deur die dag, as daai kolf enigsins flex soos hy in die son le is dit nag.
- jankraay
- Hero Member

Hier stem ek saam. Dit sal n Carbon ring van n paar mm moet wees om aan toe koeël te raak en hom skeef te druk. Carbon ring kan net jou geweer laat bont skiet as hy die tension verander wat maak dat jou spoed verander.Capt. Oblivious wrote: Sun Nov 24, 2019 4:24 pm As jy n carbon ring in jou loop/keel het wat jou koel kan skeef druk het jy n pyp bom want jou dop se nek sal nooit die koel kan los met so carbon aan paksel nie.
-
PWV
- Hero Member

Ian, hier is baie slimmer manne as ek wat raad gee. Ek noem maar net wat ek met my geweer ondervind het.
Al is die skroewe vas en die geweer is nie behoorlik gebed sodat daar geen spanning op die aksie is nie, sal die bontskietery voortgaan.
Hou jou geweer vertikaal met jou een hand bo, om die kolf en loop. Maak die boonste skroef los en voel As jy kan voel hoe die loop noemenswaardig van die kolf padgee, is dit 'n aanduiding dat die aksie onder spanning was. Geweer is dan nie reg ge-bed nie.
Daar mag egter 'n ander probleem by jou geweer wees. Ek noem maar net wat ek ondervind het.
Treur die manne daar nog oor die beker?
Al is die skroewe vas en die geweer is nie behoorlik gebed sodat daar geen spanning op die aksie is nie, sal die bontskietery voortgaan.
Hou jou geweer vertikaal met jou een hand bo, om die kolf en loop. Maak die boonste skroef los en voel As jy kan voel hoe die loop noemenswaardig van die kolf padgee, is dit 'n aanduiding dat die aksie onder spanning was. Geweer is dan nie reg ge-bed nie.
Daar mag egter 'n ander probleem by jou geweer wees. Ek noem maar net wat ek ondervind het.
Treur die manne daar nog oor die beker?
-
junglejulian
- Hero Member

Ek vermoed dit is maar net die eerste bier se effek wat eers na 6-7skote begin inskop Ian.
- tau
- Hero Member

So die geweer skiet bitter fyn skoot 1-5/6 en as jy hom helemal laat afkoel skiet hy weer so?
Koue geweer groepe is altyd goed?
Koue geweer groepe is altyd goed?
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Ekt die probleem opgespoor.
Pragtige groot donuts!!!
Nou die volgende vraag. Sukkel ek met inside neck reamers etc of druk ek n reamer in die loop en kamer na iets wat nie donuts maak nie.
Wat stel julle voor in 6.5? Creed?
Pragtige groot donuts!!!
Nou die volgende vraag. Sukkel ek met inside neck reamers etc of druk ek n reamer in die loop en kamer na iets wat nie donuts maak nie.
Wat stel julle voor in 6.5? Creed?
- Gerhardu
- Hero Member

Voor jy enige sny werk aan die binne kant doen. Laat daai punte eers uit die donut of bo die bonut en kyk hoe groepeer hy.
- JacquesT (Stompe)
- Hero Member

Nee man sny die doughnuts uit die doppe en gaan aan met die lewe. Meet die deursnee van 'n gevuurde dop en kry jou 'n metaal boor punt wat net in jou nek sal pas, met elke nuwe helraai druk jy die boorpunt in en gee hom 'n draai of twee.
Wanneer jy 'n nuwe stel doppe kry skil die nekke en sny hom in die skouer in. Daai help so effe met die voorkoming van doughnuts.
Groete,
Jacques
Wanneer jy 'n nuwe stel doppe kry skil die nekke en sny hom in die skouer in. Daai help so effe met die voorkoming van doughnuts.
Groete,
Jacques
- tripodmvr
- Administrator

6,5 PRC
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ian, hoe skiet jy laat die geweer mooi skiet en soos hy warem word begin hy bond skiet en dan kom jy agter jy het donuts in jou doppe?
Jy wyn gevat toe jy die eertse keer oor die probleem dink of wat?
Sny die donut net uit dit is nie so groot werk nie
Jy wyn gevat toe jy die eertse keer oor die probleem dink of wat?
Sny die donut net uit dit is nie so groot werk nie