Wat hoor julle van GS Custom
-
Wouter Roets
- Administrator

Wat hoor julle van GS Custom
Boys
Wat hoor julle van die GS Custom manne en dames? Ek verstaan dat hulle oprerasie in SA basies gestaak is. Het die manne wat koeels gekoop het en daarvoor betaal het ooit hulle produkte gekry?
Groetnis
Wouter
Wat hoor julle van die GS Custom manne en dames? Ek verstaan dat hulle oprerasie in SA basies gestaak is. Het die manne wat koeels gekoop het en daarvoor betaal het ooit hulle produkte gekry?
Groetnis
Wouter
- dennisinpe
- Full Member

Re: Wat hoor julle van GS Custom
Ek gebruik hul 110 grein HV vir 270.
Sal bietjie by hul werksplek in PE gaan aanklop en hoor wat seg hulle.
Sal bietjie by hul werksplek in PE gaan aanklop en hoor wat seg hulle.
- LUAN
- Hero Member

Soos wat iemand my hier in Pe vertel het is dat hulle klaar is. Patent verkoop aan die Amerikaners iets in daardie lyn. Ek praat onder korreksie. Laat ek net gou hoor by n toppie.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- swc-tr
- Hero Member

In Amerika het hulle seker nie die probleem dat mense koeels punte noem nie.........!
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
"A fool with a tool, is still a fool."
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Is TFDadd hier op die forum nie hulle agent nie??
Cheers
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Hulle is al lankal in die VSA, seker 2/3 jaar. En hele besigheid verkoop aan een of ander groot speler. Ek het erens gelees dat daar baie SA bestellings is wat nooit gestuur is nie, en dat manne boos is.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- tau
- Hero Member

So goeie produk. Ek het net 5 patrone oor.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- andre007
- Hero Member

StilteWouter Roets wrote:Boys
Wat hoor julle van die GS Custom? Ek verstaan dat hulle oprerasie in SA basies gestaak is. Het die manne wat koeels gekoop het en daarvoor betaal het ooit hulle produkte gekry?
Groetnis
Wouter
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Dis jammer... Elkekeer as ons n suidafrikaanse koeelvervaardiger verloor is dit n verlies vir ons skiet en jag gemeenskap. Gelukkig is daar manne soos Johann Kriek wat ek glo daai skoenne gemaklik sal volstaan
-
Carl
- Hero Member

Ja hulle noem dit "heads"swc-tr wrote:In Amerika het hulle seker nie die probleem dat mense koeels punte noem nie.........!
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- Fanta300
- Hero Member

Ballistix in Meyerton maak ook goeie koëels
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- Hein M.
- Hero Member

Skerpswc-tr wrote:In Amerika het hulle seker nie die probleem dat mense koeels punte noem nie.........!
- dennisinpe
- Full Member

Ek was vanoggend by die werkswinkel hier in PE. Als lyk gesluit en toe. Winkel langsaan seg daar kom so af en toe nog iemand in. Die kontaknr word nie beantwoord nie.
- tripodmvr
- Administrator

Indien dit wel so is dat hulle deure gesluit het dan is dit maar 'n swak manier om lojale ondersteuners so te verlaat.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
RV
- Sr. Member

Die storie wat hier die rondloop is dat hul masjiene opgepak het en daar is nie meer parte vir dit beskikbaar is nie.Die vervanging koste isblykbaar baie hoog.So miskien maak hul weer oop.
Groete
Groete
- TFDADD
- Hero Member

Heeltemal reg so, Cobus(Cobb).Is TFDadd hier op die forum nie hulle agent nie??
GSC in RSA produseer lankal nie meer nie - pogings om hul 20 jaar+ oue Duitse CNC's te laat "herleef", het ongelukkig misluk.
Daar word tans "gepoog" om direkte onderhandelings met die ontwerper van GSC koeëls in die VSA te voer, in die hoop om onder lisensie die puik produk weer plaaslik te vervaardig onder nuwe eienaarskap.
Wat daarvan sal kom kan niemand op hierdie stadium voorspel nie.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
- Hein M.
- Hero Member

Hartseer eintlik. Hulle het goeie punte gemaakTFDADD wrote:Heeltemal reg so, Cobus(Cobb).Is TFDadd hier op die forum nie hulle agent nie??
GSC in RSA produseer lankal nie meer nie - pogings om hul 20 jaar+ oue Duitse CNC's te laat "herleef", het ongelukkig misluk.
Daar word tans "gepoog" om direkte onderhandelings met die ontwerper van GSC koeëls in die VSA te voer, in die hoop om onder lisensie die puik produk weer plaaslik te vervaardig onder nuwe eienaarskap.
Mooi aand!
-
Toxxyc
- Hero Member

More TFDADD, ek vra bloot uit belangstelling omdat ek klomp mense ken in die situasie - maar wat van die manne wat koeëls bestel het, daarvoor betaal het en nooit enigiets ontvang het nie?TFDADD wrote:Heeltemal reg so, Cobus(Cobb).Is TFDadd hier op die forum nie hulle agent nie??
- TFDADD
- Hero Member

Toxxyc, dit is ongelukkig 'n probleem wat by GS Custom in PE ontstaan het en, hulle is as vervaardiger en ook verskaffer van hulle produk aan kliënte wat direk van hulle af aangekoop het, tenvolle verantwoordelik en aanspreeklik daarvoor.
TechFund Distributors het geen betalings van enige van ons kliënte aanvaar, indien ons nie die produk op ons rak gehad het nie.
Sover my kennis strek, geld dit ook vir ander verspreiders van GSC produkte.
TechFund Distributors het geen betalings van enige van ons kliënte aanvaar, indien ons nie die produk op ons rak gehad het nie.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
-
Toxxyc
- Hero Member

Dit maak geheel en al sin, dankie vir die antwoord!TFDADD wrote:Toxxyc, dit is ongelukkig 'n probleem wat by GS Custom in PE ontstaan het en, hulle is as vervaardiger en ook verskaffer van hulle produk aan kliënte wat direk van hulle af aangekoop het, tenvolle verantwoordelik en aanspreeklik daarvoor.
-
Ranger
- Hero Member

So what can we use in place of them? My 308-150gr are coming to an end.
Howa 30.06 / 6.5 Creedmoor / 223 Rem
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
- tripodmvr
- Administrator

Speak to Aceofspads here on the forum.Ranger wrote:So what can we use in place of them? My 308-150gr are coming to an end.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Klein Chris
- Hero Member

This is what I could find of locally produced mono bullets:Ranger wrote:So what can we use in place of them? My 308-150gr are coming to an end.
Rhino penetrator bullets
Ballistix bullets
Peregrine
Kriek
Spartan
Titan
CMH Precision
Viper
Impala
Skiet bly maar lekker
- ruaanb
- Hero Member

KRIEK!Ranger wrote:So what can we use in place of them? My 308-150gr are coming to an end.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

+10ruaanb wrote:KRIEK!Ranger wrote:So what can we use in place of them? My 308-150gr are coming to an end.