Blouwilde bees verwerk raad asb.
-
Arnold van Wyk
- Sr. Member

Blouwilde bees verwerk raad asb.
Manne, wat sal julle alles met so bees doen asb.
- JacoJ
- Full Member

Re: Blouwilde bees verwerk raad asb.
More.
Vir my is die antwoord maklik. Maar mens sal seker soveel opinies kry soos wat daar bokke is.
Sosaties
Braai/bak wors
Droeë wors
Biltong
Chilli bites
Fillets heel hou vir braai
Vleis pasteie
Sent from my S60 using Tapatalk
Vir my is die antwoord maklik. Maar mens sal seker soveel opinies kry soos wat daar bokke is.
Sosaties
Braai/bak wors
Droeë wors
Biltong
Chilli bites
Fillets heel hou vir braai
Vleis pasteie
Sent from my S60 using Tapatalk
Jag - Eeste
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
- ruaanb
- Hero Member

steaks wors mince ghoulash sosaties stowe vleis. is regtig lekker vleis.
-
J le Roux
- Hero Member

Manne, wat sal julle alles met so bees doen asb…. Ek sal hom skiet, dit bly 'n toets in die bosveld. My enigste 2 kwesbokke is BBWB (eerste B vir Bl!ksemse)
Biltong, wors, sosaties (gemarineer), droewors. Baie lekker.
Sy vleis is nie hoog op my lys vir kook, maalvleis en steaks nie.
Biltong, wors, sosaties (gemarineer), droewors. Baie lekker.
Sy vleis is nie hoog op my lys vir kook, maalvleis en steaks nie.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
-
Glocked
- Sr. Member

Ek geniet bwb jag heeltemal te veel, so ek het altyd bwb in oorvloed. Hier is my lys van wat ek altyd maak -
Hamburger patties
Sosaties (kerrie)
Sosatie wors
Boere wors
Fillets heel hou vir marineer en braai
Biltong
Droewors
Het al Chutney wors ook laat maak wat goed uitgewerk het. Afhangend van die ouderdom van die bwb, kan hulle partykeer te sterk wild smaak en ruik, dan maak ons soveel moontlik gemarineerde goed vir die vrou se onthalwe, jonger bulle en koeie is reg vir gewone maalvleis en boerewors resepte.
Hamburger patties
Sosaties (kerrie)
Sosatie wors
Boere wors
Fillets heel hou vir marineer en braai
Biltong
Droewors
Het al Chutney wors ook laat maak wat goed uitgewerk het. Afhangend van die ouderdom van die bwb, kan hulle partykeer te sterk wild smaak en ruik, dan maak ons soveel moontlik gemarineerde goed vir die vrou se onthalwe, jonger bulle en koeie is reg vir gewone maalvleis en boerewors resepte.
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
-
Arnold van Wyk
- Sr. Member

Dankie vir raad, het 3 geskiet die naweek, en ja glo my ons het hard gewerk vir hulle. Gaan maar paar dinge probeer met vleis.
- ruaanb
- Hero Member

As hulle lekker vet is dan is die sirlion en rump regtig lekker vir my. My vrou verkies dit bo gemsbok.
- jdpretorius
- Hero Member

Stowe vleis....probeer dalk om dit te kook in gewone water met so bietjie speserye, vir so half uur, tot hy 'n odentlike skuimpie bo op maak. Gooi dit af en dan gooi ek hom in die drukkoker met 2/3 skaap. 'n eks-kollega van my het dit oor nag in Gin laat le' maar dit nog nie self probeer nie.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- ruaanb
- Hero Member

genade het die beeste blousiek daar by julle?
- jdpretorius
- Hero Member

Hoe dan nou anders, dit mos 'n blou beesruaanb wrote:genade het die beeste blousiek daar by julle?
Groete, Johan
Groete, Johan
- jdpretorius
- Hero Member

Ek hi-jack gou, maar het iemand nie 'n lekker resep vir vleis pasteitjies nie...ek's dom met dit
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
- win270
- Hero Member

-
WILLEBEES
- Sr. Member

Daai knuckles maak die lekkerste bredie denkbaar
Taurus .357 Magnum 4"
Weatherby Vanguard Sub MOA .300 Win Mag S/S Synthetic
1924 Mauser K98 8x57 JS Standard
Mossberg Maverick 12 Ga P/A
Sola Gratia ~ Deur genade alleen
Weatherby Vanguard Sub MOA .300 Win Mag S/S Synthetic
1924 Mauser K98 8x57 JS Standard
Mossberg Maverick 12 Ga P/A
Sola Gratia ~ Deur genade alleen
- Boesman10
- Hero Member

Ons eet amper uitsluitlik net BWB by die huis. Hier is hoe ek my verwerking laat doen:
Fillets heel en elkeen afsonderlik verpak (op die grill, braai, warm pan, sosaties net soos jy wil)
Skenkels in skywe gesny en in 2 kg sakke verpak (gebruik vir potjies, slow cooker stews en bredies, sop)
Nek in skywe gesny en in 2 kg sakke verpak (gebruik vir potjies, slow cooker stews en bredies, goulash)
Boude (sny biltong, spesery en verpak dan in 2 kg pakke. Ek vries dit en sal dan in die droer sit wanneer nodig)
Res van die vleis alles van die been af gesny
- 50 van sny vleis vir maalvleis sonder vet byvoeg verpak in 500g sakkies (gebrujik vir pasta, hamburger patties, meatballs. Gebruik net soos gewone maalvleis)
- 50 van sny vleis sit 15 % vet by en maak braai wors verpak in 1 kg sakkies
Al die bene word opgesny in stukke. Dit kook ek af en kry maklik so 10gk afgekookte vleis daaruit (gebruik vir wildspasteie)
Fillets heel en elkeen afsonderlik verpak (op die grill, braai, warm pan, sosaties net soos jy wil)
Skenkels in skywe gesny en in 2 kg sakke verpak (gebruik vir potjies, slow cooker stews en bredies, sop)
Nek in skywe gesny en in 2 kg sakke verpak (gebruik vir potjies, slow cooker stews en bredies, goulash)
Boude (sny biltong, spesery en verpak dan in 2 kg pakke. Ek vries dit en sal dan in die droer sit wanneer nodig)
- 50 van sny vleis vir maalvleis sonder vet byvoeg verpak in 500g sakkies (gebrujik vir pasta, hamburger patties, meatballs. Gebruik net soos gewone maalvleis)
Al die bene word opgesny in stukke. Dit kook ek af en kry maklik so 10gk afgekookte vleis daaruit (gebruik vir wildspasteie)
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- finch
- Sr. Member

Boesman10 wrote:Ons eet amper uitsluitlik net BWB by die huis. Hier is hoe ek my verwerking laat doen:
Wat is n lekker sosatie resep vir BWB? Hopelik na die naweek werk ek ook so bietjie BWB vleis.
- ruaanb
- Hero Member

gebruik sommer n kerrie sosatie resep
- Boesman10
- Hero Member

Ek sny die vleis in so 3cm x 3cm blokkies en le dan blokkies in 'n mengsel van soja sous (50%) en Jimy's braai sous (50%) vir maksimum 2 ure. Die sout van die Sojasous sal die vleis uitdroog as jy te lank laat le. Dan steek ek die stokkies deur en wissel elke vleis blokkie af met 'n groenpeper of rooipeper blokkie. Ek vind die sout van die soja en soet van die Jimmy braai sous en groen/rooi pepers werk lekker saam. Die "krunch" van die groen/rooi peper gee ook lekker tekstuur aan die sosatie. Laaste - sodra die sosaties van die vuur afkom dan druk jy 'n halwe suurlemoen uit bo-oor die sosaties.
NB - maks 2 -3 minute oor warm kole en hy is klaar. Die buitekant van daai BWB moet net lekker skroei dan is die binne nog medium rare.
NB - maks 2 -3 minute oor warm kole en hy is klaar. Die buitekant van daai BWB moet net lekker skroei dan is die binne nog medium rare.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
-
Joe13
- Hero Member

Daai Jimmy's sousie loop mooi. Wat van 'n kersie en stukkie spek tussen in?
Johann...
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
- JJV
- Hero Member

Freddy Hirsch het ‘n QM Sosatie Marinade, wat lekker is as jy nie tyd het om regte boere resep te kook met kerrie en asyn nie. Jy kan hom maar gerus probeer, ek het wel vir jou regte boere kerrie resep wat jy kook en dan vleis marineer. JJVfinch wrote:Boesman10 wrote:Ons eet amper uitsluitlik net BWB by die huis. Hier is hoe ek my verwerking laat doen:
Wat is n lekker sosatie resep vir BWB? Hopelik na die naweek werk ek ook so bietjie BWB vleis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- finch
- Sr. Member

Ek het n beginsel probleem met freddie hirsch ondersteun oor n spesifieke individu. Kom ons noem dit maar my steve standpunt. Crown het seker ook n sosatie mix? Ek is ook bereid om n klompie met die Jimmy's en soya sous resep te probeer. Jimmy's is in elk geval my basiese bestandeel as ek wildsteaks probeer verkoop as gesonde bees met min witvleis aan die beter helfte.