Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Weet nie van die looks teenoor Tom Selleck nie, maar die man kan.
Kontak hom gerus vir enige opsporingswerk en sulke dinge, my al 'n paar keer gehelp.
Soos nou met die skelm PH van Kimberley.
Met net 'n selnommer en 'n bakkie registrasie nr van 'n foto af, kry ek die hele pedigree van nie net hom nie maar sy vrou, ma en pa ook
Dankie weereens Gerhard.
Steyr Mannlicher .308
Steyr Mannlicher .375
Tikka T3 .243
Marrochi 12 br
FN Fal (R1) 7.62
Tyrol .22
Ruger .22 s/a
Howa 6.5 CM - op pad uit
CZ75 B 9mmP
Beretta Nano 9mmP
Tikka TX3 6.5CM
As ek dit met julle kan deel. (Gaan maar vaag wees op die detail omrede die saak in die hof is)
n Man het my genader oor n plaas aanval waar die oom vermoor en die tannie verkrag (79) is. Ek kon die suspect met n lang storie oortuig dat ek vir hom n "welding job" het. Na bietjie op en af is die afspraak gemaak en het ek hom gaan ontmoed by n garage in Carr straat in Johannesburg. Hy en sy maat (Wat later bevestig is as betrokke by die aanval) klim toe op my bakkie om "site" toe te gaan. Min het hulle geweet dat die DIPC klaar vir ons wag in die "warehouse". Hy en sy mater het die selfde aand ons vergesel waar nog 2 opgetel is.
Dit bly maar my beste saak maar ook by verre die moeilikste vir baie redes soos jul kan dink.
Voorwaar onder die regte afdeling van "Probleem dier beheer"
Plaashaas wrote:As ek dit met julle kan deel. (Gaan maar vaag wees op die detail omrede die saak in die hof is)
n Man het my genader oor n plaas aanval waar die oom vermoor en die tannie verkrag (79) is. Ek kon die suspect met n lang storie oortuig dat ek vir hom n "welding job" het. Na bietjie op en af is die afspraak gemaak en het ek hom gaan ontmoed by n garage in Carr straat in Johannesburg. Hy en sy maat (Wat later bevestig is as betrokke by die aanval) klim toe op my bakkie om "site" toe te gaan. Min het hulle geweet dat die DIPC klaar vir ons wag in die "warehouse". Hy en sy mater het die selfde aand ons vergesel waar nog 2 opgetel is.
Dit bly maar my beste saak maar ook by verre die moeilikste vir baie redes soos jul kan dink.
Voorwaar onder die regte afdeling van "Probleem dier beheer"