204 Ruger en 375 Ruger

Post Reply
Lourens
Hero Member
Hero Member

204 Ruger en 375 Ruger

Post by Lourens »

More Manne,

Wil graag bietjie hoor wie op die forum jag al 375 Rugers? Hoe is hulle performance en slaankrag? Ek oorweeg sterk om vir my een te kry, en die Howa se prys is MOOI!
Ek wil hom prim?r gebruik as werksgeweer vir medium-swaarder bosveldwild soos wildebeeste, zebra's, koedoe's en elande. Ek kry my 338 Tikka Hunter met sy houtkolf
te jammer om heeltyd veld toe te vat. Ek het al baie opgelees oor die 375 Ruger, die manne in amerika reken dis 'n lieflike kaliber en die wat hom al in afrika gebruik het
reken hy is dodelik, selfs op buffels en kameelperde. Ek moet bieg, ekt al heelwat met 'n ander maat se 375H&H gejag, en daar is niks wat 'n wildebeesbul lekkerder skiet nie!  :)

Wat is die opinie van die mense wat weet? Wil ook weet hoe herlaaiers vriendelik hy is?

Wil ook graag weet, is hier dalk al manne wat 204 Rugers skiet? Ek oorweeg ernstig om my Ruger M77 in 22-250 te laat re-barrel na 270 Sabi vir bosveldgebruik, en die 22-250
dan te vervang met die 204 vir jakkalse en speel op die baan, en ook so nou en dan 'n lekker kopskoot as die situasie vra daarvaaor.  :) Ek glo die 204 met impala solids wat reg
aangewend word sal selfs in die regte hande 'n springbok kan seermaak.

Ek is 'n redelike ervare jagter maar is nuut op die forum en vra graag die manne wat weet se raad!

Groete,

Rooijakkals
Good, Better, Barnes... Unleaded, Unfailing, Unbeatable...
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Re: 204 Ruger en 375 Ruger

Post by Wouter Roets »

Hallo Rooijakkals

Baie welkom hier. Ek hoop jy gaan dit terdee geniet.

Die 375 Ruger is in my oe n uitstekende kaliber. Soos jy seker weet pas hy in n standaard aksie in en vanwee dit soveel goedkoper as n magnum aksie. Hy het so 6% meer kapasiteit as die 375 H&H so n mens kan hom so 100ft/sek vinniger skiet as die stalperd. Ek is nie n groot voorstaander as dit kom by pushfeed nie en sal eerder controlled round feed action roete gaan. Maar aangesien jy nie die skop en krap variteit gaan aandurf nie is dit nie n groot probleem nie.
Ek het nou al n paar manne gehelp met die herlaai van die 375 Ruger en hy is n droom. Redelike skerp skouer waarop hy headspace. Hy het ook genoeg nek vir n lekker greep.

Die 204 Ruger is n interessante een. Ons poeiers is dalk nie absoluut idiaal met hom nie maar werk darem nie te sleg nie. Hy is maar so bietjie tussen twee. Hierdie is n spesialis kaliber en huidig moet jy redelik dedicated wees om hom te dryf. Sy komponente is nie van die maklikste om in die hande te kry nie. Redelik erg windsensetief en baie marginaal op wild groter as steenbok. Ek weet wel hy sal nie op my plaas toegelaat word al is die skieter Chuck Norris! Maar die kaliber bly n lekker speelding. Ek sal net nie n 22-250 verruil vir hom nie.

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Rooijakkals,

Jy kan maar Wout se woord hierbo vat mater. Kyk maar net na al die Rugers wat die oompie bedryf :o

Groete
Jp
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

ek het n 204 en is baie gelukkig werklik n lekker speelding en doodelik met kopskote en baie akuraat
Lourens
Hero Member
Hero Member

Post by Lourens »

Dankie vir julle replies tot dusver maters, ek dink ek gaan daai 375 Ruger so gou as moontlik maar aanskaf, dit klink na net die soort medisyne waarna ek opsoek is.

Watse maak 204 het jy remington? Watse punte skiet jy in hom en watter spoed loop jou lading? Hoe maak jy met doppe? Ek het bietjie navraag gedoen en met moeite kan mens
die doppe in die hande kry, jy moet net hard genoeg soek. Die kaliber lyk vir my soos 'n droom om te skiet, ek weet sy aanwending strek nie veel verder as hase en jakkalse
nie. Maar jy weet mos hoe werk dit, as 'n man eers een wil h? dan wil hy een h?!!!

Groete,

Rooijakkals
Good, Better, Barnes... Unleaded, Unfailing, Unbeatable...
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

rooijakkals
ek het n remington r15 semi auto
ek skiet hornady 32 en 40 gr punte teen ondeskydelik 4000 en 3650 fs

doppe is maklik en baie goedkoop ek het n moerse klomp van vsa ingebring
die kaliber is ook puik as oes geweer
impala en gs castoms maak ook punte
die hornady punte is ook baie goedkoop in die vsa

die kenner van die geweer is natuurlik francois marais van die forum hy is ook betroke by daardie groot geweer winkel in windhoek wat ook al die 204 komponente verkoop
Post Reply