Groot probleem

Post Reply
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Groot probleem

Post by Pvdw »

Manne so vat ek my 30-30 SAHARA toe vandag om "gou" die rooibok 3 keer dood te skiet sodat ek more my toegewyde kursus kan doen met die skiet reeds agter die rug.

Daar aangekom skiet ek gou 3 skote net om te sien waar print hy. Als mooi in die swart kol ;D  Ek het al etlikke kere daar met hom geskiet en 25-30mm groeppe is gewoonlik aan die orde van die dag.

L? toe aan vir daai Rooibok, en toe die skoot klap is daar nie 'n merk op die papier nie ??? ??? 'n Man wat ook daar sit en skiet vra my wat gaan aan. Skiet nog een en hy sien die skoot is so amper 'n meter laag >:( >:(

Skiet nog een en weer so laag maar nou v?r regs ook sommer. Ek het nog 3 skote geskiet en kon nie weer 1 op die papier kry nie :P :P

Vir die wat nie SAHARA ken nie, die papier het 2 Rooibok ramme wat dwars staan se voorlyf op so ek skat die papier is 1.8X1.2m groot.

Al wat ek kon dink is dat die scope kapoet is. SAHARA het hom gou in die klamp gesit en die bore sight opgesit. Stel hom toe op en af links en regs ,gee hom 'n paar tikke met 'n rubber tool maar als staan mooi stil.

Kan mens scope so toets of hoe bevestig ek die scope is reg of nie.

Wat anders kan dit wees???

Peet

O ja, die man laat my toe sommer met sy geweer die Rooibok dood. Dankbaar om te weet daar is nog manne wat help as die nood druk.
Work to live, don"t live to work
Geno
Administrator
Administrator

Re: Groot probleem

Post by Geno »

Peet,
Daai linkerkanste rooibok by Sahara wys nie altyd jou skote nie. Ek skiet meestal daar net op die Gemsbok teiken.

Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Ek het daaraan gedink maar ek het die regter rooibok geskiet en selfs na die teiken bo tussen die 2 bokke??? :P :P

Peet
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Die 2 backlights was seker weer af of geblaas. ;D
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
fanie17
Hero Member
Hero Member

Post by fanie17 »

Daar is deesdae permanent probleme met daai teikens.Ek dink ons moet miskien saam vir Martin mooi vra om aandag daar aan te gee
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara   25-06truvelo
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

ja ek wonder ook hoekom  die plek so agteruit gaan selfs bo in die winkel is dit vuil  omtrend niks vooraad nie en vrek duur

dit was altyd n lekker plek gewees
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Manne ek kan darm s? dat dit die keer nie SAHARA se skuld is nie. Ek was vandag by die 50m skietbaan met die 30-30 en ek het skote tot en moe 50cm weg van die kol gekry en die op 50m. Het ander scope opgesit en die probleem bly daar :( :( ??? ??? :P :P

Die geweer nou gestrip en maak asl nou weer skoon. Skiet Saterdag weer, sal laat weet hoe dit gaan.

Peet
Post Reply