Hornady concentricity tool
- DawieKotze
- Hero Member

Hornady concentricity tool
Sal hierdie tool help as die dop se nek nou nie heeltemal reguit is en/of die seating die nie sy job behoorlik doen nie?
http://www.youtube.com/watch?v=7iL4aP_20fA
Die ou gebruik die tool om die run-out te meet en dan te korrigeer op dieselfde tool. As die dop se nek nou skeef is, maar die koe?l is opgelyn met die tool, dan is daar mos oneweredige druk op die koe?l deur die nekwande?
Lyk my na 'n foeffie, maar die ou gee te kenne dat "matchshooters" dit al vir jare gebruik! Mens maak mos nie 'n fout reg met nog 'n fout nie?
Wat s? julle?
http://www.youtube.com/watch?v=7iL4aP_20fA
Die ou gebruik die tool om die run-out te meet en dan te korrigeer op dieselfde tool. As die dop se nek nou skeef is, maar die koe?l is opgelyn met die tool, dan is daar mos oneweredige druk op die koe?l deur die nekwande?
Lyk my na 'n foeffie, maar die ou gee te kenne dat "matchshooters" dit al vir jare gebruik! Mens maak mos nie 'n fout reg met nog 'n fout nie?
Wat s? julle?
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- Raven
- Hero Member

Re: Hornady concentricity tool
Madako,
As dit help en dit werk , koop ek hom.
Raven
As dit help en dit werk , koop ek hom.
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Ek stem saam met raven al ander dingetjie wat bykom is prys!
Groetnis
Groetnis
Hou die lood ini lug!
Tikka 3006Ackley
Howa 204 ruger
6.5x55Ackley
243Howa Varminter
357Taurus
303Br
.22Norinco
.38 Rossi
577/450 Martini
Brno .22Hornet
Tikka 3006Ackley
Howa 204 ruger
6.5x55Ackley
243Howa Varminter
357Taurus
303Br
.22Norinco
.38 Rossi
577/450 Martini
Brno .22Hornet
-
THOMAST
- Hero Member

Dink so daaraan: jy het nou jou doppe gesize en alles gedoen om die patroon klaar te maak. Die koe?l word nou vasgehou in die nek van die patroondop.
Nou meet jy hom en vind uit die ding is krom. Nou druk jy aan die een kant van die nek met die apparaat, terwyl die koe?l se punt en die basis van die patroon ondersteun word. Dink jy daai drukking wat die koe?l nou reguiter in die dop laat sit gaan die nekspanning nie affekteer nie? Die nek gaan mos effe rek aan die kant waar hy gedruk word, maar die teenoorgestelde kant bly onaangetas.
Nou het jy mooi reguit patrone met onegalige nekspanning.
Verder: Soms is die basis (head) van die dop nie mooi konsentries nie. Nou word die dop daar ondersteun deur die masjienjtie. Ek dink die gebruiker van so 'n apparaat gaan slapelose nagte h? van bekommernis.
Ek los hom maar.
Nou meet jy hom en vind uit die ding is krom. Nou druk jy aan die een kant van die nek met die apparaat, terwyl die koe?l se punt en die basis van die patroon ondersteun word. Dink jy daai drukking wat die koe?l nou reguiter in die dop laat sit gaan die nekspanning nie affekteer nie? Die nek gaan mos effe rek aan die kant waar hy gedruk word, maar die teenoorgestelde kant bly onaangetas.
Nou het jy mooi reguit patrone met onegalige nekspanning.
Verder: Soms is die basis (head) van die dop nie mooi konsentries nie. Nou word die dop daar ondersteun deur die masjienjtie. Ek dink die gebruiker van so 'n apparaat gaan slapelose nagte h? van bekommernis.
Ek los hom maar.
-
Francois Briedenhann
- Sr. Member

Dis waar wat oom daar se.
Groete
Groete
- Jagtersdok
- Global Moderator

Thomas is heeltemal reg. Mens druk nie aan 'n rondte om hom reguit te maak nie, die nekspanning gaan dan vir bol poefies.
Waar die runout guage van belang is, is om te sien of jou herlaai tegnieke en setup reg is, want as jy die dinge reg doen behoort jou runout tot minimum beperk te word
Waar die runout guage van belang is, is om te sien of jou herlaai tegnieke en setup reg is, want as jy die dinge reg doen behoort jou runout tot minimum beperk te word
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
- Dawid
- Hero Member

Raait ....in spring die leek.......
Nou sodra als nou reguit gedruk is en ons dan soos julle se....met oneweredige nekspanning sit........wat verhoed n mens dan om die nek weer te krimp.
Nou sodra als nou reguit gedruk is en ons dan soos julle se....met oneweredige nekspanning sit........wat verhoed n mens dan om die nek weer te krimp.
IT`S NOT THE GUN IT`S THE GUNNER
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
- baboonstalker
- Hero Member

Thomas, Ek het presies dit gevind toe ek die "waggelmeter" gebruik het. Druk hom perfek reguit dat daai wysertjie nie wwrs beweeg nie. As jy dan die basis van dop 180 grade draai in die houer en weer meet sit jy weer met 10-20 thou runout.Soms is die basis (head) van die dop nie mooi konsentries nie. Nou word die dop daar ondersteun deur die masjienjtie.
Die masjien kan meer skade as goed doen.
- Raven
- Hero Member

Manne,
Ek het ook bietjie verder gaan oplees op die WWW en kan met gemak s?, dit gaan nie herlaai kamer toe nie.
Groete
RAven
Ek het ook bietjie verder gaan oplees op die WWW en kan met gemak s?, dit gaan nie herlaai kamer toe nie.
Groete
RAven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- DawieKotze
- Hero Member

Nes ek ook gedink het!!
...........en dis die str%nt wat Hornady aan mense afsmeer? Ek het meer van so 'n "reputable" maatskappy verwag! Maar dan is daar seker ook baie ander foefies wat maatskappye aan goedgelowige kli?nte afsmeer. Hulle claim egter nie dat baie matchshooters dit al vir jare met sukses gebruik nie!
Groete!
...........en dis die str%nt wat Hornady aan mense afsmeer? Ek het meer van so 'n "reputable" maatskappy verwag! Maar dan is daar seker ook baie ander foefies wat maatskappye aan goedgelowige kli?nte afsmeer. Hulle claim egter nie dat baie matchshooters dit al vir jare met sukses gebruik nie!
Groete!
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!