Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het jy al gesien hoe lyk daai doppe se bekkies as hulle uit daai sak kom.
verseker moet jy hulle eers size en goeie praktyk is om hulle sommer klaar te prep en als
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
ek het al daai strik afgetrap toe ek my nuwe remington doppe gekoop het. hulle is NIE ge-prep nie. dit het ek in die veld agtergekom toe die geweer die wereld vol geskiet het. moes al die punte trek en nekke krimp. sal nooit weer daai fout maak nie.
krimp vandag nog n nuwe dop
groetnis
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
Ek het onlangs by Midway USA doppe gekoop met die volgende "Warning" op "Due to the packaging we use for bulk brass the necks of some cases may be out of round and needs to be resized before re-loading can commence."
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
Nee kyk ekke het gaan kyk na daai doppe en dit lyk kompleet of die bekkies met n hammer geslaan is voor dit in die sakkie gegooi was!!LOL
Het toe almal ge resize en lyk baie beter! Jy noem dat jy die nekke gekrimp het, is die nodig vir n full resize op nuwe doppe of neck size jy slegs jou nuwe doppe?
Groete
Stefan Swarts
Glock 26 9mm, CZ .22LR, Tikka T3 Varmint 25-06 Rem, Tikka T3 Hunter 308win, Howa 1500 375 Ruger, Sako 85 375 H&H
ek necksize net die dop tot hy gefireform is die eerste keer. ek doen nie n fullsize nie op nuwe dop nie want hy moet nog gefireform word so dit is nie nodig nie
praat nou maar net van my eie oogpunt en ondervinding uit
lekker dag
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
Ek het so 2 jaar terug ook nuwe winchester doppe herlaai vir my 222-50 , vir n springbok oes , meer as die helfde
van die doppe het op hulle skouers gebars . Toe ek rerug by die huis gekom het , het ek die oorblywende patrone
se punte getrek , en toe " anneal " , en ge - resize . Ek weet nie of dit dalk n swak batch doppe was nie , maar
darm na die annealing , het die skouer bars probleem op gehou .