Jis manne. Lekker om op so forum aan te sluit - moes dit lankal gedoen het. Ek is maar n gewone jagter wat nou en dan raad soek en ek sien sommer al klaar die is die plek. Lekker dag vir almal.
Groete.
Jakes
Nuut
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Re: Nuut
Welkom Jakes.
Nou dat ons klaar blad geskud het kan jy ons vertel waarmee jy skiet en al daai ander vervelige inligting.
Waar in die wereld noem jy "huis"?
Nou dat ons klaar blad geskud het kan jy ons vertel waarmee jy skiet en al daai ander vervelige inligting.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Jakes de Beer
- Newbie

Jis GawieGawie(13mm) wrote:Welkom Jakes.
Nou dat ons klaar blad geskud het kan jy ons vertel waarmee jy skiet en al daai ander vervelige inligting.![]()
Ek bly in die Paarl. Skiet met 270 Musgrave en begin nou grand raak met self laai, silencer ens. Sal maar sien.
Groete
Jakes
-
Jakes de Beer
- Newbie

Baie dankie Viking. Ja nee - ek is mal oor die kaliber, het ook n 243 Sako wat nog sal kom as my Pa nie meer kan skiet nie. Wil nog net een ander kaliber he en dis n 300 Win Mag. Ek stuur vir jou n boodskap op die foon.Viking wrote:WELKOM Jakes...nog n man vir ons .270 bende!
Hou by daai roer en wees trots daarop...!
Lekker dag.
Jakes
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Nou moet jy mooi dink voor jy die volgende vraag beantwoord.
Boishaai of Gim? Landbou en Labori is natuurlik die veilige opsies, maar 'n man met 'n .270 in sy kluis weet hoe om houe te vat.
Boishaai of Gim? Landbou en Labori is natuurlik die veilige opsies, maar 'n man met 'n .270 in sy kluis weet hoe om houe te vat.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- joe rocket
- Hero Member

Welkom Jakes. Gawie Jakes is n stoere
Boishaai ondersteuner. Sy seun in Kleinboishaai. Hy is oorspronklik van die Ooskaap. Ek gaan hom help om die "mincer" aan die skiet te kry. Regte boerseun.
Boishaai ondersteuner. Sy seun in Kleinboishaai. Hy is oorspronklik van die Ooskaap. Ek gaan hom help om die "mincer" aan die skiet te kry. Regte boerseun.
GROETE