Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie kan help met info?
Ek soek n ruglyn rondom wat ek min of meer uit slag uit die mees algemeene wild?
Kudu
Blouwildebees
Vlakvark
Rooibok
Springbok
eeland
Gemsbok
Net n naaaaastenby sal waardeur word.
Ek het na iets op die net gesoek en dis maar skaars.
Ooo Ja,,Ek is nuut hie by julle, so verskoon ma as alles nie so lekkkkker lyk nie.
Alwyn wrote:
Wie kan help met info?
Ek soek n ruglyn rondom wat ek min of meer uit slag uit die mees algemeene wild?
Kudu
Blouwildebees
Vlakvark
Rooibok
Springbok
eeland
Gemsbok
Net n naaaaastenby sal waardeur word.
Ek het na iets op die net gesoek en dis maar skaars.
Ooo Ja,,Ek is nuut hie by julle, so verskoon ma as alles nie so lekkkkker lyk nie.
Kudu 86-172
BWB 104-157
Vlakvark 37-60
Impala 22-46
Spring bok 9-21
Eland 235-464
Gemsbok 99-118
JJJJJis Ma julle is nice Baie dankie. Nou as iemand net vi my kan se hoekom? (as ek enige plek kliek op die page dan spring dit oor na ander.Jaracal Animal Damage Control:
Baie dankie aan almal wat my so spoedig met al die regte inligting slim gemaak het.
Pasop vir my ,,ek is nou slim.
Nou kan ek ook n ingeligte besluit neem oor wat ek wil skiet teen wat se prys.
Vir my gaan dit net oor dit wat ek eet.
Die pantoffel regeering by die huis laat geen hoorings teen die muur toe nie.
Ek skiet nie iets wat ek nie gaan op eet nie.Net n ou fotokie, dis al wat ek hou. Soek no plek waar ek dit kan op hang.
Alwyn, my eie ondervinding is dat van die afgeslagte karkas plus minus 30% uit been bestaan wat jou laat met 70% vleis en afhangende van wat jy daarmee gaan maak gebruik jy 40% vir wors en 30% vir biltong.
Die som het my altyd gehelp as ek my speserye, vet en derms se aankope wil uitwerk. Ek sal wil weet wat is van die ander jagters se waarnemings in die verband.
GvA wrote:
Alwyn, my eie ondervinding is dat van die afgeslagte karkas plus minus 30% uit been bestaan wat jou laat met 70% vleis en afhangende van wat jy daarmee gaan maak gebruik jy 40% vir wors en 30% vir biltong.
Die som het my altyd gehelp as ek my speserye, vet en derms se aankope wil uitwerk. Ek sal wil weet wat is van die ander jagters se waarnemings in die verband.
GvA
Dankie, dit is nou r?rig inligting wat ek nog nooit gehoor het nie. Nooit te oud om iets te leer nie
Hi
Het Saterdag vlakvark geskiet, lewendige gewig, 43kg
Kop-, pote-, vel-af en binnegoed uit 25.8kg
Dus op hierdie een(was lekker vet, omtrent half duim vet op rug) weeg hy presies 40% minder.
ons gaan nou gereeld weeg om te sien wat die gemiddel is
Groete
Alwyn, 'n ander "trick" wat ek eendag by 'n oom geleer het is dat jy enige blad se gewig maal met 10,5, dan het jy 'n benaderde karkasgewig. Ek weet dat dit nie jou aanvanklike vraag beantwoord nie maar hierdie is nog so 'n "fyn" enetjie wat jy kan onthou!!! Duitswes groete-Frinam
Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, He'll just kill you.
frinam wrote:
Alwyn, 'n ander "trick" wat ek eendag by 'n oom geleer het is dat jy enige blad se gewig maal met 10,5, dan het jy 'n benaderde karkasgewig. Ek weet dat dit nie jou aanvanklike vraag beantwoord nie maar hierdie is nog so 'n "fyn" enetjie wat jy kan onthou!!! Duitswes groete-Frinam
Hierdie metode werk soos `n droom.
.22 Barretta
7.65 Tangfolio
9mm STAR
12Br Mossberg
.22 CZ
.303 Lee Enfield
.308 Howa
30-06 Musgrave