SAQA Probleem dier beheer Opleiding

Post Reply
Dawid Wiesner
Newbie
Newbie

SAQA Probleem dier beheer Opleiding

Post by Dawid Wiesner »

Ek hoor kort kort van pogings om roepjag te beheer en te kontroleer. Dit wil amper voorkom of die owerhede ons eintlik wil stop en stelselmatig in daai rigting werk.

Is dit nie ons verantwoordelikheid om onsself op 'n eenvormige standaard te kwalifiseer om ons en ons bedryf te beskerm nie.

Almal van ons het al 'n paar kursusse gedoen, ongelukkig neem die staat net SAQA geakkrediteerde eenheid standaarde ernstig op.

Is daar 'n rede hoekom daar nognie 'n SAQA eenheid standaard vir probleem dier jag is nie?

Daar behoort tog 'n standaard van opleiding te wees wat nie net onder ons aanvaar word nie maar ook deur die owerhede.

'n Standaard sal die lewe soveel makliker maak vir al die rolspelers.

Ek het op SAQA se kwalifikasies raamwerk gaan kyk, daar is twee eenheid standaarde vir probleem dier beheer maar nie een is op ons van toepassing is nie.

Albei word genoem, "Control Problem Animals" die een kom uit die landbou sektor en die ander een uit natuur bewaring.

http://regqs.saqa.org.za/viewUnitStandard.php?id=8347

http://regqs.saqa.org.za/viewUnitStandard.php?id=116402

Dit is nie so moeilik om SAQA te ooreed om 'n werkgroep saam te stel vir die skepping van 'n eenheid standaard nie. Veral nie as natuurbewaring en die landbou sektor voel dit is noodsaaklik nie.
Dit is ook nie so moeilik om 'n opleidings instelling te akkrediteer of as assessor te akkrediteer nie. Alles is heeltemal doenbaar.

Hein, Taffie sien een van julle kans?

Groete,

Dawie
andre007
Hero Member
Hero Member

Re: SAQA Probleem dier beheer Opleiding

Post by andre007 »

Ek dink die skrywe wat ek van DEDEA onvang het is van toepassing op die onderwerp:
Please note that the Predation Management Forum (PMF) have come to an agreement with the National Department of Environmental Affairs (DEA) and all nine provinces that as soon as the logistics are sorted out each hunter must be in possession of an AgriSETA Certificate to show his competency in night shooting of predators. More information will be made available at a later stage. However, before this takes place applicants must have done at least one course to be eligible for a permit to hunt predators at night. The accredited NWGA AgriSETA instructors are Heinrich FUNCK, Henderik VAN RENSBURG, Louis BRINK, and Taffie MULDER.
Please also note that for consideration of your application, for AgriSETA Accreditation, your proof of Recognition of Prior Learning (RPL) of at least three courses by two different instructors is needed.
The Recognition of Prior Learning (RPL) is a process through which formal, non-formal and informal learning are measured, mediated for recognition across different contexts and certified against the requirements for credit, access, inclusion or advancement in predation management.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Post Reply