Luiperds gesien.

Post Reply
Jake1
Hero Member
Hero Member

Luiperds gesien.

Post by Jake1 »

Hoeveel van julle het al luiperds gesien tydens jagtogte. Ek het al 3 gesien waarvan 2 in die nag was op oop lande as ons die bosvarke soek. 2 was naby loskopdam en ander een naby Arabiedam.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Re: Luiperds gesien.

Post by Eduard Venter »

Ek het al een gesien tussen Dwaalboom en Thabazimbi op die pad en dan een net buite Bronkhorstspruit toe ons springhase gejag het (dit is mos jag)

Sent from my LG-H735 using Tapatalk
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Het al een in die riete van die Klaserie rivier raak geloop
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Berigte van fietsryers dat hulle al luiperd gesien het hier in die dorp vroeg oggend

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
And as thy days, so shall thy strength be
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Nou nie luiperd nie, maar 'n beweerde leeu naby ons plaaslike Spar vrydag, kennisgewing gegee deur die CPF

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
And as thy days, so shall thy strength be
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Ek was al baie gelukkig om hele paar luiperd in die dag te sien meeste was noord van Lydenburg in die berge en ander in die Waterberge tussen Ellisras en Vaalwater. So mooi ene naby pontdrift en dan so 5 keer in die Wildtuin.
PierrieT
Full Member
Full Member

Post by PierrieT »

Ek was die jaar baie gelukkig deur 2 luiperds te sien op 2 agtereenvolgende jagte. Die eerste was in die Zeerust omgewing en die 2de was net buite Northam. Voor dit het ek nog net 1 luiperd gesien in die Assen omgewing tussen Brits en Thabazimbi. Al my besigtinge was deur die dag gedurende jagte.
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Nog net 'n dooie een in 'n vanghok in Dwaalboom omgewing. Die bedoeling was dat hy getranslokeer moes word, maar die werkers gooi sommer gif op die aas.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
Hennie Dreyer
Full Member
Full Member

Post by Hennie Dreyer »

Soos genoem in ander post: Luiperd het sommer langs my (Omtrent 5 meter) verbygeloop (van agter regs verby) tydens verlede Junie/Julie jag! Het in die hide gaan sit om te wag om gehaal te word en na so ruk - net voor skemer - het dit gebeur. Ek bewe nou nog. Naby Swartwater
Hennie
.308 CZ 550 Lux
Zuku
Sr. Member
Sr. Member

Post by Zuku »

Een keer lank gelede (1990) op n plaas buite Alldays. Terwyl on terugkeer vanaf die dorp na die plaas het 'n luiperd die pad oorgetseek so 300m voor die bakkie. Die Eienaar was baie verbaas to ons dit hom vertel
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Ek sien die estimasies van Luiperds oor in SA wissel tussen 2390 tot 23472 aangesien die dier so geheimsinnig is.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Stephan86
Hero Member
Hero Member

Post by Stephan86 »

So 'n maand gelede op een van my werks togte na Ellisras het ek vroeg die oggend 'n luiperd oor die pad sien hardloop tussen Vaalwater en Ellisras.
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
MichielC
Sr. Member
Sr. Member

Post by MichielC »

April 2016- Op n "reserve" net buite die Klaserie, die Luiperd het oor die pad gehardloop laat middag terwyl ons oppad terug kamp toe gery het, laat middag.

Mei 2016 -Klaserie , ek het ge-jag en hom te voet gekry, dit was n jong Luiperd, vroeg oggend

Augustus 2015 -Thuli Blok Botswana, nou nie n Luiperd nie, maar wel n Jagluiperd, was besig om te voet te jag, en ek en die Jagluiperd was agter dieselfde trop rooibokke aan, uit teenoor gestelde rigtings uit. Dit was n ervaring wat ek erg baie geniet het. By verre die grootste een wat ek nog gesien het, met my beperkte verwysings raamwerk. (het darem al so paar in die wildtuin gesien)
Rudiejacobs
Full Member
Full Member

Post by Rudiejacobs »

Ook maar goed dat ek nog nie een gesien het op n jagtog nie..... Eks seker ek sou myself bek@k het.
30 06 Marlin XL7
25 06 Savage long range hunter.
12G Franchi pomp aksie
Tanfoglio 9mm(kort)
.38 SPL Rossi

The future belongs to those, who believes in the beauty of thier dreams.
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

In 1992 het ek naby Swartwater gejag die plaas was een plaas en een grond pad weg van die Bots grens. Ek was toe 16 en sien toe snaaks deur 'n sekelbos deur die dier was te hoog vir 'n vark en te laag vir 'n rooibok is toe ek hom die bos kom baie stadig om die dier te betrap toe sien ek net leeu spore ek is toe vinnig in die ander rigting agter uit vir 'n hele ent. Week of wat later het hulle toe 2 leeu wyfies geskiet 20km verder Suid. Op die dieselfde plaas in dieselfde jaar het ek en bruin hiena te kennis gekom toe hy uit die vlakvark gat uitborrel weer soos die leeu ek een rigting en hy die ander. Goeie ou dae gewees.
Last edited by Frederik on Mon Jun 19, 2017 7:47 pm, edited 1 time in total.
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Frederik dis jammer ons kon nie jou tyd vat op daai leeu ekskursie nie, ek wed jou Bolt sou nie bybly nie.
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Ek het al een gesien op die plaas in Alldays, helder oggend 9uur. Hy het heel rustig gelê en kyk na ons.

Die naweek het ons gesien 'n luiperd het op Vrydag middag se spore geloop. Die kat het tot so 20m van die rondawel geloop en uit die pad gedraai. Ek weet nie of ons toe nog skaap ribbetjie gebraai het of ons reeds gesnork het nie!!??
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Post Reply