Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meteor wrote:Honderd persent.
Ek self is nog bang vir die sear tube ruil maar ek sal binnekort die regte gereedskap he dan doen ek dit.
Jacques ek het vir twee manne n tikka spring gestuur, ek sal hulle pm en vra om jou te kontak. Vir my is dit bietjie n verrassing hoe klein hy is.
Baie dankie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
.177 Gecado, .22 Rem Scoremaster 511, .22 Brno Model 2, 222 Rem Anshutz, Colt AR 15, .303 Lee Enfield No4 Mk1, .308 Win Howa Varm, 22-250 Rem Howa Varm, 12Br Mossberg, 12Br Baikal s/s, .38Spl Taurus, Vektor SP1, Vektor SP2, Ruger Redhawk .44Mag, CZ200
Wees net versigtig met die sear pin. Daar is n hele paar manne wat hom kon uithaal met n punch maar dit gebeur soms dat hy die sneller breek.
My advise is nie goed beproef maar ek gaan of bietjie skuur met n vyl aan een kant van die pin of ek gaan n spyker vat ek hom inslaan dat die rante invou.
hoe anders stel julle voor?
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
Ek het myne vervang. Jy kan nie die twee vergelyk nie. Die Yodave is die moeite werd. Ek sal ook net voorstel om eers die sear pin bietjie te vyl voordat jy hom probeer uit haal soos Meteor sê. En passop vir die ball bearing. Jy gaan lank vir hom soek.
.177 Gecado, .22 Rem Scoremaster 511, .22 Brno Model 2, 222 Rem Anshutz, Colt AR 15, .303 Lee Enfield No4 Mk1, .308 Win Howa Varm, 22-250 Rem Howa Varm, 12Br Mossberg, 12Br Baikal s/s, .38Spl Taurus, Vektor SP1, Vektor SP2, Ruger Redhawk .44Mag, CZ200
Jacques van Eeden wrote:Ek het myne vervang. Jy kan nie die twee vergelyk nie. Die Yodave is die moeite werd. Ek sal ook net voorstel om eers die sear pin bietjie te vyl voordat jy hom probeer uit haal soos Meteor sê. En passop vir die ball bearing. Jy gaan lank vir hom soek.
Jacques van Eeden wrote:Ek het myne vervang. Jy kan nie die twee vergelyk nie. Die Yodave is die moeite werd. Ek sal ook net voorstel om eers die sear pin bietjie te vyl voordat jy hom probeer uit haal soos Meteor sê. En passop vir die ball bearing. Jy gaan lank vir hom soek.
Jacques watter shim tube het jy gebruik?
Goeie middag Swede
Ek het nou baie gesoek vir die shims wat oor was.
Die sneller het so ekstra stukkie metaal bo die vlak wat op die sear sluit. Die stukkie keer dat die slot oorhaal met die shims in omdat die hoek verander word en dit dan in die pad is.
Ek wou nie die ekstra metaal verwyder nie en het maar net die rollpin ingesit en toe die spring vervang.
Groete
Jacques
Jacques watter shim tube het jy gebruik?
Goeie middag Swede
Ek het nou baie gesoek vir die shims wat oor was.
Die sneller het so ekstra stukkie metaal bo die vlak wat op die sear sluit. Die stukkie keer dat die slot oorhaal met die shims in omdat die hoek verander word en dit dan in die pad is.
Ek wou nie die ekstra metaal verwyder nie en het maar net die rollpin ingesit en toe die spring vervang.
Groete
Jacques
Ek het myne die naweek gedoen, het die blou shim en die tweede sagste spring gebruik. Dit is nou baie lig maar as ek die kolf agter slaan dan gaan hy af. Ek het ook ervaar dat die slot stywe voel, jy het nou dit vir my uitgeklaar. Ek wil dit kry dat dit nie so maklik afgaan nie, daar is ten minste geen slam fires nie