Wie jag waar die jaar?
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Re: Wie jag waar die jaar?
16 Junie, Bray omgewing...
rooibok, koedoe, vark as daar is...
rooibok, koedoe, vark as daar is...
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- GreyGhostGear
- Hero Member

Hi JP,JPS wrote: Simpel vraag: Is daai Kameelperd vleis bruikbaar? Of is dit maar perd?
Ek het al gestreepte Donkie geeet, nie 100% na my smaak nie maar doenbaar (Fillet gebraai, het baie sout gesoek vleis is soeterig).
Weet Glad nie van Kameelperd nie?
Groete
JP
Ons het hier in die laat 80's of vroeg 90's (kan nou nie presies onthou nie, was nog laaitie) 'n Kameelperd op 'n spit gebraai in Lichtenburg. Dit was vir fondsinsameling vir die destydse Afrikaner klub. 'n Vriend van my se pa-hulle het die spit gebou en die Kameelperd gebraai. Ek dink hy het 24 uur gebraai op die spit ('n m%$RSE spit obviously). Die vleis was lekker as ek reg onthou want alles is genuttig! Ek onthou ook die greenies het buite by die skougronde se hekke betoog en als!
- spekieries
- Hero Member

Gerhard
Ja ek het 'n paar foro's, maar ek kry dit nie van photobucket afgelaai om op die reply op te laai nie. Die Ph, Danie Massyn van Pietersburg het al die vleis gevat. Hy verkoop dit teen 11 kg aan 'n slagter. Op sy facebook is daar 'n paar fotos en dit is ook waar die gewig op geskryf is. Soos ek ges? het, ek het nie die vleis geproe nie, maar ek verstaan dit is heel bruikbaar veral vir biltong en dro?wors. Die ou lang nek het darem 'n gesplete hoef en is nie heeltemal perd nie. Hy het mooi wit vet nie soos 'n gestreepte donkie nie, sy vleis is ook mooi diep rooi soos wildsvleis wat ons ken.
Groete
Spekieries
NS: Ek sukkel met die Photobucket ding. Kan dit Adobe reader wees wat nie opgegradeer is nie ?
Ja ek het 'n paar foro's, maar ek kry dit nie van photobucket afgelaai om op die reply op te laai nie. Die Ph, Danie Massyn van Pietersburg het al die vleis gevat. Hy verkoop dit teen 11 kg aan 'n slagter. Op sy facebook is daar 'n paar fotos en dit is ook waar die gewig op geskryf is. Soos ek ges? het, ek het nie die vleis geproe nie, maar ek verstaan dit is heel bruikbaar veral vir biltong en dro?wors. Die ou lang nek het darem 'n gesplete hoef en is nie heeltemal perd nie. Hy het mooi wit vet nie soos 'n gestreepte donkie nie, sy vleis is ook mooi diep rooi soos wildsvleis wat ons ken.
Groete
Spekieries
NS: Ek sukkel met die Photobucket ding. Kan dit Adobe reader wees wat nie opgegradeer is nie ?
-
Zillen
- Newbie

Gaan van 1 tot 4 Mei in Beaufort-Wes omgewing jag, wil graag 'n takbok ram, blesbok en springbok jag. Dan is ek weer die 31 Mei tot 4 Junie in Namibie vir 'n mooi gemsbok en miskien 'n springbok of twee.
Wil ook baie graag kyk of ek nie in die Oos-Kaap 'n mooi koedoe bul kan kry nie.
Kan nie wag nie!
Wil ook baie graag kyk of ek nie in die Oos-Kaap 'n mooi koedoe bul kan kry nie.
Kan nie wag nie!
.243 Win Sako L579
.300 Win Mag Winchester Mod70 Super Grade
- PITSMIT
- Hero Member

junie maand = kudu en springbok in steytlerville distrik
takbokke in klipplaat distrik
vlakvarke te fort brown distrik
juliemaand= rooibok en kudus weer in steytlerville distrik
ribbok in burgersdorp distrik
augustus= rooibok en blesbok te glenconner distrik
takbokke in klipplaat distrik
vlakvarke te fort brown distrik
juliemaand= rooibok en kudus weer in steytlerville distrik
ribbok in burgersdorp distrik
augustus= rooibok en blesbok te glenconner distrik
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
-
Zillen
- Newbie

Pitsmit
Ek wil ook graag hierdie winter 'n koedoe in die Oos-Kaap jag. Wat kan ek verwag om te betaal?
Ek sal dit waardeer indien jy vir my 'n idee kan gee.
Dankie
Zillen
Ek wil ook graag hierdie winter 'n koedoe in die Oos-Kaap jag. Wat kan ek verwag om te betaal?
Ek sal dit waardeer indien jy vir my 'n idee kan gee.
Dankie
Zillen
.243 Win Sako L579
-
SmitH
- Sr. Member

Zillen
Dit hang af as wat jy wil skiet. vir biltong gaan jy so R17 en op per kg betaal en vir die lang horing menere weet jy mos nie goedkoop nie
SmitH
Dit hang af as wat jy wil skiet. vir biltong gaan jy so R17 en op per kg betaal en vir die lang horing menere weet jy mos nie goedkoop nie
SmitH
-
Zillen
- Newbie

SmitH
Baie dankie, ek skiet maar vir die pot.
Zillen
Baie dankie, ek skiet maar vir die pot.
Zillen
.243 Win Sako L579
- PITSMIT
- Hero Member

dagse zillen
jong ek gaan nou lelik br?g en s? ek betaal glad nie vir die wild wat ek skiet nie dis alles vriende van my wat my nooi saam met wie ek al jare aankom en baie doen deur die jaar en dan onthou hulle my met jagtyd. skuus ek br?g so maar wat ek wil s? is dat ek nie betaal vir wild nie so ek kan nie s? wie vra hoeveel vir wat nie. pasop net vir ho?r pryse die jaar omdat die uitvoer mark geval het met die bek en klou seer in die land so die binnelandse ou gaan nou meer vir n bok betaal omdat die boere hulle wild moet verkoop. daai prys van R17/kg klink omtrent reg en dis v?r beter om per kg te skiet want as jy n "flatrate" betaal is party manne skelm en vat jou maar na die klein goedjies toe hulle weet mos nou wat loop waar op sy plaas. as jy n trofee bul wil skiet kan jy nogal uithaal vir een dit hang net af of die ou omhein is of nie want die ouens met oop veld vra minder omdat hulle jou nie een kan waarborg nie. die ou wat omhein is kan want hulle is daar en hy weet dit. so as jy kan gaan skiet by n ou wat oop veld het maar sorg dat hy berge of genoeg bosklowe op sy grong het dan is jy verseker van groot goed. of as jy wil kan jy in paterson of somerset-oos distrikte gaan jag. daai omgewings is bekend vir mooi koedoes omdat die bio diversiteit van die veld daar uitstekend is vir kudu se kind met al die soort plantspesies wat daar is om te eet. daar word meer as gereeld kudus van 165kg= daar geskiet jaarliks.
sterkte met jou jag
pitsmit
jong ek gaan nou lelik br?g en s? ek betaal glad nie vir die wild wat ek skiet nie dis alles vriende van my wat my nooi saam met wie ek al jare aankom en baie doen deur die jaar en dan onthou hulle my met jagtyd. skuus ek br?g so maar wat ek wil s? is dat ek nie betaal vir wild nie so ek kan nie s? wie vra hoeveel vir wat nie. pasop net vir ho?r pryse die jaar omdat die uitvoer mark geval het met die bek en klou seer in die land so die binnelandse ou gaan nou meer vir n bok betaal omdat die boere hulle wild moet verkoop. daai prys van R17/kg klink omtrent reg en dis v?r beter om per kg te skiet want as jy n "flatrate" betaal is party manne skelm en vat jou maar na die klein goedjies toe hulle weet mos nou wat loop waar op sy plaas. as jy n trofee bul wil skiet kan jy nogal uithaal vir een dit hang net af of die ou omhein is of nie want die ouens met oop veld vra minder omdat hulle jou nie een kan waarborg nie. die ou wat omhein is kan want hulle is daar en hy weet dit. so as jy kan gaan skiet by n ou wat oop veld het maar sorg dat hy berge of genoeg bosklowe op sy grong het dan is jy verseker van groot goed. of as jy wil kan jy in paterson of somerset-oos distrikte gaan jag. daai omgewings is bekend vir mooi koedoes omdat die bio diversiteit van die veld daar uitstekend is vir kudu se kind met al die soort plantspesies wat daar is om te eet. daar word meer as gereeld kudus van 165kg= daar geskiet jaarliks.
sterkte met jou jag
pitsmit
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
-
Zillen
- Newbie

Pitsmit
Dankie vir die inligting. Ek gaan beslis probeer om iets te reel daar by Paterson of Somerset-Oos.
Groete,
Zillen
Dankie vir die inligting. Ek gaan beslis probeer om iets te reel daar by Paterson of Somerset-Oos.
Groete,
Zillen
.243 Win Sako L579
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

Piet
Lyk so of jy die kruppel250 lat werk het . wat hang daar agter dei bok se kop uit?
Lyk so of jy die kruppel250 lat werk het . wat hang daar agter dei bok se kop uit?
Shoot straight and tell the truth!
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

Die gewere is ge-olie
wielewaps
Jy moet net nie daai olie op die scope mounts laat kom nie, dan raak hulle los..
Die geweer was geolie....moet ons nie bietjie gaan olie intap nie?
JB
wielewaps
Jy moet net nie daai olie op die scope mounts laat kom nie, dan raak hulle los..
Die geweer was geolie....moet ons nie bietjie gaan olie intap nie?
JB
Shoot straight and tell the truth!
- Wielie Waps
- Hero Member

JB
Daai scope mounts was net so bietjie losserig , maar ek kon dit uitsort.Ongelukkig moes ek dat iemand anders my kwota bokke skiet.
So die les is: As daar iets losserig op 'n jagtrip is moet dit nie iets aan jou geweer wees nie.
Nou is als ge-olie en ge-wax
Daai scope mounts was net so bietjie losserig , maar ek kon dit uitsort.Ongelukkig moes ek dat iemand anders my kwota bokke skiet.
So die les is: As daar iets losserig op 'n jagtrip is moet dit nie iets aan jou geweer wees nie.
Nou is als ge-olie en ge-wax
Geroer-nie geskud nie
-
Ponkie
- Hero Member

MJKMJK wrote: Ek en my 2 oudste seuns wil hier teen die 16e Junie draai gaan maak in Willowmore distrik - koedoes vir pa, Rooibokke/ springbokke vir die jounger geslag![]()
Gee my 'n lui as Oom-hulle deur die groot stad Willow gaan! Dan kom ek bietjie in dorp toe en ons vat 'n soetwyntjie by die Royal Hotelk voordat julle gaan jag.
By wie gaan julle jag? Daar is nie baie manne wat rooibokke het nie. Ek kan hulle amper op een hand tel.
Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
-
henslin
- Sr. Member

Naand Piet-Skiet
As ek mag vra waar langs die rivier en PM my asb. met hul pryslys. Shelldrake ?
Groete
Hannes
As ek mag vra waar langs die rivier en PM my asb. met hul pryslys. Shelldrake ?
Groete
Hannes
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
-
grumpy
Ek ry Vrydag anderkant Zeerust. R500 Rooibok ooi en R 2000 Koedoe koei. Baaaiiieeee biltong wat huis toe kom!
- GERT vd M
- Hero Member

Gaan maar weer Alldays se kant toe. matoppi, vredenoord. 7-12 junie
.338-06 improved (VERKOOP) 7x64 brenn./ 6mm Musgr. BSA P14(VERKOOP)/
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
- Chris101
- Sr. Member

Ek begin die 6 de daar buite Upington en eindig so die 16 de in suide van nam.
Tot die 23 ste weer in suid vir so week dan is alles seker weer veby .
Dankie tog
101
Tot die 23 ste weer in suid vir so week dan is alles seker weer veby .
Dankie tog
101
Knou die gediertes AF.