Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
'n Vriendin van my is besig met haar PhD en doen navorsing op pofadders. Sy het genoeg lewendes maar kort dooies vir van die navorsing.
Soos julle kan in dink, kan sy vir etiese redes nie pofadders aanvaar wat dood gemaak was nie, dus moet hy klaar dood wees wanneer jy hom kry. Geen slange wat .22 gaaitjie het of waar die kop en lyf van mekaar verwyder is nie.
Roadkill is ook goed genoeg.
Sy is bereid om redelik baie moeite te doen om dit te kry so as julle een kry laat weet asb via 'n PM en ons sal plan maak om dit by jou te kry.
Hierswolf, waar in die wye wereld is jy. Daar by my in die Tankwa kry ek heelwat van hulle in die langkamp. As jy hulle lewendig wil kry is jy welkom om hulle te kom vang.
Sit jou blyplek se naam by jou avetar. Dit maak dit soveel makliker vir ons manne om jou te kontak.
Heinz Petersen wrote:Hierswolf, waar in die wye wereld is jy. Daar by my in die Tankwa kry ek heelwat van hulle in die langkamp. As jy hulle lewendig wil kry is jy welkom om hulle te kom vang.
Sit jou blyplek se naam by jou avetar. Dit maak dit soveel makliker vir ons manne om jou te kontak.
Ek is in Joburg wanneer ek werk en op die my plaas buite Kroonstad die res van die tyd.