Dear forum members.
I welcome your input here.
I live in Brackenfell and am a member at Durbanville Shooting Range.
I am keen to meet people or get involved with organizations that offer training or learning programs. Things like brass prep and reloading for the novice or intermediate. Cleaning your rifle well and maintenance tips for extending life or accuracy. Local groups that regularly host target shooting or varmint hunting outings.
Any activity that creates an opportunity to use and better apply my firearm and ammunition.
I look forward to hearing from you.
Ps: I own a normal hunting / sporting rifle.
Activities and learning opportunities
- Sean3006
- Sr. Member

Activities and learning opportunities
.30-06, 6.5CM, .22lr, 9mmP
- joe rocket
- Hero Member

Re: Activities and learning opportunities
Welkom Sean.
GROETE
- Boesman10
- Hero Member

Welkom Sean. Waar jag jy met daai 30-06?
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- tripodmvr
- Administrator

SA Hunters have a branch in Cape Town and Kaapjag is also active in that area.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Sean, ek sien my twee vriende se se begrip van die Engelse taal laat hul diep in die steek.
Ek sou voorstel dat jy Kaapjag kontak en met Matt gesels. Kaapjag mag jou dalk nie al die inligting bied wat jy benodig nie, maar deur by hul bestaande aktiwiteite in te skakel sal jy baie vinnig die manne en dames met die nodige kennis en bereidwilligheid ontmoed.om jou by te staan. Jy sal sommer vinnig sien dat sommige van daardie kundiges hier op Jaracal rondsluip.
Kaapjag info
Ek sou voorstel dat jy Kaapjag kontak en met Matt gesels. Kaapjag mag jou dalk nie al die inligting bied wat jy benodig nie, maar deur by hul bestaande aktiwiteite in te skakel sal jy baie vinnig die manne en dames met die nodige kennis en bereidwilligheid ontmoed.om jou by te staan. Jy sal sommer vinnig sien dat sommige van daardie kundiges hier op Jaracal rondsluip.
Kaapjag info
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Sean3006
- Sr. Member

Hallo manne. Dankie vir die verwelkoming maar ek is al n paar maande op die forum.
Boesman, die Ebony is my eerste geweer en ek het in Augustus die jaar maar die eerste jag uitstappie met my persoonlike geweer bygewoon. Ek was Hotazel toe en het my eerste gemsbok in die Kalahari geskiet.
Gawie, baie dankie vir die aanbeveeling.
Boesman, die Ebony is my eerste geweer en ek het in Augustus die jaar maar die eerste jag uitstappie met my persoonlike geweer bygewoon. Ek was Hotazel toe en het my eerste gemsbok in die Kalahari geskiet.
Gawie, baie dankie vir die aanbeveeling.
.30-06, 6.5CM, .22lr, 9mmP