DPS III

Post Reply
300Winmag

DPS III

Post by 300Winmag »

Weens omstandigehede buite my beheer het my skaal se kalibreer gewiggie
verlore geraak. (Ek kry die ding nerens nie)

Wel ek het toe nou 'n nuwe een gekoop maar hy lyk nou vir my grooter
as wat ek kan onthou. (Ouderdom is niemand se vriend nie)

Sal iemand nie asb net die gewiiggie weeg en my laat weet wat julle
gewiggie weeg nie - ek wil net myne op 'n ander skaal check voor ek
begin laai.

Dankie
VdWalt

PS (daar is 62 e's in die 5 sinne  ;D)
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Re: DPS III

Post by Nico Harris »

20gram of 308.6grein.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
namhunt
Sr. Member
Sr. Member

Post by namhunt »

20gram of 308.6grein.
Het hom ook so.

Groete
Daan
300Winmag

Post by 300Winmag »

;) 308.6 gr is wat ek ook kry baie dankie.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Dis darem n great masjien hierdie of hoe praat ek ouens??

Terwyl ons op die onderwerp van kalibreer is, hoe gereeld kalibreer julle hom as julle laai? Wouter het my aangeraai om so elke 10e keer te kalibreer en ek doen ook so.

Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

bedoel jy na elke 10de charge?( doppie se kruit) ek kalibreer hom voor ek begin en daarna na elke 50 doppe wat ek charge. dit werk vir my. my grootste velocity spread is  minder as 20ft/s oor 5 skote en was al so laag as 7ft/s oor 5 skote!

groete

nico
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Nico
20 herlaaie is die maksimum wat ek sal aanbeveel met 10 wat beter is. Toets hom maar hy word ligter hoe langer hy staan. Maw hy meet ligter.
Groetnis
Wout
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Wouter Roets wrote: Nico
20 herlaaie is die maksimum wat ek sal aanbeveel met 10 wat beter is. Toets hom maar hy word ligter hoe langer hy staan. Maw hy meet ligter.
Groetnis
Wout
Wout ek was bang om dit te se, maar ek het die toets gedoen en hy word heelwat ligter! Moes toe KLOMP punte trek en oor begin.

Hierdie jongman luister mos nie altyd as Oom Wout praat nie... :-[
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
bullseye

Post by bullseye »

DAGS? MANNE

EK HET N LYMAN DPSII GEHAD EN TOE N LYMAN DPSIII. DIE ELEKTRONIESE SKALE HET MY MOEDELOOS GEHAD. BEHALWE DAT HULLE GEWIG NOOIT DIESELFDE WAS AS OP MY MEGANIESE SKAAL NIE, WAS HULLE NOOIT KONSTAND NIE JY KON DIESELFDE DOP OF PUNT 4 KEER OORLAAI, DAN HET JY 4 LESINGS!!!!!

WEL EK LEES SO WEEK TERUG OP ACCURATTE SHOOTER (http://www.accurateshooter.com/technica ... ale-drift/[/font]) VAN LINE NOISE FILTERS , EN EK BEGIN SOEK, KRY TOE OP OU KAMERA KABELS SO N FILTER EN SIT HOM OP. DIT MAAK N MOERSE VERSKIL.

VIR DIE EERSTE KEER IS MY SKAAL STABIEL EN KONSTAND. EK KAN DIE FILTERS REGTIG AANBEVEEL.

GROETNIS BEN.
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

BEN BRAND wrote: DAGS? MANNE

EK HET N LYMAN DPSII GEHAD EN TOE N LYMAN DPSIII. DIE ELEKTRONIESE SKALE HET MY MOEDELOOS GEHAD. BEHALWE DAT HULLE GEWIG NOOIT DIESELFDE WAS AS OP MY MEGANIESE SKAAL NIE, WAS HULLE NOOIT KONSTAND NIE JY KON DIESELFDE DOP OF PUNT 4 KEER OORLAAI, DAN HET JY 4 LESINGS!!!!!

WEL EK LEES SO WEEK TERUG OP ACCURATTE SHOOTER (http://www.accurateshooter.com/technica ... ale-drift/[/font]) VAN LINE NOISE FILTERS , EN EK BEGIN SOEK, KRY TOE OP OU KAMERA KABELS SO N FILTER EN SIT HOM OP. DIT MAAK N MOERSE VERSKIL.

VIR DIE EERSTE KEER IS MY SKAAL STABIEL EN KONSTAND. EK KAN DIE FILTERS REGTIG AANBEVEEL.

GROETNIS BEN.
Ben, dankie vir die raad/verwysing. Ek dink dit is noodsaaklik om die filters te gebruik. Ek het hoek 'n paar ander goete met hulle aan. Sal die skaal s'n so gou soos moontlik doen en kyk wat gebeur.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Ben baie dankie, gan myne ok nou so berwerk. Waar is die beste om die magneetjie vas te sit? Teen die Charger (plug se kant) of teen die skaal se kant?
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
300Winmag

Post by 300Winmag »

Ek's bang as die magneet te naby is, kan dit ook die skaal beinvloed.  ???

O ja en waar kan ek van die magnete kry?
bullseye

Post by bullseye »

MORE MANNE

EK HET DIE FILTER SO 10CM VANAF PLUG WAT BY SKAAL INPROP GESIT.JY KAN TOT TWEE FILTERS GEBRUIK EEN AAN ELKE KANT,EK SIEN DIE MEESTE DIGITALE KAMERAS HET N FILTER OP ELKE KANT.DIE FILTER WAT EK HET IS N TDK EK DINK MEESTE ELEKTRONIESE WINKELS KAN VAN DIE FILTERS AANHOU, EK HET MY SKAAL WEER GETOETS DIE FILTER WERK UITSTEKEND.

GROETE
BEN.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Baie dankie Ben

Sal by n digital winkel moet uitkom en nog een kry vir beide kante. Dan kan ek sommer mamma se filter trugsit op haar kamera...  ;D

Stef
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
pietjacobs
Hero Member
Hero Member

Post by pietjacobs »

More almal,

Het iemand al van daai filters gekoop te kry hier in Pretoria en waar? Ek het nou al gebel dat die biessies bewe en kry nie. Die naaste wat ek kry is by ACDC Dynamics in Edenvale wat wel 'n EMI/RFI Filter het, maar dis vir 220V en dit help nie want 'n mens moet hom juis na die adapter opsit.

Ek sukkel tans so met my DPS skaal. As ek hom calibrate dan lees hy 308.1 en nie 308.6. Dan calibrate ek weer en daarna lees hy 308.4. Dit vat my amper 'n hele oggend net om hom op 308.6 te kry as ek lucky is. Ek het hom al 2dae aangelos, ens maar 308.6 kry ek nie sommer nie.

Groete,
Piet
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
pietjacobs
Hero Member
Hero Member

Post by pietjacobs »

Ek het by RS Components gekry, maar ek sal nou eers moet bestel want hulle het nie stock nie. Hier is 'n link vir die wat sou belangstel:

http://za.rs-online.com/web/search/sear ... &x=19&y=12

Groete,
Piet
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
bullseye

Post by bullseye »

MORE PIET

PIET EK WOU MY DPS111 OP N STADUIM WEGGOOI. DAAI FILTERS MAAK N GROOT VERSKIL EK HET N OU DIGITALE KAMERA SE FILTERS GEVAT EN OPGESIT, GLO MY DIE SKAAL WERK BAIE BETER. DIE SKAAL DRIFT AMPER NIKS. OM JOU DIE WAARHEID TE SE, EK VERTROU NET MY MEGANIESE SKAAL.GEBRUIK DPS111 NET VIR VINNIG LADINGS TE GOOI EN DAN OOR TE WEEG OP BALKIE SKAAL DAN HET EK GEMOEDS RUS. WAT JY OOK NA MOET KYK IS OM JOU SKAAL DEUR N UPS TE LAAT WERK EN NIE DIREK VANAF EVKOM SE PUNT NIE.HUL KRAG WISSEL SOMS EN IS NADELIG VIR SKAAL.

KYK BY PANDJIES WINKELS VIR OU DIGITALE KAMERA KABELS. DALK IS JY GELUKKIG EK WEET ONGELUKKIG NIE WAAR JY DIE FILTERS KAN KRY NIE.
Dawie
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie »

Ek is ook maar weer terug op Redding Beamskaaltjie vir my jakkalsroer na 6 jaar se elektroniese onsekerheid met DPS.  Stadiger maar sekerder.

Vir my bakkie roer ... Redding Powder Measure.  Nie so akuraat nie maar jy kan dadelik begin.

Back to basics

my 2c

D
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

Het julle al agter gekom dat die elektroniese skale "mal" word agv ander elektroniese toerusting soos selfone in die nabyheid. Die filters sal seker die probleempie verminder.
Beyers
THOMAST
Hero Member
Hero Member

Post by THOMAST »

Nog 'n ding wat 'n invloed kan h? is statiese elektrisiteit wat in die omgewing kan opbou. Die stoel waarop jy sit ens. Al ooit geskok deur die trollie in die winkel sentum? Dis hom daai.
Daar word 'm sg. "Anti Static Mat" gemaak wat deur sommige in die rekenaar bedryf gebruik word, eintlik enige plek waar jy met fyn elektronika werk en die geringste stroom wisseling ;n invloed kan uitoefen op jou elektroniese instrument.
300Winmag

Post by 300Winmag »

Ek het magneet filters (2) op die skaal se krag draad gesit en vandag 30 ladings sonder
enige beweging of verandering gegooi. Wat 'n droom.

(Ek het al 30 ladings met my boog se pyl skaal ook geweeg om te sien
of dit die selfde gewig gee)
Post Reply