Herlaai Tips
-
Wayne
- Hero Member

Re: Herlaai Tips
Thanks, going to try 29gn S335, should do the job
- jeep
- Jr. Member

Re: Herlaai tips vir 243
Dag se al die manne
Ek het vir my n .243 gekoop wil net graag hoor is da iemand wat kan help met ladings ens
nuut met 243 ken nou al vir liefling my 308 se naam sy gooi nog mooi
Ek het vir my n .243 gekoop wil net graag hoor is da iemand wat kan help met ladings ens
nuut met 243 ken nou al vir liefling my 308 se naam sy gooi nog mooi
-
PWV
- Hero Member

Dagse HeinzHeinz Petersen wrote:Ek kan nie onthou wie het daai tip op gesit van die plastiek strooitjie wat jy oor die RCBS chargemaster se uitloop pyp sit nie. Ek wil net dankie sê vir daai een,dit werk uitstekend.
Lekke skiet.
Heinz
Wat van 'n foto van die gadget?
Groetnis
-
1lum1nat1
- Full Member

Middag menere
'n paar vrae. Gaan twee verskillende ladings voldoende wees vir die manne om QL terugvoer te gee? Of sal meer variasies beter akuraatheid gee? Begin jy op Somchem se absolute min lading en verhoog met 0.5gr of met 1gr?
Watter rol speel "head spacing" in akuraatheid?
'n paar vrae. Gaan twee verskillende ladings voldoende wees vir die manne om QL terugvoer te gee? Of sal meer variasies beter akuraatheid gee? Begin jy op Somchem se absolute min lading en verhoog met 0.5gr of met 1gr?
Watter rol speel "head spacing" in akuraatheid?
-
Johan Nel
- Hero Member

1lum1nat1,
Een lading waarvan jy sowat drie skote skiet en die spoed van elkeen gee behoort voldoende te wees. Jy kan op minimum lading begin en dit gebruik. Daar is 'n proforma waarvolgens die manne inligting gee vir navrae oor ladings vir QL. Dit is daar onder die QL afdeling. Versamel jou inligting dienooreenkomstig, dan kan jy navraag onder QL ladings kom doen.
Headspacing gaan ek dat ander manne wat meer bekwaam is as ek, jou antwoord.
Een lading waarvan jy sowat drie skote skiet en die spoed van elkeen gee behoort voldoende te wees. Jy kan op minimum lading begin en dit gebruik. Daar is 'n proforma waarvolgens die manne inligting gee vir navrae oor ladings vir QL. Dit is daar onder die QL afdeling. Versamel jou inligting dienooreenkomstig, dan kan jy navraag onder QL ladings kom doen.
Headspacing gaan ek dat ander manne wat meer bekwaam is as ek, jou antwoord.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Boersonderroer
- Sr. Member

Dagse
ek het 'n paar vrae, as iemand my graag kan help sal baie waardeer.
1. Moet ek my dop volume meet na ek patroon geskiet het en voor ek resize? Ek het my dop geweeg na ek geskiet het en voor resize en volume van 67.3 gekry maar sien toe op die CPI spec dit behoort 69.1 te wees. Is 'n verkil van 2gr aanvaarbaar? Dis 'n 7x64 en PMP dope.
2. Ek wil 'n chrony koop. Ek het prys gekry van 'n Magnetospeed V3 vir amper R 7000 en vir die sporter vir R3500. Jy kan nie met die sporter 'n KD gebruik nie. Kan ek nie maar skiet sonder die KD as ek lading ontwikkeling wil doen nie? Ek weet die POI verskil met die KD op so sal die weer moet stel, maar gaan dit my groepe en spoed ook affekteer? Of is daar 'n manier wat ek kan praktiseer om die Sporter met KD te laat werk. Ek het net een geweer so dink nie dit sal moeite werd wees om so baie op 'n KD te spandeer vir die V3 nie.
Dankie byvoorbaat
1. Moet ek my dop volume meet na ek patroon geskiet het en voor ek resize? Ek het my dop geweeg na ek geskiet het en voor resize en volume van 67.3 gekry maar sien toe op die CPI spec dit behoort 69.1 te wees. Is 'n verkil van 2gr aanvaarbaar? Dis 'n 7x64 en PMP dope.
2. Ek wil 'n chrony koop. Ek het prys gekry van 'n Magnetospeed V3 vir amper R 7000 en vir die sporter vir R3500. Jy kan nie met die sporter 'n KD gebruik nie. Kan ek nie maar skiet sonder die KD as ek lading ontwikkeling wil doen nie? Ek weet die POI verskil met die KD op so sal die weer moet stel, maar gaan dit my groepe en spoed ook affekteer? Of is daar 'n manier wat ek kan praktiseer om die Sporter met KD te laat werk. Ek het net een geweer so dink nie dit sal moeite werd wees om so baie op 'n KD te spandeer vir die V3 nie.
Dankie byvoorbaat
7x64 Brenneke CZ 550 Lux
204 Ruger Howa Stainless Bull
12ga Mossberg 500
.22LR Stevens
9mm P CZ P-07 Gen2
204 Ruger Howa Stainless Bull
12ga Mossberg 500
.22LR Stevens
9mm P CZ P-07 Gen2
- tripodmvr
- Administrator

Jou doel is om die volume van die ontbrandingskamer te kry - dit doen jy met ongevormde pasgevuurde dop.Boersonderroer wrote:Dagse
Dankie byvoorbaat
Ek sou die Sporter koop.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Williel
- Hero Member

Die volume is reg gemeet na die skoot geloop het. Meet sommer n klompie se volume om te kyk hoeveel dit van mekaar verskil. Doppe se volumes verskil van maak tot maak, dus gebruik wat jy werklik meet.
Die sporter kan op n loop pas tot en met 1". KD hanteer weet ek nie, maar kan nie dink dat dit nie kan nie.
Die sporter kan op n loop pas tot en met 1". KD hanteer weet ek nie, maar kan nie dink dat dit nie kan nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete, Willie
- ruaanb
- Hero Member

Alec Johnsen het sy Sporter laat werk met n knaldemper. kontak hom vir meer info.
-
Danie01
- Hero Member

My 7x64 se dop kapasiteit is ook omtrent 2gr minder as wat die spesifikasies sê en ek gebruik Norma doppe en het n tikka t3 hunter.
- likweD
- Full Member

Naand julle, ek is redelik nuut in die herlaai ding.
As ek so na die datums kyk het die tips bietjie opgedroog.. 'n Herlaai tip wat ek nodig het:
Is daar 'n beter manier om die aantal kere wat 'n dop herlaai is te identifiseer as om dit in 'n gepaste gemerkte houer te bêre? Wat ek in gedagte het is 'n merkie op die basis van die dop?
Groete,
Halvar
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
As ek so na die datums kyk het die tips bietjie opgedroog.. 'n Herlaai tip wat ek nodig het:
Is daar 'n beter manier om die aantal kere wat 'n dop herlaai is te identifiseer as om dit in 'n gepaste gemerkte houer te bêre? Wat ek in gedagte het is 'n merkie op die basis van die dop?
Groete,
Halvar
- Gawie(13mm)
- Hero Member

In kort, "Nee".likweD wrote:Naand julle, ek is redelik nuut in die herlaai ding.
Groete,
Halvar
Teen 9 keer se herlaai gaan jy uit plek hardloop op die dop.
Dit is goeie praktyk om 'n logboek aan teskaf en alles daarin neer te skryf. My rooi boekie bly in my skietsak en alles word daarin neergeskryf. Van ladings en hoeveel keer die doppe herlaai is met watter lading en watter koeël, tot die weerstoestande en die afstande op die baan en in die jagveld.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- alecjohnson
- Hero Member

Wat ek doen is om met permanent marker op die doppe te skryf. 2 markers een fein punt een dik punt lading 1-10 word met die fein geskryf daarna vir elf begin ek met dik punt skryf 1-10 om 11-20 aan te dui. Met bo 20 is dit getal met strepie onder. Ek het nog nie verby 22 gekom nie...likweD wrote:Naand julle, ek is redelik nuut in die herlaai ding.
Groete,
Halvar
Sent from my Titan6575-SA using Tapatalk
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Nou hoe gemaak as jy jou doppe in die "tumbler" gooi vir skoonmaak of die doppe moet uitgloei?
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
henning
- Hero Member

Ek het begin met n pakkie van 1000 primers en kyk net hoeveel primers ek al gebruik het.likweD wrote:Naand julle, ek is redelik nuut in die herlaai ding.
Groete,
Halvar
Nou deel jou getal doppe daarin.
Skiet al jou doppe voor jy weer laai anders kan dit deurmekaar raak.
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- Frederik
- Hero Member

My eenvoudige manier wat ek gebruik is om my doppe in batches te bere in hul ammo boksies en dan net 'n strepie op die boks trek met permanent marker en so dan telling hou. Hoef nie sukkel om doppe te merk of te bekommer as ek hulle tumble nie. Werk nett natuurlik as jy dieselfde batch doppe hou in dieselfde ammo boks.
- Ashley
- Hero Member

Ek hou my doppe in aparte boksies, en skryf op maskeer band op die boksie; 1 skoot, 2 skote, 3 skote, gegloei/ nie gegloei ens...
As jy alles apart hou en net met 1 boksie op n slag werk kan mens nie rerig deurmekaar raak nie
As jy alles apart hou en net met 1 boksie op n slag werk kan mens nie rerig deurmekaar raak nie
Groete
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
- PietWessie
- Full Member

More dokJagtersdok wrote:Manne manne manne
daai is die ou metodes van dit doen, maar mens moet dit eers verstaan om te weet hoe die node program werk wat ons nou gebruik.
Ons werk nou daai Optimal Charge weight wat die perfekte spoed/node is wiskundig uit. So jy skiet net oor die chrono om die lading te kry wat jou die spoed gee en dan speel jy net met die TPL om Die dinge te finetune.
Ek is nuut hier en vind die al inligting ongelooflik leersaam. Dankie!
Verstaan ek hierdie reg? Die OCW soos hier bepaal kan nou wetenskaplik en wiskundig mbv Quick Load gedoen en dan net prakties bevestig word?
Groete
Pieter vd Westhuizen
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Last edited by PietWessie on Thu Sep 29, 2016 8:05 am, edited 1 time in total.
Voed jouself met inligting en maak die regte keuses en besluite. Moet nooit in die donker van onkunde bly nie... 
- tripodmvr
- Administrator

OCW is nou verban na die oude doos. QL is koning!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- PietWessie
- Full Member

Dankie tripod, ek gaan julle weer pla as ek al die nodige data het vir QL.tripodmvr wrote:OCW is nou verban na die oude doos. QL is koning!!!!!!
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Voed jouself met inligting en maak die regte keuses en besluite. Moet nooit in die donker van onkunde bly nie... 
- Philip_L
- Full Member

Ek gebruik die Lee single stage press. Die press kan deprime as die ram opgaan en dan dadelik prime soos wat die ram afgaan. My vraag is: Maak mens dan nie die primer pocket skoon nie?
Verder, neem ek aan jy maak dan doppe skoon voor jy deprime?
-
PWV
- Hero Member

philipluweser
Ek wil voorstel dat jy Hendrik van Rensburg se boek kry, nl. Die Akkurate Ketting. Daar sal jy baie kry oor die herlaai-proses. Dan wil ek ook verder voorstel dat jy kontak moet maak met 'n gesoute herlaaier in jou omgewing sodat hy jou kan help.
Om jou vraag egter beantwoord: Jou doppe moet skoon wees, binne en buite, voordat jy die slagdoppie indruk en die kruit gooi! Jy kan nie "deprime" en direk daarna "prime" nie.
Ek wil voorstel dat jy Hendrik van Rensburg se boek kry, nl. Die Akkurate Ketting. Daar sal jy baie kry oor die herlaai-proses. Dan wil ek ook verder voorstel dat jy kontak moet maak met 'n gesoute herlaaier in jou omgewing sodat hy jou kan help.
Om jou vraag egter beantwoord: Jou doppe moet skoon wees, binne en buite, voordat jy die slagdoppie indruk en die kruit gooi! Jy kan nie "deprime" en direk daarna "prime" nie.
- Philip_L
- Full Member

Het dit ook so. Het gewonder waarom dan die funksie?PWV wrote:philipluweser
- Capt. Yoda
- Hero Member

Hang af wat jy wil doen, baie manne wat semi auto gewere skiet (en self ook slotaksies) laai daai doppe net so en skiet hom en dit is dan waar daai funksie handig is as jy hastig is. Daar is geen reel wat se jy kan nie daai dop net so weer laai niephilipluwes wrote:Ek gebruik die Lee single stage press. Die press kan deprime as die ram opgaan en dan dadelik prime soos wat die ram afgaan. My vraag is: Maak mens dan nie die primer pocket skoon nie?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- PietWessie
- Full Member

More manne
n Simpel tip wat baie tyd spaar...
As jy jou finale TPL met n spesifieke koeel bepaal het, maak dan n "dummy" rondte daarvan deur n koeel in n gevormde dop sonder dryfmiddel of slagdop te "seat". Gebruik nou hierdie rondte om jou "seating die" se stelmoer vining op die regte plek te kry.
n Simpel tip wat baie tyd spaar...
As jy jou finale TPL met n spesifieke koeel bepaal het, maak dan n "dummy" rondte daarvan deur n koeel in n gevormde dop sonder dryfmiddel of slagdop te "seat". Gebruik nou hierdie rondte om jou "seating die" se stelmoer vining op die regte plek te kry.