Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek kom by die skietbaan en stel my teiken op teen die wal. Toe ek my Leica uithaal om die afstand te meet wys hy net 'n blokkie. Hy wys steeds die hoek, temp en druk maar wil nie range nie.
Ek kon nie glo die rangefinder is gebreek nie en probeer toe eers 'n nuwe battery aangesien ek vermoed het dit was die probleem. Wel die uiteinde was dat dit die battery was
Moral of the story ... koop 'n ekstra battery vir jou rangefinder as jy afhanklik gaan wees van hom. En dan vir die ouens wat hierdie nog moet ervaar, nou weet julle wat gebeur as die battery van 'n Leica 1600B begin pap raak.
My display het gladnie geflikker nie. Ek het nog die pap battery en sal dit weer toets. Hou hy weer op met flikker na 'n tyd?
Al die funksies het gewerk behalwe die rangefinder.
Dit het met my ook gebeur Arnold. Ek was nog nooit so bly om soos 'n poeph@l te voel toe Kallie sê ek moet die battery vervang nie.
Deesdae is dit nommer een op my lys; voor geweer, slot en ammo!
Dont make expensive noise! Make the first shot count!