https://activeselfprotection.com/multip ... a-fighter/
Hou ingedagte dat jy nie op die skietpunt lê "eie tyd eie teiken" nie! Dink ook mooi oor hoeveel patrone daar in die rewolwer is en hoe vinnig jy nog kan bysit.

EK dink soveel van die FMJ is net regdeur.Jake1 wrote:Dit is skrikwekkend maar kyk hoe hardloop n bok partykeer nog met n baie swaarder kaliber as mens blad skiet. Dan kry mens nog manne wat fmj dra in sd wapens....
EK dink ook so.Dirkvh wrote:Die demone het hierdie man lelik ge-teister, my hart bloei vir hom.

Nee dit is nie lekker om te kyk nie. Maar dit gaan oor beginsels van SV. Ons het so iets nodig om ons houding reg te kry. Daar is te veel "slim manne" wat baie te sê het om die braaivleis vuur, maar hulle kennis strek net tot dit wat hulle praat rodnom die braaivleis vuur. Ek was nog nie self in so kontak situasie, maar ek luister wat die manne sê wat wel al was of dan die gevalle navors. En lees hulle inligting en gebruik dit.LoveHenties wrote:Indoniesië. Nie lekker om te kyk nie. Daai ou was basies terreggestel aan die einde.