n lekker aksie
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

n lekker aksie
Presies soos wat dit da bo staan.
N enkelskoot s/s aksie.
N enkelskoot s/s aksie.
- swc-tr
- Hero Member

Re: n lekker aksie
Ian, kontak vir Piet Welgemoed (082 dubbelvyf2 59agtvyf), hy bou 'n kloon van die Barnard Model P enkelskoot aksie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
- Gernie
- Hero Member

Wat gaan so een my uit die sak jaag?swc-tr wrote:Ian, kontak vir Piet Welgemoed (082 dubbelvyf2 59agtvyf), hy bou 'n kloon van die Barnard Model P enkelskoot aksie.
As daar nie lood in die lug is nie, kan die bokke nie val nie...
- swc-tr
- Hero Member

Bel vir Piet en vra hom.
Dis 6" agter die kolf wat tel!
- JPS
- Hero Member

Het met oom Piet gepraat hulle is so 22.5K, maar baie naby Barnard aksie....Gernie wrote:Wat gaan so een my uit die sak jaag?swc-tr wrote:Ian, kontak vir Piet Welgemoed (082 dubbelvyf2 59agtvyf), hy bou 'n kloon van die Barnard Model P enkelskoot aksie.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Ek was gister by Oom Piet. Daai aksie is def iets besonders.
My gat jeuk nou!
Daar is tans n jaar waglys vir sy aksie.
My gat jeuk nou!
Daar is tans n jaar waglys vir sy aksie.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Dankie manne, ek het reggekom
- Hein M.
- Hero Member

Jammer ek is dom en oningelig wat die onderwerp aanbetref
Wat presies doen / en het die smid nodig om so 'n aksie te bou?
Hoor graag
Wat presies doen / en het die smid nodig om so 'n aksie te bou?
Hoor graag
- Hein (Haan)
- Hero Member

Hein gewoonlik word die aksies op cnc masjiene uit n soliede stuk staal uit gesny. Alles word van die senter lyn van die aksie af gewerk en is haaks of parralel met die lyn.
"Raceways" (jammer ken nie die afrikaanse term vir dit nie) word gewoonlik op die top aksies met "Wire EDM" gesny om n seep gladde aksie werking te verkry. Die slot word gesny om die aksie presies te pas en selfs n bietjie stof(sand) maak dat so aksie krapperig werk.
Alles van die aksie word gedoen om n rondte senter in die kamer in te voer en sekuur daar te hou.
Is so aksie n moet om top akkuraatheid te verkry? Nie noodwendig nie, maar dit bly darm n pragtige stukkie toerusting.
"Raceways" (jammer ken nie die afrikaanse term vir dit nie) word gewoonlik op die top aksies met "Wire EDM" gesny om n seep gladde aksie werking te verkry. Die slot word gesny om die aksie presies te pas en selfs n bietjie stof(sand) maak dat so aksie krapperig werk.
Alles van die aksie word gedoen om n rondte senter in die kamer in te voer en sekuur daar te hou.
Is so aksie n moet om top akkuraatheid te verkry? Nie noodwendig nie, maar dit bly darm n pragtige stukkie toerusting.
- Hein M.
- Hero Member

Dankie vir die inligting! Alles maak mooi sin.Hein (Haan) wrote:Hein gewoonlik word die aksies op cnc masjiene uit n soliede stuk staal uit gesny. Alles word van die senter lyn van die aksie af gewerk en is haaks of parralel met die lyn.