Duikers het die bron van oliebesoedeling naby Mosselbaai gekry.
Olie besoedeling aan die Kaapse kus
- Kubus
- Full Member

Olie besoedeling aan die Kaapse kus
Vanoggend op CNN
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
30-06 Winchester Model 70 AI
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
- Tertius Steyn
- Full Member

Re: Olie besoedeling aan die Kaapse kus
Bwahahaa lekker lag ek nou
Groete Tertius
Howa Stainless Varmint .243
Parker-Hale .303 Nr 4 mk 2
Baikal 12Br dubble loop
Beretta M92 9mm Parabellum.
Gecado mod 25 windbuks.
Baikal 12Br dubble loop
Beretta M92 9mm Parabellum.
Gecado mod 25 windbuks.
- Hero Member

Kan nie dink aan n ander vervaardiger wat so swaar trek met n gespottery soos Landrover.
Groete
henning
Groete
henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- JTM
- Hero Member

- Boesman10
- Hero Member

As dit n Toyota was sou daar nog net n bruin roeskolletjie op die seebodem oorgewees het
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- Ratel
- Hero Member

Dis omdat Toyota omgewings vriendelik vervaardig word.Boesman10 wrote:As dit n Toyota was sou daar nog net n bruin roeskolletjie op die seebodem oorgewees het
Maak 'n verskil
- deserthuntr
- Full Member

Dit kan nie die Landrover se skuld wees nie, hy het nie 'n enjin in nie... En ek sien die dakliggie werk nog
Daar word gespot met Landrover, maar daar is darem net nie 'n kar met sy geskiedenis nie. Hy het waarlik Afrika getem. In die oud SWA het ek met hulle grootgeword. My Pa het 4 van hulle gehad en nie 'n enkele dag se probleem nie. Hulle was lig genoeg om bo-op die sand te loop, waar ander voertuie te swaar was. En hulle ratverhoudings was reg vir enige terein, waar "ander" voertuie gespin en gedreun het om uit te kom. Maar ja, julle is nie meer wat hulle was nie en dis jammer.
Daar word gespot met Landrover, maar daar is darem net nie 'n kar met sy geskiedenis nie. Hy het waarlik Afrika getem. In die oud SWA het ek met hulle grootgeword. My Pa het 4 van hulle gehad en nie 'n enkele dag se probleem nie. Hulle was lig genoeg om bo-op die sand te loop, waar ander voertuie te swaar was. En hulle ratverhoudings was reg vir enige terein, waar "ander" voertuie gespin en gedreun het om uit te kom. Maar ja, julle is nie meer wat hulle was nie en dis jammer.
CZ Varmint .308
Mugrave 6mm P14
God is getrou. I Kor 1:9
Mugrave 6mm P14
God is getrou. I Kor 1:9
-
henning
- Hero Member

Landrover mag wel goed wees in 4x4 omstandighede maar wat help dit as hy nie die pyne kan vat en breek in die veld?
Vandag is daar so baie fabrikaate wat net so goed doen soos Landrover in die veld en nie breek nie, so ek vra jou, hoekom sal n man jouself straf met n Landrover.
Tik net op Google landrover problems en jy word oorweldig met klagtes.
Groete
Henning
Vandag is daar so baie fabrikaate wat net so goed doen soos Landrover in die veld en nie breek nie, so ek vra jou, hoekom sal n man jouself straf met n Landrover.
Tik net op Google landrover problems en jy word oorweldig met klagtes.
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- Jakkalsgat
- Hero Member

Ek wonder of die eienaar en sy hond darem albei kon swem?
- willemakou
- Sr. Member

Engin seker op geroes omdat daar nie olie in was nie......
NOOIT weer 'n landy nie! Dis nie spot nie kerels dis waarhede!! Het ongelukkig 4 ge-erf op die plaas ensukkel wraftig elke dag met een of ander ding!! Jy kan maak wat jy wil, as probleem 1 uitgesort is kom probleem 2 , 3 , 4 ens!!! Landy's is net vir manne wat hou van sukkel, die Hilux en Cruizers by my staan net as 'n wiel pap is, lek nie olie nie en die 4x4 werk altyd! As jy kwaad is vir jouself dan kopp jy 'n landy! Sorry landy manne, maar het in my lewe nog nie so gesukkel nie!
NOOIT weer 'n landy nie! Dis nie spot nie kerels dis waarhede!! Het ongelukkig 4 ge-erf op die plaas ensukkel wraftig elke dag met een of ander ding!! Jy kan maak wat jy wil, as probleem 1 uitgesort is kom probleem 2 , 3 , 4 ens!!! Landy's is net vir manne wat hou van sukkel, die Hilux en Cruizers by my staan net as 'n wiel pap is, lek nie olie nie en die 4x4 werk altyd! As jy kwaad is vir jouself dan kopp jy 'n landy! Sorry landy manne, maar het in my lewe nog nie so gesukkel nie!