Mantelvlies op

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted
Lourens Potgieter
Hero Member
Hero Member

Mantelvlies op

Post by Lourens Potgieter »

Ek het so bietjie meer as 3 weke terug die groot stap geneem en gegaan vir die mantelvlies operasie. Glad nie so erg nie vertel almal my.....

Die operasie self was niks, ek het heerlik geslaap.Die probleem blyk toe te wees as jy WAKKER word....

Sonder grappies, enige ou wat die breuk het en sukkel met sooibrand, en verstik in maagsuur wanneer jy slaap, behoort dit te laat regmaak.Ek het baie min pyn gehad van die operasie self. Ek het ERG pyn in my skouers gehad na die tyd. Die Dr verduidelik my iets van die gas waarmee hulle jou buikholte opblaas en senuwees wat met jou skouers verbind is...te tegnies vir my, maar die nursie het darem vinnig gesorg vir 'n inspuiting.

Nasorg is baie belangrik...ek het heelwat gewig al verloor, jelly en vla en joghurt is nie vreeslik voedsaam nie, dit was my lot vir die eerste week, met sop hier en daar by..daarna sagte kos, wat ek nounog eet.

Nou die groot ding...lees maar die boekie wat hulle jou gee as jy huis toe gaan, ek het nie...ek het gisteraand hengel vergadering gehad, en dog toe, ek mag mos gas koeldrank drink, dit oefen glo die klep...so ek kan seker maar een bier drink?Ek en my vrou het gisteraand net so na 12 by die huis gekom nadat ek ongevalle toe is met wat EK gedink het is 'n hartaanval....daai seer kan ek nie beskryf nie.Blyk toe net my diafragma wat in spasma gegaan het danksy die bier....hulle noem glo in die boekie spesifiek jy moenie bier drink nie?

Soos my vrou sê toe ons by ongevalle ry: Dit was nou 'n 11-1-11 idee........ :):
PWV
Hero Member
Hero Member

Re: Mantelvlies op

Post by PWV »

Ja, Deeg, daardie ou spreekwoord is tog so waar:
" 'n Mens is nooit te oud om te leer nie!"

Sterkte en ek hoop dit gaan gou beter!
Groetnis
Sarel
Sr. Member
Sr. Member

Post by Sarel »

Deeg wrote:Ek het so bietjie meer as 3 weke terug die groot stap geneem en gegaan vir die mantelvlies operasie. Glad nie so erg nie vertel almal my.....

Die operasie self was niks, ek het heerlik geslaap.Die probleem blyk toe te wees as jy WAKKER word....

Sonder grappies, enige ou wat die breuk het en sukkel met sooibrand, en verstik in maagsuur wanneer jy slaap, behoort dit te laat regmaak.Ek het baie min pyn gehad van die operasie self. Ek het ERG pyn in my skouers gehad na die tyd. Die Dr verduidelik my iets van die gas waarmee hulle jou buikholte opblaas en senuwees wat met jou skouers verbind is...te tegnies vir my, maar die nursie het darem vinnig gesorg vir 'n inspuiting.

Nasorg is baie belangrik...ek het heelwat gewig al verloor, jelly en vla en joghurt is nie vreeslik voedsaam nie, dit was my lot vir die eerste week, met sop hier en daar by..daarna sagte kos, wat ek nounog eet.

Nou die groot ding...lees maar die boekie wat hulle jou gee as jy huis toe gaan, ek het nie...ek het gisteraand hengel vergadering gehad, en dog toe, ek mag mos gas koeldrank drink, dit oefen glo die klep...so ek kan seker maar een bier drink?Ek en my vrou het gisteraand net so na 12 by die huis gekom nadat ek ongevalle toe is met wat EK gedink het is 'n hartaanval....daai seer kan ek nie beskryf nie.Blyk toe net my diafragma wat in spasma gegaan het danksy die bier....hulle noem glo in die boekie spesifiek jy moenie bier drink nie?

Soos my vrou sê toe ons by ongevalle ry: Dit was nou 'n 11-1-11 idee........ :):
Sterkte, dit is 'n baie groot aanpassing

Daai bier drink storie weerhou my om te gaan vir so operasie...
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Daardie is die duiwel se operasie ek het hom ook gehad so n ruk terug om die gate toe te maak wat hulle gemaak het. Ek ken niemand wat happy is na die operasie nie. So sterkte my maat miskien is jy gelukig.
Beretta
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Deeg, ekt hom so 16jaar terug gehad, van die eerstes met die lazer. MOET ASB nie bier drink en wors eet nie!! (Damm, ook nie kaaswors vir nou nie hoor) Whiskey en water my pella!!!

Dit het my 2 jaar gevat om weer normal te eet (normal maar nie naastenby die volume van vroeer nie). Ek drink vandag al weer my kas castle light in die bosveld vir die dag, kan al burb, en wiskey met soda en sprite drink.

Die nasorg is verseker die sukses in n mantelvlies operasie, moet nie goed optel vir 3maande nie, pasta werk lekker veral die eerste 3 maande, daarna eet maar met water langs jou, klein happies met n mondjie water saam, stadig eet, dis die minste eina op die ou end!! Kyk, maar die waarheid gese, ek vat hom dadelik weer, net om van daai sooibrand ontslae te wees, al die ongerief is verseker die moeite werd!!!

Ek is een van die min manne wat ek ook van weet wat happy is, maar ek het geluister wat my dok se, en dit gedoen of nie gedoen nie. Myne was 8,5cm groot, met n hele rekonstruksie van die klep ook, dit was hel seer, het soos n balon gelyk vir 4 weke!!

Sterkte mater, pas jou op, dan sal hy werk!!
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

Daars nie 'n manier dat ek so operasie sal ondergaan nie as ek nie my paar biere 'n week kan drink nie sal ek 'n baie stadige en pynlike dood sterf
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

ROBBIE1 wrote:Deeg, ekt hom so 16jaar terug gehad, van die eerstes met die lazer. MOET ASB nie bier drink en wors eet nie!! (Damm, ook nie kaaswors vir nou nie hoor) Whiskey en water my pella!!!

Dit het my 2 jaar gevat om weer normal te eet (normal maar nie naastenby die volume van vroeer nie). Ek drink vandag al weer my kas castle light in die bosveld vir die dag, kan al burb, en wiskey met soda en sprite drink.

Die nasorg is verseker die sukses in n mantelvlies operasie, moet nie goed optel vir 3maande nie, pasta werk lekker veral die eerste 3 maande, daarna eet maar met water langs jou, klein happies met n mondjie water saam, stadig eet, dis die minste eina op die ou end!! Kyk, maar die waarheid gese, ek vat hom dadelik weer, net om van daai sooibrand ontslae te wees, al die ongerief is verseker die moeite werd!!!

Ek is een van die min manne wat ek ook van weet wat happy is, maar ek het geluister wat my dok se, en dit gedoen of nie gedoen nie. Myne was 8,5cm groot, met n hele rekonstruksie van die klep ook, dit was hel seer, het soos n balon gelyk vir 4 weke!!

Sterkte mater, pas jou op, dan sal hy werk!!
PRESIES my ervaring. Daar is lig vir jou voor in die tonnel al is die tonnel lank. Onthou net daar kom 'n stadium wat jy moet kies tussen 'n mantelvliesbreuk herstel of dalk later slukderm-kanker.
Dawie Malan
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie Malan »

Ek wonder as jy net so dieet volg sonder die operasie of jy nie sou regkom nie?
Lourens Potgieter
Hero Member
Hero Member

Post by Lourens Potgieter »

Ek het elke aand verstik in my maagsuur as ek gaan slaap....was te bang om te lê....Robbie, ek ken die opblaas gevoel...ek voel soos 'n balon maar die sooibrand is weg....

Jinne is ek nou lus vir 'n rennie!!!!
Frikkiedbr
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkiedbr »

Baie sterkte Lourens, daai een het ek ook gehad. Net jammer was ek het vir 5 day in ICU gelê.
Maar ja pas jou mooi op. Enige iets wat jy weer swaar optel kan weer daai vlies breuk en daar begin al die nonsens weer.
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Ek net daai spasma pyn as kind twee keer gehad en een keer as n volwasse. Daardie pyn kan jy nie aan iemand verduidelik nie. Dit voel so erg dit pyn later tot in jou rug in. Dit voel kompleet of doodgaan, dit is so n soort van n beklemming wat jy ervaar saam met intense. Ek weet nou al die tekens as die pyn kom en het die volgende raad by lyers van die probleem gekry asook my huisdokter.

As dit weer gebeur probeer van die volgende:

Drink iets soos obs sommer n lekker sluk, dit laat van die spiere ontspan. Seker maar die alkahol.
Kim in n bad vuurwarm water le op jou maag. Staan regop en druk jou ken agteroor met jou hand sodat jou kop ver agteroor is en aan jou kraag vasdruk.

Jy kan ook iets drink soos Mucane
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

Vermy enige gas voremende kos, uie boontjies, kool en sulke goed.
Bly weg van enige gas goed vir ten minste 4 tot 6 maande.
Geen swaar goed optel vir 3 maande.
Ek kon na so 6 tot 8 maande n bier drink solank hy in n glas gegooi was met ys.

Sterkte en weet maar, hoe beter jy jou nou gedra hoe beter sal die ruseltaat wees.
Frikkiedbr
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkiedbr »

Ek hoop dit het nie met jou gebeur nie Lourens ++>:

morne smith
Sr. Member
Sr. Member

Post by morne smith »

Ek sal ook die paadjie moet loop Deeg. Hoe lank boek hulle jou af en kan n mens weer boogskiet na die tyd?
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Ek was dinsdag vir die operasie. Dis bitter seer as mens wakker word!
Ek is ook nog op jelly, vla, yogi sip, kits-pudding, cup a soup engevriesde groentesop wat ek in die blender versap.

Morne,
Jy sal vir ten minste 4-6 weke nie kan boogskiet nie hoor...
Goed, beter, 6millimeter!
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Met jou volgende bier skud net die gas uit! LOL

Nee jinne dis baie erg baie pein en geen bier ek sal vanaand vir jou en my een drink geno. Word gou beter asseblief man!
Penkop
Hero Member
Hero Member

Post by Penkop »

Lourens, Beretta, Robbie, Eugene,

Is dit nie maar beter om elke oggend jou Topzole of Nexium pilletjie te sluk, kos met sous te vermy, en jou bed se kopenend te lig met 'n baksteen sodat jou kop hoër as jou pens is as jy slaap nie?

Eks nie lus vir die lem of slukderm kanker nie....
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Ek behandel eerder die probleem as die simptome. Ek was op Lancap pille vir 5 jaar. Vir die laaste maand op Topzole 40mg.
Ek haat dit om pille te drink!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

My kleinseun (6jr) het ses maande gelede hierdie operasie ondergaan.
Hy is tans 'n ander mens. Waar die wind hom vroeër kon omwaai, is hy besig om gewig op te tel. Geen borsmoeilikheid en gehoes meer nie. Eet skielik soos 'n normale kind, alhoewel klein bietjies op 'n slag.
Ons dank die Vader dat dit 'n sukses was.
Foto toon die vyf gate waardeur die operasie gedoen is.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pappabeer
Hero Member
Hero Member

Post by Pappabeer »

Penkop wrote:Lourens, Beretta, Robbie, Eugene,

Is dit nie maar beter om elke oggend jou Topzole of Nexium pilletjie te sluk, kos met sous te vermy, en jou bed se kopenend te lig met 'n baksteen sodat jou kop hoër as jou pens is as jy slaap nie?

Eks nie lus vir die lem of slukderm kanker nie....
Penkop jy kan. Dit is om die waarheid te sê n redelike .308/.30-06 debat in die akedemie oor die indikasies vir n Nissen-fundoplikasie (die naam van die prosedure).

Onthou net dat die prosedure gedoen word vir refluks, en ongemak tydens of na eet, wat nie altyd agv n mantelvlies breuk is nie. Dis maar een van die redes vir sooibrand. Dit is so dat in SA daar baie meer Nissens gedoen word as in Europa, en nie altyd vir die regte redes nie. Die faktore wat jou simptome vererger soos rook, alkohol, oorgewig wees, ens word nie genoeg aangespreek nie, en lei baie maal tot suboptimale post-operatiewe uitkomste.

Die keersy van die saak is dat dit bv baie moeilik vir party mense is om te oefen vanweë erge reflux en gewig te verloor, wat die breuk simptome verlig.

Anders as wat baie maal vir pasiënte gesê word, is n goeie respons tot medikasie (jou middels soos Esomeprazole, Omeprazole etc.) juis n indikasie vir chirurgie. Die rede daarvoor is dat die maagsuur wat verminder word die simptome wegvat, en dit is presies wat die operasie verrig, nl om maagsuur uit die esophagus te hou.

Ook van belang is wat Prof Saint al in Kaapstad in 1913 beskryf het, nl dat in n westerse populasie mantelvliesbreuke, galstene, en n divertikulitis van die kolon algemeen saam voorkom. Al drie hierdie se simptome kan oorvleul, en bydra tot sooibrand.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

Post by Smitstertjies »

Dewald, help gou asb. Ek het erge sooibrand vir jare ondervind. So 3 jaar terug het ek op hou rook en drink elke oggen n omeprazol. Nog nooit weer sooibrand gekry nie. Kan ek net so aangaan?
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
Pappabeer
Hero Member
Hero Member

Post by Pappabeer »

Dit behoort OK te wees as jy geen simptome het nie. Dit hang egter af of daar ooit n definitiewe diagnose gemaak is vir hoekom jy sooibrand kry. As jou sooibrand was agv n gastritis sekondêr tot rook en alkohol dan kan jy heel moontlik die medikasie op n stadium stop. As dit die simptome van n breuk beheer sonder newe effekte kan jy so aangaan. Daar is wel sin daarin om n diagnostiese gastroskopie te doen indien dit nog nie gedoen is nie en die simptome voortduur wanneer jy nie jou medikasie neem nie.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
Penkop
Hero Member
Hero Member

Post by Penkop »

Wat gaan aan dat daar so baie van ons is met breuke?

Pappabeer,

Vriendin van my broer het ook GERD gehad en die operasie laat doen, nou het hierdie mooi meisie die probleem (tot groot vernedering) dat sy nie 'n poep kan inhou nie... (Jammer vir die taal).

Ek verstaan dis agv die operasie, of is dit 'n bog storie?

Geno,

Ek sal vir so 2 jaar uithou en weer met jou gesêls, as dit vir jou 'n sukses was, sal ek dit heroorweeg.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Ek loop ook en prrt-prrt deur die huis ;)
Meestal oor die yogi sip en custard nie lekker met my laktose intoleransie saamwerk nie.
Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

Post by Smitstertjies »

Thanks Dewald, waardeer
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
Post Reply