Wapensmid om enkelskoot na magasyn te verander.
-
Gerard
Wapensmid om enkelskoot na magasyn te verander.
'n Voormalige klient van my vra wie 'n enkelskoot-geweer kan omskakel na 'n magasyngeweer. Enige beraming van prys sal ook welkom wees.
- Francois Marais
- Administrator

Re: Wapensmid om enkelskoot na magasyn te verander.
Oom Gerard
Dink ek het iewers iets gelees dat Paul Notnagel dit doen teen ongeveer R2000 + per conversion, ma is hier op die forum afgeraai om dit te laat doen, terwyl iemand weer gese het hy is tevrede met sy ombouing.......Sal kyk of ek die link kry.
Mooi loop
Francois
Dink ek het iewers iets gelees dat Paul Notnagel dit doen teen ongeveer R2000 + per conversion, ma is hier op die forum afgeraai om dit te laat doen, terwyl iemand weer gese het hy is tevrede met sy ombouing.......Sal kyk of ek die link kry.
Mooi loop
Francois
-
fanie17
- Hero Member

Gerard
Dit is nie maklik om te doen nie,watse aksie is dit,As hy n magesyn soos Tikka laat in sit is dit doen baar,Gewoonlik verswak die aksie met so n verandering.
Dit is nie maklik om te doen nie,watse aksie is dit,As hy n magesyn soos Tikka laat in sit is dit doen baar,Gewoonlik verswak die aksie met so n verandering.
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
-
kolskoot
As dit nie 'n skaars aksie is nie , hoekom nie net die magasyn weergawe daarvan opspoor nie en dit dan laat fit nie?? Sal dalk goedkoper en veiliger wees as die ombouing en ook heelwat makliker. As dit 'n RSA aksie is weet ek dalk van 'n magasyn model wat moontlik teruil sal wees vir die enkelskoot RSA.