Raad/hulp

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted
Post Reply
Maartin
Jr. Member
Jr. Member

Raad/hulp

Post by Maartin »

Môre manne. Ek is tans besig met eksamen in my finale jaar so dinge gaan rof. Graag wil ek weet of weet enige iemand van 'n kursus wat noordwes potchefstroom omgewing gaan plaasvind. Ek sal baie graag wil gaan en leer en wil ook weet of daar enige iemand in die geweste is wat ek by kan leer en 'n paar aande saam kan uitgaan. Groetnis
Everything seems impossible, until it is done.
Maartin
Jr. Member
Jr. Member

Re: Raad/hulp

Post by Maartin »

Ek kan definitief so 4 ouens bymekaar maak wat ook die kursus sal wil doen.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Maartin wrote:Môre manne. Ek is tans besig met eksamen in my finale jaar so dinge gaan rof. Graag wil ek weet of weet enige iemand van 'n kursus wat noordwes potchefstroom omgewing gaan plaasvind. Ek sal baie graag wil gaan en leer en wil ook weet of daar enige iemand in die geweste is wat ek by kan leer en 'n paar aande saam kan uitgaan. Groetnis
Wil net duidelikheid kry. Wil jy leer vry of moet die kursus iets met gunne te doen hê? ???
Witpietskiet
Hero Member
Hero Member

Post by Witpietskiet »

PWV wrote:
Maartin wrote:Môre manne. Ek is tans besig met eksamen in my finale jaar so dinge gaan rof. Graag wil ek weet of weet enige iemand van 'n kursus wat noordwes potchefstroom omgewing gaan plaasvind. Ek sal baie graag wil gaan en leer en wil ook weet of daar enige iemand in die geweste is wat ek by kan leer en 'n paar aande saam kan uitgaan. Groetnis
Wil net duidelikheid kry. Wil jy leer vry of moet die kursus iets met gunne te doen hê? ???
Sal n jakkalsjag kursus wees, dit is mos nou eintlik waaroor die forum gaan.

Maar dit is net my 2c

Sterkte Maartin, hoop jy kom reg
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
Maartin
Jr. Member
Jr. Member

Post by Maartin »

Jakkals jag kursus en om saam met iemand te gaan om jakkals/rooikat jag om by hulle ook te leer. Om te Vry het ek ondervinding in min maar het darem so bietjie.
Post Reply