Roofdiere - afsluiting van die jag
-
Ambessa
Roofdiere - afsluiting van die jag
Hallo almal
Nadat ek die twee rooijakkalse teen die relings van Boeta se bakkie sien hang het, het ek begin wonder.....
Almal weet wat van bokke word.
Laat weet bietjie wat elkeen van julle se prosedures is met die karkasse na die jag?
Diegene wat vir hulself jag hanteer sake anders as die wat vir ander boere jag?
Ambessa
Nadat ek die twee rooijakkalse teen die relings van Boeta se bakkie sien hang het, het ek begin wonder.....
Almal weet wat van bokke word.
Laat weet bietjie wat elkeen van julle se prosedures is met die karkasse na die jag?
Diegene wat vir hulself jag hanteer sake anders as die wat vir ander boere jag?
Ambessa
-
Mac
- Hero Member

Re: Roofdiere - afsluiting van die jag
Ambessa,
As ek op my eie plaas jag, los ekhulle net daar, wat nie eers die hond saam om hulle te soek nie, kraaie moet ook baat van die skaapvleis wat ek verloor
As ek op my eie plaas jag, los ekhulle net daar, wat nie eers die hond saam om hulle te soek nie, kraaie moet ook baat van die skaapvleis wat ek verloor
Occasionally mistaken for a responsible adult
It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
-
Ambessa
Hallo Mac21
Dankie. En as jy elders jag, wat dan?
Ambessa
Dankie. En as jy elders jag, wat dan?
Ambessa
-
boeta
- Hero Member

Ambessa
Ek moet hulle vi boere wys om my fooie te kry.As ek by my skiet tel ek hulle ook op want ek hou ni van beendere in my veld ni,wat later deur my bees opgetel word.Ek tel tot my dooie skaap bene ook op.
Boeta
Ek moet hulle vi boere wys om my fooie te kry.As ek by my skiet tel ek hulle ook op want ek hou ni van beendere in my veld ni,wat later deur my bees opgetel word.Ek tel tot my dooie skaap bene ook op.
Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
-
Mac
- Hero Member

Ambessa,
As ek elders jag, jag ek gewoonlik alleen, los hulle dan op n' voorafgereelde plek vir betaaling.
As ek elders jag, jag ek gewoonlik alleen, los hulle dan op n' voorafgereelde plek vir betaaling.
-
Ambessa
Hallo Mac21
Dankie. Vermoed die karkasse word iewers gelos. Boer gooi dit seker weg in 'n sloot of begrawe dit.
Ambessa
Dankie. Vermoed die karkasse word iewers gelos. Boer gooi dit seker weg in 'n sloot of begrawe dit.
Ambessa
-
Ambessa
Hallo Boeta
Dankie vir jou info - geen beendere in veld.
Ambessa
Dankie vir jou info - geen beendere in veld.
Ambessa
-
Mac
- Hero Member

Hi Boeta,ek hou ni van beendere in my veld ni,wat later deur my bees opgetel word.
Ek het die selfde probleem gehad, voer nou n' lek, Molassa meel, semels, sout, No 2 en beenmeel, probleem opgelos.
Graham
- MEERKAT
- Hero Member

Ambessa
Ek tel al die jakkalse op en die volgende dag word hulle oopgesny en gekyk wat hulle laaste gevreet het,
Dit is tog seker belangrik om te weet of hy lammers vang al dan nie. Die laaste groot reun jakkals wat Taffles nou die aand by my geskiet het het byvoorbeeld klein springbokkies gevang.
Sal bietjie later meer vertel van die jagtog saam met "sir TAFFLES" nogal eye opener.
Knou goggas af.
MEERKAT
Ek tel al die jakkalse op en die volgende dag word hulle oopgesny en gekyk wat hulle laaste gevreet het,
Dit is tog seker belangrik om te weet of hy lammers vang al dan nie. Die laaste groot reun jakkals wat Taffles nou die aand by my geskiet het het byvoorbeeld klein springbokkies gevang.
Sal bietjie later meer vertel van die jagtog saam met "sir TAFFLES" nogal eye opener.
Knou goggas af.
MEERKAT
-
Ambessa
Hallo Meerkat
Of is dit Timon (oppas vir die goggas afknou).
Sien uit na de verder terugvoer oor e onlangse jagtog.
Ambessa
Of is dit Timon (oppas vir die goggas afknou).
Sien uit na de verder terugvoer oor e onlangse jagtog.
Ambessa
-
britsman
- Hero Member

Naand Meerkat,
Bly om te hoor dat die "SIR" nog allright is. Ons wag vir daarie storie.
Ambessa,
Lyk vir my dit is net die "newly weds" (brits) en die "nearly deads"(Ambes) wat op die forum is.Dit word nou "prime time" vir die Jak-Jagters om die jakkies se baadjies af te haal.
brits
Bly om te hoor dat die "SIR" nog allright is. Ons wag vir daarie storie.
Ambessa,
Lyk vir my dit is net die "newly weds" (brits) en die "nearly deads"(Ambes) wat op die forum is.Dit word nou "prime time" vir die Jak-Jagters om die jakkies se baadjies af te haal.
brits
If guns are outlawed. Only outlaws will have guns.
-
Ambessa
Hallo Britsman
Nope, dit is darem nie net vir kom vat nie - op die ou toppies!
Ambessa
Nope, dit is darem nie net vir kom vat nie - op die ou toppies!
Ambessa
-
Ambessa
Hallo Britsman
Ambessa
Reg. Ek hoop net die ouens slaan ag op die versoeke om so 'n bietjie van die data wat hulle kan insamel neer te skryf. Dit word regtig dringend benodig om 'n beter profiel van roofdiere in Suid-Afrika te kry.britsman wrote:Lyk vir my dit is net ... ... wat op die forum is.Dit word nou "prime time" vir die Jak-Jagters om die jakkies se baadjies af te haal.
Ambessa
- MEERKAT
- Hero Member

Ambessa
Watse tipe data het jy nodig?
Hou al rekord vir baie jare.
Knou goggas af
MEERKAT
Watse tipe data het jy nodig?
Hou al rekord vir baie jare.
Knou goggas af
MEERKAT
-
Dawie
- Hero Member

Ambessa
Rooikatte word deur my plaaswerkers verorber, Jakkalse word op 'n spesiale "pet cemetry" mooi uitgepak om te vrot, die kopbene word aan belangstellendes soos my natuurbewaarder vriende en onlangs mense wat die kopbene mooimaak en uitvoer gegee. Net vir interessantheid ek kon nog nie agterkom dat kraaie daar vreet nie, brommers wel.
Dawie
Rooikatte word deur my plaaswerkers verorber, Jakkalse word op 'n spesiale "pet cemetry" mooi uitgepak om te vrot, die kopbene word aan belangstellendes soos my natuurbewaarder vriende en onlangs mense wat die kopbene mooimaak en uitvoer gegee. Net vir interessantheid ek kon nog nie agterkom dat kraaie daar vreet nie, brommers wel.
Dawie
-
Ambessa
Hallo Meerkat
Kyk na my boodskap op jou messages.
Ambessa
Kyk na my boodskap op jou messages.
Ambessa
-
tafjak
Dawie
Taffie
Dit is wragtig die waarheid. Net 'n brommer en Natalse skeerder.Net vir interessantheid ek kon nog nie agterkom dat kraaie daar vreet nie, brommers wel.
Taffie
- raychell
- Sr. Member

Taffie
Lyk my daai laptop hardloop nou weer seepglad!
Raynie
Lyk my daai laptop hardloop nou weer seepglad!
Raynie
One of the greatest delusions in the world is the hope that the evils in this world are to be cured by legislation. ? Thomas Reed
-
Jaco Bezuidenhout
- Sr. Member

Taffie
Is dit darem nou lekker o weer van jou te hoor.Seker die iesten cape skoon geskiet lat jy so stil was.
Grute
KKat
Is dit darem nou lekker o weer van jou te hoor.Seker die iesten cape skoon geskiet lat jy so stil was.
Grute
KKat
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

taffie hy es terug waas johan nou heen, dalk is die telkom lyne in die iestern cape nou regstellende aksie wyse benut vir die 20 10 sokker ....
Shoot straight and tell the truth!