Silencer se invloed op lading s en groepering?

Geno
Administrator
Administrator

Re: Silencer se invloed op lading s en groepering?

Post by Geno »

http://i.imgur.com/GQE5gjN.gif
Goed, beter, 6millimeter!
musgrave270
Hero Member
Hero Member

Post by musgrave270 »

Naañd manne

My groepering met my dunloop 223 het drasties verswak nadat ek my silencer afgehaal het. Al die mense met wie ek gesels het, het gesê ek moet net bietjie aan my tpl verstel en die probleem sal opgelos word. Ek kon tot dusver geen aanvaarbare groeperings kry met die tpl verstellings nie. Met die silencer op skiet ek gemaklik n duim groepering op 200m maar sonder die silencer wissel dit tussen 3 en 4 duim.

Wat mag dalk n oorsaak van die verskil wees? Soos ek verstaan moet dit nie so wees nie.

Groete
Ruan
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Musgrave ek het 2 goed die naweek weer gesien. 1. Supressor lig spoed effens. Het dit gesien oor chrony. 2. Half grein kruit verskil maak my groepe oop van half duim na amper 4 duim. Somtyds is 'n roer net sensitief en is die sweet spot maar klein.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
musgrave270
Hero Member
Hero Member

Post by musgrave270 »

Baie dankie dehacked
Ek sal dan so bietjie aan my bestaande lading verstel en kyk wat hy maak. Ek het nie die skote oor n chrony geskiet om die spoed te meet nie, maar ek sal dan bietjie kyk
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Boys ek weet nie as 10 of 15fps verskil jou so van n tyken af gooi is daar iets anders fout.Jy gaan n gtoter verskil in spoed met 365 kry tussen n 2 dae waar jy eendag in 21grade skiet en die volgende dag in 24grade skiet as .1gr kruit of die "extra" spoed wat n KD veroorsaak.

Musgarve lees weer deur die eertse bladsy van die draat, Wouter en Ludwig verduidelik die goed mooi
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Dumbluck
Hero Member
Hero Member

Post by Dumbluck »

Wouter Roets wrote: So om duidelikheid te kry oor interne balistiek is dat die silencer geen rol kan speel in komponent optrede en drukkurwes binne jou stelsel nie. n Primer se interaksie met die poeier kolom en weer die koeel se graveer proses in die loop kan nie beïnvloed word deur die silencer nie. Barreltime ook nie.
Ek het nou op die draad afgekom deur die een wat vandag begin is.

Ek het nou 'n tyd lank, deur hardkoppig te wees, gespeel met 'n lekker warm lading en 130gr pille in my 260 rem.
Ek het die lading in Januarie geskiet (23grade C) 4 vir spoed en twee <10mm 3skoot groeperings en geen druk tekens nl. swaar slot oopmaak en ejector merke agter op die doppies nie. Ek kom toe April weer by die huis laai toe weer dieselfde lading net om te kyk of hulle dieselfde resultate gee as Januarie. 15x en nog 15 0.1gr hoër en laer.

Ek het ook intussen vir my 'n Oryx suppressor aangeskaf sodat my meisie gemaklik kan saam skiet. Ek skiet toe een oggend (16grade celcius) die ladings en van die eerste skoot af met 0.1 laer as voorheen maak my slot swaar oop en die ejector merk sit op die doppie. Na 'n paar skote besluit ek toe dit is nou die laaste teken dat ek die lading moet los en 140gr teen die regte spoed skiet en gooi die boksie patrone in die bakkie. Nou dat ek die draad lees is ek baie nuuskierig wat sou gebeur het as ek hulle sonder die Oryx sou geskiet het. Ek is seker niks anders het verander behalwe die opskroef van die Oryx nie. Kan die suppressor die ekstra druk veroorsaak het of is dit iets anders?
Ek het nog nie die punte getrek nie en sal 'n toets doen met en sonder die suppressor as ek weer by die huis is. Dalk was dit net per toeval ma ek is nou nuuskierig.
Adriaan Barkhuizen
facebook instagram youtube
Post Reply