Help my met my eerste handwapen asb.

Post Reply
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Help my met my eerste handwapen asb.

Post by Hein (Haan) »

Hi almal
Ek het so jaar terug met die doel gegaan om n Glock 17 te koop en stap toe met n paar ander goed vir my jaggeweer by die winkel uit. :confused:
Nou is ek half bly ek het nie daai dag die stap geneem nie want ek is nogal oortuig dat ek nie die Glock 17 elke dag sou gedra het nie.
Ek het weer begin kyk na die opsies wat vir my sin maak en ek het gedink dat die Glock 19 of 43 vir my sal werk.

Nou wonder ek net oor die magasyn kapasiteit van die Glock 19 (vat 15) teen die Glock 43 (vat 6).
Ek het geen ondervinding met handwapens nie so weet nie of die 15 vs 6 rondte n probleem sal wees nie.
Die Glock 43 is n single stack magazine pistool dus bietjie dunner as die 19 ek sal graag die pistool so wil dra.
https://www.youtube.com/watch?v=F_OGZWoXyyo

Gee my bietjie raad asb.

Groete
Hein
G-force
Hero Member
Hero Member

Re: Help my met my eerste handwapen asb.

Post by G-force »

Glock19 met n Raven Vanguard holster.Daai een met die toutjie werk nie goed nie omrede jy die wapen tot amper onder jou ken moet draw voor hy los kom.Ek dra my 19 met n Raven en dit werk die heel beste tussen al die opsies wat ek gehad het.
6+1 skote is vir n back-up gun bedoel,15+1 is baie beter.
http://raven-concealment-systems1.mybig ... -full-kit/
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

G-force wrote:Glock19 met n Raven Vanguard holster.Daai een met die toutjie werk nie goed nie omrede jy die wapen tot amper onder jou ken moet draw voor hy los kom.Ek dra my 19 met n Raven en dit werk die heel beste tussen al die opsies wat ek gehad het.
+1
Magasyn kapasiteit kan in sommige situasies nogal die dag red. Jy sal gou gewoond raak om die 19 versteek te dra.
Maak 'n verskil
HoggerNaut
Full Member
Full Member

Post by HoggerNaut »

Koop die grootste geweer wat jy aan jou lyf kan wegsteek.
Stem saam met G-force dat die G43 n bug gun is en alhoewel baie nice en verseker n doel is dit nie die beste EDC handwapen nie.
MOLON LABE
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Kriel »

Ratel wrote:
G-force wrote:Glock19 met n Raven Vanguard holster.Daai een met die toutjie werk nie goed nie omrede jy die wapen tot amper onder jou ken moet draw voor hy los kom.Ek dra my 19 met n Raven en dit werk die heel beste tussen al die opsies wat ek gehad het.
+1
Magasyn kapasiteit kan in sommige situasies nogal die dag red. Jy sal gou gewoond raak om die 19 versteek te dra.
Stem saam met die kommentaar van die manne bo. Ek is maar min en dun om die lyf en dra my 21 elke dag. Jy raak baie vinnig gewoond aan die Glock en sy gladde ontwerp sonder punte wat aan alles vashaak. Die ekstra magasynkapasiteit maak die 17 of 19 'n beter opsie as die klein kapasiteit van die 43.

Koop 'n 17 en 'n 43. Dan het jy 'n SD-wapen en 'n back-up wapen. Best of both worlds >:D ++>:
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Hein.
Ek kan met gemak en geen twyfel in hart vir jou sê koop die G19. Koop 'n goeie gordel (Wildernis of Badger of harde leer of Looper) met 'n goeie holster.

Ek dra myne elke dag, en soms voel ek dit nie dan sit ek my hand daarop om seker te maak. Ek jag met die pistool aan, ry kar, gaan kerk, dans, vry (so bietjie) noem dit ek doen dit. My kollegas het nog nie iets opgetel nie.

Die kapasiteit is reg ( met 2 ekstra magasyne).

Soos Ge sê die G43 is 'n back-up gun. Dit werk goed vir die Amerikaners want hulle stap af na die Glockstore en koop hom en sommer nog 'n G17 en 2 G34s. Dis 'n opsie vir die poppe want die G19 pas nie altyd by al die kurwes in nie. Dis beslis beter as niks of net 'n 6 skoot rollie.

Jy gaan jou klere moet aanpas, so nommer groter broek dan werk die binne broek band holster lekker. Losser hemde - weg met die stywe t-shirt wat jou six pack wys.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

Dankie julle sal dan na die Glock 19 kyk
Carl die stywe hemde en six pack is nou al lank vir my n probleem nie
dsmerrills
Sr. Member
Sr. Member

Post by dsmerrills »

Haan get the 19 it's a great gun, I was going to get a 17 and I'm glad I didn't, the 19 is a great all rounder. Easy to carry and holds enough rounds and is a great little gun if you ever want to do IDPA one day!
Glock 19 Gen 4
Brno .22LR
Brno .308Win
Brno .375H&H
Custom .404 Jeffrey
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Ek het ook maar geswig en die 19 gekry maar meer omdat dit eintlik vir my vrou bedoel is/was. Ek wag nou vir fondse sodat ek die 17 ook kan aanskaf vir sport aangesien hy my hand bietjie beter pas. Ek sal egter die 19 dra.
Proudprado
Full Member
Full Member

Post by Proudprado »

Haan,

Ek stem met alles saam wat die mense hierbo sê. Maar die soort pistool (CZ PO.., Glock nommer watookal) maak regtig nie so baie saak nie. Die 19 is 'n goeie keuse, maar ek dra nou al die 17 vir 30 maande sonder 'n probleem. Koop ook 'n goeie holster saam met die goeie belt.

Die belangrikste is dat iemand jou leer hoe om die pistool te gebruik. En daarna moet jy ophou geld uitgee op bybehore en oefen, oefen en nogmaals oefen.
Glock 17 en 21, CZ550 Lux .308 en 'n Winchester 1300
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

Dankie manne sodra ek die pistool op my naam het sal ek begin uitvra oor opleiding ens.
Baie dankie vir julle raad
Alwin
Hero Member
Hero Member

Post by Alwin »

Haan wrote:Dankie manne sodra ek die pistool op my naam het sal ek begin uitvra oor opleiding ens.
Baie dankie vir julle raad
Jy het goeie advies gekry hierbo.

Doen nou al navraag oor opleiding. Baie instrukteurs sal vir jou 'n wapen (bv G19) kan leen vir die kursus. Pasop vir die 5 minute kursusse. Behoorlike vegkuns vat tyd en oefening.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Arnold wrote:Ek het ook maar geswig en die 19 gekry maar meer omdat dit eintlik vir my vrou bedoel is/was. Ek wag nou vir fondse sodat ek die 17 ook kan aanskaf vir sport aangesien hy my hand bietjie beter pas. Ek sal egter die 19 dra.
Vir sportskiet is die 40S&W beter aangesien jy in meer dissiplines kan deelneem.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Hein M. wrote:
Arnold wrote:Ek het ook maar geswig en die 19 gekry maar meer omdat dit eintlik vir my vrou bedoel is/was. Ek wag nou vir fondse sodat ek die 17 ook kan aanskaf vir sport aangesien hy my hand bietjie beter pas. Ek sal egter die 19 dra.
Vir sportskiet is die 40S&W beter aangesien jy in meer dissiplines kan deelneem.
Hein, hierdie is nie noodwendig waar nie aangesien daar in van die dissiplienes nie net na kaliber gekyk word nie maar ook Power Factor.

n ligte 40 gaan ook meer recoil as n ligte 9mm so jy moet maar mooi dink.

As jy wil 40 gaan vir sportskiet sou my wapen keuse nie Glock wees nie.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Arnold wrote:
Hein M. wrote:
Hein, hierdie is nie noodwendig waar nie aangesien daar in van die dissiplienes nie net na kaliber gekyk word nie maar ook Power Factor.

n ligte 40 gaan ook meer recoil as n ligte 9mm so jy moet maar mooi dink.

As jy wil 40 gaan vir sportskiet sou my wapen keuse nie Glock wees nie.
'n Pel van my Fanie Smith, looi met sy G35 in die Boland kompetisies en hy is baie tevrede. Hy het al 9000 punte (CMJ)deur syne gesit sonder probleme. Hy het wel nou die dag 'n CZ kompetisie pistool (ook in 40S&W) laat invoer. Dink wel dat daardie Glock compensated is...

Ek het hot wel gevra hoekom hy met die groter kaliber skiet. Dink hy het iets genoem van plate wat makliker val?
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Haan wrote: Ek het weer begin kyk na die opsies wat vir my sin maak en ek het gedink dat die Glock 19 of 43 vir my sal werk.

Nou wonder ek net oor die magasyn kapasiteit van die Glock 19 (vat 15) teen die Glock 43 (vat 6).
Ek het geen ondervinding met handwapens nie so weet nie of die 15 vs 6 rondte n probleem sal wees nie.
Die Glock 43 is n single stack magazine pistool dus bietjie dunner as die 19 ek sal graag die pistool so wil dra.
Het jou post gehijack, so ek wil darem ook 'n sinvolle eier lê ;)

Die ouens het goeie raad gegee. Die G19 sal mooi werk met die regte ammo. Doen ook jou navorsing oor holsters baie goed. Koop eers die regte pistool en pas dan daarby aan.

Net my 2c
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

Dankie Hein , geen probleem oor die hijack nie. Sport skiet is seker die beste manier om jou wapen reg te leer en goed te leer skiet.
HoggerNaut
Full Member
Full Member

Post by HoggerNaut »

9mm is ongetwyfeld die beste opsie vir dra en sportskied.

In SADPA is die 40 die bastard child en is beste opsies n 9mm vir CCP,SSP en ESP en dan n 45ACP in CDP.
In IPSC is production (lees pretty much jou dra geweer) 9mm die obvious keuse. Eers van standard maak die 40 sin as jy major wil score en dan ook vir open gun major maar dan gaan jy in beide divisies so gehandicap wees teen al die modified guns dat jy beter af sou wees om 9mm in production te skied.

n G19 is n solid keuse.
Eerste upgrade wat jy aan hom doe is 2000 rondtes en dan sights.

My 1000 000Zim dollars
MOLON LABE
Post Reply