Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Grumpy ek het al oorweeg om 'n lekker vris veer te gebruik wat heeltyd positief teen hom trek maar die kon ek nog mie opspoor nie.
Dewald moenie nou my wielle pap maak nie man. Ek het nie geld vir daai Champion rus nie. Daai ding is dar uit die boonste rakke.
Duracell ek dink hulle webblad en winkel voorrad is nie bewus van mekaar se veranderings nie. Maandag toe vertel die manne my onder em bo dat hulle wag vir voorraad. My naam is ook op die waglys.
ek het so rest gemaak. lekker stewig. maak hom bietjie wyer, dan sal kolf pas.
'n ppel het een gekoop, toe se ek ek sal sommer een maak. myne werk beter as syne!
sal stuur. seker eers laat more. moet skaap dose more.
net 'n pypie gevat, 3 pootjies aangesweis, 'n dik boud wat stewig pas, met stel moer. en, dan die lock boud deur pype. en die rest maak jy soos jy wil, en weld hom op boud vas. bietjie gepaint, rubber voetjies opgesit, en hy is 100
Peet, om te help met bewe...., vat skietsak voor, sit geweer in en pak meelsakkies van so 1kg bo oor geweer....jy sien nie deur die scope nie, maar hy bewe gladnie.....
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Fishers&Shooters in Lichtenburg het nog 3 van die KW-rests in voorraad gehad op saterdag-oggend. Ek dink die prys was R410 elk. Kontakbesonderhede - 018 632 1293
Een van die forum lede het egter een wat hy self maak en hy was reeds besig met 1 vir iemand anders. Hy het sommer die bestelling vanaf 1 na 2 verander.