Vanderkloof Visvang

Any freshwater fishing stories here/ Enige varswater hengel stories hier.
George22250
Full Member
Full Member

Re: Vanderkloof Visvang

Post by George22250 »

mooi man bly dit gaan goed. Aan die gang hier. Wag nou net vir papiere in Dar es Salaam en dan weer bos toe. Nog n paar jagte maar meer nou visvang manne wat kom. Sterkte daar en groete!
kierriie
Full Member
Full Member

Post by kierriie »

Het hulle Saterdag weer gelooi. 1x6kg, 4x4kg, 5x2kg, Hele paar kleintjies.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
kierriie
Full Member
Full Member

Post by kierriie »

.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
kierriie
Full Member
Full Member

Post by kierriie »

.
kierriie
Full Member
Full Member

Post by kierriie »

Het weer n mooi grootbek gekry. 7kg. My 3 jarige laaitjie het foto geneem dis hoek net helfte van vis op foto is.
hunter74
Full Member
Full Member

Post by hunter74 »

Hi Kierie.

Ek sien in die nuwe Stywe Lyne het hulle weer `n bylae oor Vanderkloof. Was nogal intressant gewees. Sal maar eendag as ek groot is daar gaan draai.

Dit lyk heel lekker.
Groete.
Scrappies
Full Member
Full Member

Post by Scrappies »

Lekker Jan Louis!
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Weet julle dat die staat n plan het vir kommersiële net van visse op Vanderkloof dam? Ja hulle wil n dam wat van die grootste konsentrasies geelvisse in die land het begin net. Ons wil die ding stopsit maar dit gaan n helse geveg wees.

Die staat het n gebrek aan langtermyn visie, dit gaan net oor korttermyn eie gewin, ons geelvisse is reeds bedreig. Die dam kan op langtermyn meer geld maak en werk skep rondom toerisme en geelvis hengel is reeds vasgestel. Ek het gedink iemand skeur die gek toe ek dit eerste keer hoor, dis ongelukkig die harde lelike waarheid.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Post Reply