Staat sê ja oor wysiginswetsontwerp - 19 Feb 2015
- win270
- Hero Member

Staat sê ja oor wysiginswetsontwerp - 19 Feb 2015
Lees gerus oor die staat wat die nuwe wysigingswetsontwerp steun . . .
http://www.netwerk24.com/nuus/2015-02-1 ... apenbeheer
http://www.netwerk24.com/nuus/2015-02-1 ... apenbeheer
- Johan Reyneke
- Hero Member

Re: Staat sê ja oor wysiginswetsontwerp - 19 Feb 2015
Vir die wat dalk nie die link kan oop maak nie
Die publiek sal insette kan lewer oor die besit van vuurwapens in hul gemeenskappe.
Jeff Radebe, minister in die presidensie, het Donderdagoggend tydens ’n perskonferensie by die parlement gesê die kabinet het goedkeuring gegee vir die Wysigingswetsontwerp op Vuurwapenbeheer.
Die wetsontwerp sal in die Staatskoerant gepubliseer word.
Volgens Radebe word daar met die wet beoog om vuurwapens beter te reguleer.
“Die doel is om seker te maak die besit van vuurwapens word verminder weens die rol wat dit speel in misdaad in Suid-Afrika.”
Die kollig is met die onlangse moord op die Bafana Bafana-kaptein Senzo Meyiwa, weer geplaas op die toegang tot vuurwapens.
Daar is ook tydens die Oscar Pistorius-hofsaak vrae gevra oor hoe vuurwapens reguleer word.
Radebe kon nie veel uitbrei oor die wetsontwerp nie en het gesê Nathi Nhleko, minister van polisie, sal ’n aankondiging hieroor maak.
“Die beheer van vuurwapens is ’n belangrike deel van hoe die regering misdaad benader,” het Radebe gesê.
Volgens die organisasie Gun Free South Africa (GFSA), sterf nagenoeg 18 mense daagliks weens skietwonde.
Claire Taylor, woordvoerder van GFSA, het by navraag gesê die wetsontwerp moet verwelkom word indien die wysigings bestaande leemtes in die wet kan uitwis.
“Maar soos die Wet op Gesinsgeweld gewys het – ’n wet beteken niks indien dit nie reg toegepas word nie.”
Taylor het kommer uitgespreek oor voorstelle om die tydperk vir die hernuwing van vuurwapenlisensies van vier tot elke tien jaar te verhoog.
“Die hernuwingstydperk, vier jaar, is reeds te lank. Baie kan verander in ’n jaar.”
Sy het ook voorstelle om ’n nuwe afdeling, vuurwapen met die wysigings in te stel, wat vyf afdelings vuurwapens kan beteken, bevraagteken.
“Wanneer dit verhoog word is ons op ’n gevaarlike afdraande.”
Taylor het gepleit vir sterker pogings om onwettige vuurwapens uit gemeenskappe te verwyder.
Francois Beukman, voorsitter van die portefeulje-komitee vir polisie in die parlement, het vroeër gesê hulle gaan ’n beraad oor vuurwapens reël om die besit van vuurwapens met rolspelers te bespreek.
Hy was nie vir kommentaar beskikbaar nie.
Die publiek sal insette kan lewer oor die besit van vuurwapens in hul gemeenskappe.
Jeff Radebe, minister in die presidensie, het Donderdagoggend tydens ’n perskonferensie by die parlement gesê die kabinet het goedkeuring gegee vir die Wysigingswetsontwerp op Vuurwapenbeheer.
Die wetsontwerp sal in die Staatskoerant gepubliseer word.
Volgens Radebe word daar met die wet beoog om vuurwapens beter te reguleer.
“Die doel is om seker te maak die besit van vuurwapens word verminder weens die rol wat dit speel in misdaad in Suid-Afrika.”
Die kollig is met die onlangse moord op die Bafana Bafana-kaptein Senzo Meyiwa, weer geplaas op die toegang tot vuurwapens.
Daar is ook tydens die Oscar Pistorius-hofsaak vrae gevra oor hoe vuurwapens reguleer word.
Radebe kon nie veel uitbrei oor die wetsontwerp nie en het gesê Nathi Nhleko, minister van polisie, sal ’n aankondiging hieroor maak.
“Die beheer van vuurwapens is ’n belangrike deel van hoe die regering misdaad benader,” het Radebe gesê.
Volgens die organisasie Gun Free South Africa (GFSA), sterf nagenoeg 18 mense daagliks weens skietwonde.
Claire Taylor, woordvoerder van GFSA, het by navraag gesê die wetsontwerp moet verwelkom word indien die wysigings bestaande leemtes in die wet kan uitwis.
“Maar soos die Wet op Gesinsgeweld gewys het – ’n wet beteken niks indien dit nie reg toegepas word nie.”
Taylor het kommer uitgespreek oor voorstelle om die tydperk vir die hernuwing van vuurwapenlisensies van vier tot elke tien jaar te verhoog.
“Die hernuwingstydperk, vier jaar, is reeds te lank. Baie kan verander in ’n jaar.”
Sy het ook voorstelle om ’n nuwe afdeling, vuurwapen met die wysigings in te stel, wat vyf afdelings vuurwapens kan beteken, bevraagteken.
“Wanneer dit verhoog word is ons op ’n gevaarlike afdraande.”
Taylor het gepleit vir sterker pogings om onwettige vuurwapens uit gemeenskappe te verwyder.
Francois Beukman, voorsitter van die portefeulje-komitee vir polisie in die parlement, het vroeër gesê hulle gaan ’n beraad oor vuurwapens reël om die besit van vuurwapens met rolspelers te bespreek.
Hy was nie vir kommentaar beskikbaar nie.
Johan
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
- Smitstertjies
- Hero Member

99% Van die mense wat sterf aan skietwonde is agv van ONWETTIGE vuurwapens!!!!
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
- Hein (Haan)
- Hero Member

- andre007
- Hero Member

Ek het hierdie stelling in die ''draft bill'' opgemerk oor die dra van vuurwapens:
Vir die van ons wat nog nie 5 jaar toegewyde jagter status / sportskiet status het nie moet nou sy Semi Auto / Haelgeweer gaan aanskaf voor die petalje gegazette word?
Wat beteken dit vir ons wat S V vuurwapens dra?Amendment of section 84 of Act 60 of 2000
19. Section 84 of the principal Act is hereby amended—
(a) by the substitution in subsection (1) for the words preceding paragraph (a) of the following words:
"(1) [No] Subject to subsection (3), no person may carry a firearm in a public place unless the firearm is carried—"; and
(b) by the addition of the following subsection:
"(3) The Minister may prescribe the manner in which a firearm must be carried by a security officer in the performance of his or her duties and functions.".
Vir die van ons wat nog nie 5 jaar toegewyde jagter status / sportskiet status het nie moet nou sy Semi Auto / Haelgeweer gaan aanskaf voor die petalje gegazette word?
Amendment of section 16 of Act 60 of 2000 as amended by section 4 of Act 43 of 2003 and section 11 of Act 28 of 2006.
7. Section 16 of the principal Act is hereby amended by the insertion of the following subsections—
“(5) a semi-automatic rifle or a shotgun may only be registered in terms of this section to a person who has maintained a dedicated status as a sports-shooter for a period of at least five years and continues to maintain such a dedicated status.
(6) The applicant must submit a written motivation in the prescribed manner as to why the fifth licence contemplated in section 15 should be registered under this section.
(7) The written motivation must contain details relating to the needs of the dedicated hunter or sports shooter, the type of firearm required, the shooting disciplines that the applicant is involved in and such other information as may be required by the Head of the Central Firearms Register.
(8) The motivation contemplated in sub-section (7) must be supported by the chairperson or authorised office bearer of the relevant hunting association or sports-shooting organisation.
(9) Where a licence holder under this section ceases to hold the
status as dedicated hunter or dedicated sports-shooter, the licence holder must, in writing, notify the Registrar of such cessation within 30 days of ceasing to hold such status; and the Registrar must follow the process in section 28 for the cancellation of the licence .”
Last edited by andre007 on Fri Feb 20, 2015 9:19 am, edited 1 time in total.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- 375fanatic
- Hero Member

Dalk moet die uwe net na die clip kyk en ek dink dis 1 van die beste argumente wat ek nog gehoor het
https://www.youtube.com/watch?v=5at0lBv0Zog
ek weet nog nie hoe om die video te post nie maar click maar op die link
https://www.youtube.com/watch?v=5at0lBv0Zog
ek weet nog nie hoe om die video te post nie maar click maar op die link
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
-
Doppies
- Jr. Member

Ek het nog nie n persson raak geloop wat soveel sin praat behalwe ons wat wapens besit vir juis daai redes nie.
-
Eugene
- Hero Member

Daai sin is nie volledig nie. Daar kort onderafdelings in die oorsponklike quote....Ludwig wrote:Kyk, ek is nie 'n wetlike lingo expert nie, maar wat de dinges beteken daai?no person may carry a firearm in a public place unless the firearm is carried—"
Aim small, miss small
-
Doppies
- Jr. Member

Eugene wrote:Daai sin is nie volledig nie. Daar kort onderafdelings in die oorsponklike quote....Ludwig wrote:Kyk, ek is nie 'n wetlike lingo expert nie, maar wat de dinges beteken daai?no person may carry a firearm in a public place unless the firearm is carried—"
- RUPERT
- Hero Member

Firearm is carried in a holster or rifle bag/case as ek reg kan onthou.
- andre007
- Hero Member

Eugene, ek het die wysigingswet aangeheg, kyk onderaan bladsy 17, het dit ge ''hi-lite'' ek verstaan dit ook nie. Die oorspronklikke wet sê die wapen moet gedra word in holster/drasak wat vir die wapen gemaak is as ek reg onthou?Eugene wrote:Daai sin is nie volledig nie. Daar kort onderafdelings in die oorsponklike quote....Ludwig wrote:Kyk, ek is nie 'n wetlike lingo expert nie, maar wat de dinges beteken daai?no person may carry a firearm in a public place unless the firearm is carried—"
Wat kort hier, hoop nie die boggers mik na geen wapens in publiekke plekke se kant toe nie!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
-
Eugene
- Hero Member

Andre, daai gedeelte is nie die volledige gedeelte nie, net die voorgestelde wysiging. Ek is nou op sel, maar sal Maandag gou die volledige gedeelte, soos dit beoog word, hier plaas. Dan behoort dit smin te maak, of nie.....
Aim small, miss small
- Jake1
- Hero Member

Ek is tans besig met toegewyde status om dan semi-outomatiese geweer op my naam te sit. Wat nou?
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
-
Eugene
- Hero Member

Maak gou, maak bitter gou!Jake1 wrote:Ek is tans besig met toegewyde status om dan semi-outomatiese geweer op my naam te sit. Wat nou?
Aim small, miss small
- NEGE3
- Hero Member

Beteken hierdie nou dat almal die vaardigheids eksamen moet doen voor jy jou Bevoegdheid kan hernu.
(5) A competency certificate shall only be renewed upon submission of a certificate by an accredited training service provider that the applicant has successfully completed the proficiency test in the six months period preceding the lapsing of the competency certificate that is being renewed."
(5) A competency certificate shall only be renewed upon submission of a certificate by an accredited training service provider that the applicant has successfully completed the proficiency test in the six months period preceding the lapsing of the competency certificate that is being renewed."
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- Jake1
- Hero Member

Eugene het jy enige idee tot wanneer dan, wanneer gaan daardie wet dan van krag wees?Eugene wrote:Maak gou, maak bitter gou!Jake1 wrote:Ek is tans besig met toegewyde status om dan semi-outomatiese geweer op my naam te sit. Wat nou?
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
-
Eugene
- Hero Member

Eks nie doodseker nie, maar nie binne die volgende 3 maande nie. Ek gaan self gou vgl week 3 aansoeke ingee!
Aim small, miss small
- Deon R
- Full Member

Hier is die nuutste:
http://www.saga.org.za/.cm4all/iproc.ph ... .pdf?cdp=a
Sorry, maar ek soek nie "micro dots" op my gewere nie...sê maar net.
http://www.saga.org.za/.cm4all/iproc.ph ... .pdf?cdp=a
Sorry, maar ek soek nie "micro dots" op my gewere nie...sê maar net.