Soek ook hulp met jakkals skiet

Post Reply
JK
Sr. Member
Sr. Member

Soek ook hulp met jakkals skiet

Post by JK »

Ek het n roeper gekoop, en nou die aand bietjie gekyk wat gebeur. Ek was alleen, so lig (gewone spot light) en geweer gelyktig werk nie. Het skape, en lammers laat bler, so 10 min uitmekaar vit n min of twee, en toe swart rug jakkals laat roep, toe antwoord die die jakalse rondom my. Net een paar oe gesien, so 30m van die roeper gesien, maar toe die lig op hom skyn het hy weg beweeg, maar kon dalk n skoot ingekry het as ek hulp gehad het.

Vraag, wat se lig sal werk in my geval, en hoe dikwels word gelig, en hoe kombineer mens die goed, sonder skietstoel en al daai fensie goed, en hoe lank moet mens roep.

Sorry dit is seker alles hier iewers, maar ek vra maar weer. ;D
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Re: Soek ook hulp met jakkals skiet

Post by Pvdw »

JK daar is nou maar net 1 manier en dis die regte manier. Lig met dimmer wat op scope of direk op stoel monteer en stewige skietstoel of skietraam.

Om al die nodige toerusting anders te probeer hanteer is om jou eie tyd te mors en klompie jakke graad te gee. D

Dis maar hoe almal begin.
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

Jy kan die volgende topics lees en Lightforce scopelig is die beste om alleen uit te gaan. Lig elke 40 sekondes.
http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f=93&t=30 en http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f=93&t=280

Groete
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
Heinz Petersen
Hero Member
Hero Member

Post by Heinz Petersen »

JK, my voorstel is om n kursus te doen saam met manne wat weet en al baie skoolfonds betaal het. Ek mag nou verkeerd wees,maar as jy jakkalse gaan jag sonder die nodige kennis veroorsaak jy meer probleme vir jou self en die plase om jou. Ek het ook n kursus gaan doen en dit gaan nou baie beter. Weet nog nie alles nie en ek weet ek gaan ook nog skoolfonds betaal.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

Dankie so ver, sal maar moet so n scope lig kry.

Heinz, nee wat die bees boere worry nie die klein ongediertes nie. Ek ook nie juis nie, maar die wetters klim in my skaap kraal by die huis, hulle het agter gekom die hond is nie meer daar nie. Tot tyd en wyl alles weer normaal is moet ek maar bietjie roei onder hulle.

.
Abrie Smit
Jr. Member
Jr. Member

Post by Abrie Smit »

JK, Francois Marais is besig om 'n kursus te reël in Windhoek wat moet afkom binne die volgende maand. As jy nie sy kontak nr het nie, bel my dan gee ek dit vir jou. Praat met hom oor die relings. 'n kursus is "money wel spent". My nr 063 - 222888.
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

Dankie, Sal bel
Arno Pienaar
Sr. Member
Sr. Member

Post by Arno Pienaar »

KURSUS NR1 !!!!