Vanghok ontwerp

Post Reply
Shindzela (Pierre)
Full Member
Full Member

Vanghok ontwerp

Post by Shindzela (Pierre) »

More manne

Ek wil net graag weet of iemand my kan help met diagramme en grootes vir die bou van n vanghok vir rooikatte?
Ek het Sondag aand 3 in die pad gesien en my rooibok lammers verwyn een vir een. Skiet is buite die kwessie agv die digdheid van die veld hier by ons, en ek het die goed nog nooit ingeroep nie (het elk geval nie roep toerusting nie).

As ieman dalk kan help PM my assebleif.

Groete
Pierre
Life's a journey, enjoy the ride!
Ian
Hero Member
Hero Member

Re: Vanghok ontwerp

Post by Ian »

Beste Pierre

Vanghokke kan enige mate he vanaf 600 *600 * 1 meter. My hokke bou ek self met twee valdeure. Die hokke is 800 * 800 by 1.6 meter. My trapplaat se sneller sit buite die hok en die plaat is veerbelaai 1.6 kg. Ek sluit 'n foto in en jy is welkom om my te kontak indien jy nog inligting wil he.

Groete Ian
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Bok
Full Member
Full Member

Post by Bok »

Pierre

600*600 is oor groot genoeg maak net seker met die lengte van die hok, dat die kat nie by die aas agter ini hok kan bykom sonder om op die plaat te trap ni. En as die kat op die plaat dat die hok se deur nie op sy rug val nie.

groete
adolfxxx
Newbie
Newbie

Post by adolfxxx »

Het enigeen asb vir my sketsplanne vir vanghok vir ystervarke.Dit sal waardeer word!
johans
Hero Member
Hero Member

Post by johans »

adolfxxx wrote:Het enigeen asb vir my sketsplanne vir vanghok vir ystervarke.Dit sal waardeer word!
hulle gaan sommer in n gewone rooikat vanghok,ek vang hordes
Wayne
Hero Member
Hero Member

Post by Wayne »

Adolfxxx, make a funnel using jackal proof netting and put it at the hole in the fence, where they are going through, works like a bomb for us.
Post Reply