Iewers oorsee sit daar op hierdie einste Vrydag 'n man wat netso lief is vir jag soos ek en jy, maar hy't nie 'n misskoot reel wat hom verhinder om te jag nie- in sy land is die reel dat hy gladnie eers 'n vuurwapen mag besit nie. Praat van onredelik en belaglik. Hy sou met liefde 100% vir elke miskoot betaal, en elke ander sent in sy sak spandeer het om te gaan oefen om raak te kan skiet. Net vir een geleentheid om wel te mag jag.
...... Ek het vir my nou die dag 'n meneer motorfiets gekoop. Hy loop!! Op 120kmh wil die ding amper doodtrek in 6de. Maar een of ander poephol in die verkeersafdeling het 'n reel gemaak dat ek nie vinniger as 120 mag ry nie
Koos het ook vir hom 'n blitsige motorfiets gekoop. Syne is nog vinniger as myne. Hulle het hom ook nou die dag gevang vir spoed. Hy't toe die spietkop oortuig om 'n draai saam met hom te gaan ry voor hulle die kaartjie uitskryf. Hy't 245kmh geklok en nog 'n wheelie ook gegooi. Hy't vir Koos wragtag laat gaan sonder 'n boete!! Daai spietkop kan nou nog nie uitgepraat raak nie.... praat van self ook 'n bike koop sodra hy bonus kry. Die spietkops groet nou tot vir Koos op straat! Ek verstaan dit nie..