Ferreira "recoil pad"
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Ferreira "recoil pad"
Dagsê manne.
Wlm het gevra dat ek die fotos plaas. Hy sal die nodige woorde kom bylas.
Groetnis,
Gawie.
Wlm het gevra dat ek die fotos plaas. Hy sal die nodige woorde kom bylas.
Groetnis,
Gawie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Hugo
- Hero Member

Re: Ferreira "recoil pad"
Is ek reg as ek se dat frikkie Ferreira die pads maak?
Ek gaan op al my gunne die moet sit, ek is mos hoeka n Ferreira.
- Katefbessie
- Hero Member

Gawie en Hugo dis inderdaad Frikkie se Recoil pads! Hy tans besig om vir my i kolf te bou en daardie recoil pad is gefit. Na my mening is dit 'n bitterlikke lekker recoil pad
Natuur die enigste rusplek vir die siel
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
- Johan Reyneke
- Hero Member

Enige idee wat prys die pads
Johan
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Manne, Wlm roer daar op sy werf en is nie telefonies beskikbaar nie. Ek het slegs vir hom die fotos geplaas. As julle manne nou mooi kyk op die foto van die sponsie in sy verpakking, sal julle twee selfoon nommers sien.
Hoe lyk dit? Bel en bestel.
Groetnis,
Gawie.
Hoe lyk dit? Bel en bestel.
Groetnis,
Gawie.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
wlm
- Hero Member

Dankie Gawie
Ek waardeer jou hulp. Dit is inderdaad Frikkie Ferreira se "recoilpad".
Die Ruger 300WinMag se sintetiese kolf is smal en het so 'n harde skopkussing opgehad. Ferreira se skopkussing is lekker groot en het geen metaalplaat binne-in nie. Jy kan dit met gemak afwerk na die verlangde grootte. Ek het nie die Ruger se profiel gevolg nie. Die skopkussing is na vore smaller afgeskuur om by die kolf aan te pas,maar die agterkant is breed gelos. Sodoende het ek die "voetspoor" wat die kolf op my skouer trap vergroot. Die ligte Ruger is aansienlik makker met die nuwe skopkussing op.
Die skopkussing is lekker sag en werk maklik en mooi sekuur af. Ek het nie 'n bandskuurder nie en het sommer die growwe afwerking met 'n klein hoekslyper met 'n skuurpapier-wiel gedoen en die finale afwerking met die hand. Ek het die rubber kort-kort nat gemaak tydens die proses. Ek gaan nog van die produk wat mens op jou bakkie se "dash" spuit op sit om die kleur mooi swart te kry. Williston het ongelukkig nie 'n Midas nie.
Ek is baie tevrede met die produk. Die prys is baie billik en geensins 'n weerspieeling van die kwaliteit nie. Ek het Frikkie juis gekontak na ek van hom gelees het op die forum.Kontak maar vir Frikkie self om te bestel.
Ek waardeer jou hulp. Dit is inderdaad Frikkie Ferreira se "recoilpad".
Die Ruger 300WinMag se sintetiese kolf is smal en het so 'n harde skopkussing opgehad. Ferreira se skopkussing is lekker groot en het geen metaalplaat binne-in nie. Jy kan dit met gemak afwerk na die verlangde grootte. Ek het nie die Ruger se profiel gevolg nie. Die skopkussing is na vore smaller afgeskuur om by die kolf aan te pas,maar die agterkant is breed gelos. Sodoende het ek die "voetspoor" wat die kolf op my skouer trap vergroot. Die ligte Ruger is aansienlik makker met die nuwe skopkussing op.
Die skopkussing is lekker sag en werk maklik en mooi sekuur af. Ek het nie 'n bandskuurder nie en het sommer die growwe afwerking met 'n klein hoekslyper met 'n skuurpapier-wiel gedoen en die finale afwerking met die hand. Ek het die rubber kort-kort nat gemaak tydens die proses. Ek gaan nog van die produk wat mens op jou bakkie se "dash" spuit op sit om die kleur mooi swart te kry. Williston het ongelukkig nie 'n Midas nie.
Ek is baie tevrede met die produk. Die prys is baie billik en geensins 'n weerspieeling van die kwaliteit nie. Ek het Frikkie juis gekontak na ek van hom gelees het op die forum.Kontak maar vir Frikkie self om te bestel.
-
wlm
- Hero Member

Nou net met Fikkie gepraat die prys is R140-00 per pad.
- Jake1
- Hero Member

Hoe werk mens die "pad" af tot op grote van jou kolf? Is dit 'n selfdoen projek, of stel julle voor eerder deur geweersmid? Wil graag my 3006 s'n vervang, en dit is regtig nie 'n plaas se prys nie.
Jake1
Jake1
- Pvdw
- Hero Member

Ek bly so paar kilos van frikkie af. Het Januarie na daai pads gestaan en kyk. Hy mould hulle sommer self. Hy werk dit af met 'n bandskuurder. Hy het my so vinnige demo gegee.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Lyk my dis maar die pad wat n man in die land moet stap, as invoer produkte belaglik duur raak ontwerp self die produk en verkoop teen n redelike prys. Lekker recoil pad teen n goeie prys!
Groetnis
Groetnis
- grumpy
- Hero Member

Hoe vergelyk die recoil pad teen die Pachmyr Decelerator? Sal hy meer skop absorbeer as die Pachmyr? Is hy dukker? 
-
wlm
- Hero Member

Grommiegrumpy wrote:Hoe vergelyk die recoil pad teen die Pachmyr Decelerator? Sal hy meer skop absorbeer as die Pachmyr? Is hy dukker?
Na my mening niks swakker as Pachmayer nie. Verdere voordeel dat die pad tot enige breedte afgeskuur kan word omdat hy nie staalplaat binne-in het nie. Selfs die "small" Pachmayer is te breed vir die Ruger se kolf.
- grumpy
- Hero Member

Wlm, dankie vir die vinnige terug kom. Is hy dikker as die Pachmyr?
Miskien moet ek net een koop en kyk hoe lyk hy. Ek weet dis moeilik om op die fotos te vergelyk. Ek neem aan hy vat net soveel skop ook uit. Die voordeel van die breedte is hy versprei dit op die skouer. Hy mag miskien meer skop weg vat as die pachmyr.
Waar is jy? Ek dink die beste gaan wees om maar een te koop en dan hom te voel en bekyk en self afleiding maak en dan sal ek ook my terugvoer kan gee. Dink om hom op die Ruger 375 te probeer!!
PM my jou bank besonderhede asb dan kan ons reel en betaling maak.
Ek het Impala punte bestel die 17de en dit le steeds nog waar dit ingegee is! Vedomde sleg wetters wat nie wil werk maar einde van die maand staan hulle bak hande en wil nog bonus ook he!!
Miskien moet ek net een koop en kyk hoe lyk hy. Ek weet dis moeilik om op die fotos te vergelyk. Ek neem aan hy vat net soveel skop ook uit. Die voordeel van die breedte is hy versprei dit op die skouer. Hy mag miskien meer skop weg vat as die pachmyr.
Waar is jy? Ek dink die beste gaan wees om maar een te koop en dan hom te voel en bekyk en self afleiding maak en dan sal ek ook my terugvoer kan gee. Dink om hom op die Ruger 375 te probeer!!
PM my jou bank besonderhede asb dan kan ons reel en betaling maak.
Ek het Impala punte bestel die 17de en dit le steeds nog waar dit ingegee is! Vedomde sleg wetters wat nie wil werk maar einde van die maand staan hulle bak hande en wil nog bonus ook he!!
-
wlm
- Hero Member

Grumpy
Kyk op die eerste foto is Frikkie Ferreira se kontakbesonderhede.
Kyk op die eerste foto is Frikkie Ferreira se kontakbesonderhede.
- grumpy
- Hero Member

Ek het hom vanmiddag n sms gestuur. Nog niks terug gehoor nie.
- tripodmvr
- Administrator

Frikkie rus seker. Dit was darem 'n vakansiedag.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Jodyc
- Newbie

Ek het vandag vir my n Ferreira recoil pad laat fit, deur Grobbies by Magalies wapens. Is julle manne gelukkig met julle recoil pads?
- NEGE3
- Hero Member

Baie goeie produk. Het een op my 8x68S en terugskop is niks meer as my 9.3x62 nie. Julle kan hom met 'n geruste hart koop.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
-
Jodyc
- Newbie

Ek het hom op my .308 gesit, so met wat kan dit vergelyk?
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

Grumpy dit is n dik recoil pad, nee seker hoe dik Pachmayer is nie.
Manne
Wat ek met alle eerlikheid kan se is dar die Ferreira pad op my 458 Lott is en dit is werklik n plesier. My 375 Ruger het ook nou dieselfde oudjie op en oorweeg sterk om my Ruger No 1 416 Ruger ook ene op te sit (daai ruger recoil pads beteken absoluut niks, net n harde din ding)
Manne
Wat ek met alle eerlikheid kan se is dar die Ferreira pad op my 458 Lott is en dit is werklik n plesier. My 375 Ruger het ook nou dieselfde oudjie op en oorweeg sterk om my Ruger No 1 416 Ruger ook ene op te sit (daai ruger recoil pads beteken absoluut niks, net n harde din ding)
Jrm Goods & Services
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Voor ek besit geneem het van my .223 het ek dat Frikkie self die recoil pad opsit. As ek reg onthou was dit iets soos R300. Baie netjiese produk, en netjiese vakmanskap ook. My .223Rem skop nou soveel soos n .222

Enigste ding is die Ferreira. Ek kan maar net nie verby dit kom nieHugo wrote:Is ek reg as ek se dat frikkie Ferreira die pads maak?
Veiligheid eerste manne!
- NEGE3
- Hero Member

BRNO ek is bly jou 223Rem is nou 'n plesier om te skiet. 
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Dankie Koos. Ek was maar self bekommerd, maar nou sal ek seker darrem so vyf skote op n dag kan deur flinchNEGE3 wrote:BRNO ek is bly jou 223Rem is nou 'n plesier om te skiet.
Veiligheid eerste manne!
- NEGE3
- Hero Member

Lekker lag ek nou.BRNO (Pierre) wrote:Dankie Koos. Ek was maar self bekommerd, maar nou sal ek seker darrem so vyf skote op n dag kan deur flinchNEGE3 wrote:BRNO ek is bly jou 223Rem is nou 'n plesier om te skiet.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

NEGE3 wrote:Lekker lag ek nou.BRNO (Pierre) wrote:Dankie Koos. Ek was maar self bekommerd, maar nou sal ek seker darrem so vyf skote op n dag kan deur flinchNEGE3 wrote:BRNO ek is bly jou 223Rem is nou 'n plesier om te skiet.
Julle manne het nou amper veroorsaak dat ek agteroorval op my stoel.......lekker gelag. n .223 wat skop en n geflinch (nee pierre nee mater)
Jrm Goods & Services
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
Kontak my gerus!!!