NIKON SPOT ON program
-
JohanvB
- Hero Member

NIKON SPOT ON program
Gebruik enige van julle die program...
Hoe akkuraat is dit?
Dankie
Hoe akkuraat is dit?
Dankie
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Re: NIKON SPOT ON program
Johan, ek het die program al probeer aflaai, maar sonder sukses. Tans gebruik ek IStreloc, wat baie suksesvol is vir verskeie persone met verskeie kalibers en teleskope.
Veiligheid eerste manne!
-
JohanvB
- Hero Member

Hi...maar jy hoef nie die program af te laai nie...jy doen dit sommer aanlyn by...http://spoton.nikonsportoptics.com/spot ... ml#Index:4
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Johan, dis alles goed en wel, maar hoegemaak as jy nou in die veld is? Jy kan tog nie met n tas vol print-outs daar rondloop en elke afstand goe jou papier soek nie.
Die voordeel van n program soos IStreloc of Bullet Flight is dat hy op jou foon is. Onmiddelik byderhand.
Die voordeel van n program soos IStreloc of Bullet Flight is dat hy op jou foon is. Onmiddelik byderhand.
Veiligheid eerste manne!
-
JohanvB
- Hero Member

Ook waar..
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ek sal baie daarvan hou om die spot on te gebruik, en het al verskeie navrae gedoen, aangesien hy kruishaar spesifiek is, maar sonder sukses. IStreloc kan op dieselfde manier geprogrameer word volgens jou eie data, en het ook feitlik elke denkbare kruishaar op die mark in sy data basis.JohanvB wrote:Ook waar..
Veiligheid eerste manne!
-
JohanvB
- Hero Member

Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Dit kan perfek werk. Selfs beter as die foon. Ek het al een wat op silent gestel was in die veld verloor.JohanvB wrote:Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
Veiligheid eerste manne!
-
JohanvB
- Hero Member

Juis...nou wonner ek ma net of iemand dit al gebruik het...ek ga dit toets op die baan Saterdag..
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Kom laat weet asb.JohanvB wrote:Juis...nou wonner ek ma net of iemand dit al gebruik het...ek ga dit toets op die baan Saterdag..
Veiligheid eerste manne!
-
PWV
- Hero Member

Probeer JBM Ballistics.
-
JohanvB
- Hero Member

Nee Oom Pieter...daai JBM moet jy nog uitwerk en al daai goete...die Nikon program is so maklik...
-
atplay
- Full Member

Dieselfde gedoen, werk lekker vinnig en die batterye raak nie pap nieJohanvB wrote:Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
- cassie_calvinia
- Hero Member

sal jou leer om nie ooi bokke dop te hou nieBRNO (Pierre) wrote:Dit kan perfek werk. Selfs beter as die foon. Ek het al een wat op silent gestel was in die veld verloor.JohanvB wrote:Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
HOU HOM DAAI DIKTE
- 375fanatic
- Hero Member

ek gebruik hom vir my bdc scope en hy werk ek print net die cheat sheats
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ou laai van my daaicassie_calvinia wrote:sal jou leer om nie ooi bokke dop te hou nieBRNO (Pierre) wrote:Dit kan perfek werk. Selfs beter as die foon. Ek het al een wat op silent gestel was in die veld verloor.JohanvB wrote:Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
Nou is die telefoon maar aan n toutjie vas in die broeksak. Ek moet net nie die broek verloor nie
Veiligheid eerste manne!
- Geno
- Administrator

Daai gebeur slegs op korporatiewe jag(s)te...BRNO (Pierre) wrote:Ek moet net nie die broek verloor nie
Goed, beter, 6millimeter!
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ek probeer maar vir myself bat hierso. Lyk my sommige mense vertel uit.Geno wrote:Daai gebeur slegs op korporatiewe jag(s)te...BRNO (Pierre) wrote:Ek moet net nie die broek verloor nie
Veiligheid eerste manne!
-
PWV
- Hero Member

JohanJohanvB wrote:Nee Oom Pieter...daai JBM moet jy nog uitwerk en al daai goete...die Nikon program is so maklik...
Sit asseblief die draad op sodat mens na die Nikon-program kan gaan.
-
JohanvB
- Hero Member

Oom Pieter...kyk my post #3...die link is daar...dat ek so moet sukkel met 'n onnie vandag...
-
JohanvB
- Hero Member

Nou ja...ek het die 375 Ruger vandag gezero op 150 meter...en toe die teiken aangeskuif na 200meter...en die Nikon Field chart uitgehaal...die 1ste BDC lees 208 meter...en ja slaan die teiken dead centre..ja daar was een of twee flyers..maar andersins dink ek dit is baie akkuraat..
en het nou my "Cheat Charts" virri bos..
en het nou my "Cheat Charts" virri bos..
-
PWV
- Hero Member

Omdat ek te onnosel is om Johan se Nikon-program te verstaan, gebruik ek JBM Trajectory calculator.
Het die .308 vandag getoets op 100, 200, 300 en 400 meter deur gebruik te maak van die tabel hieronder.
Hornady Match HP
BC .450 168 gr
2660 vt/s
45.8 gr S355
Range----MOA
100------0
150------1.1
200------2.4
250------4
300------5.7
350------7.6
400------9.7
450------11.8
500------14.2
Ek het elke keer die skyf op die verskillende afstande met vyf skote raakgeskiet - 'n groot prestasie! Langer afstande kort oefening. Ek (en ek glo ander ook) is te geneig om op 100 meter vas te haak.
Groetnis
Het die .308 vandag getoets op 100, 200, 300 en 400 meter deur gebruik te maak van die tabel hieronder.
Hornady Match HP
BC .450 168 gr
2660 vt/s
45.8 gr S355
Range----MOA
100------0
150------1.1
200------2.4
250------4
300------5.7
350------7.6
400------9.7
450------11.8
500------14.2
Ek het elke keer die skyf op die verskillende afstande met vyf skote raakgeskiet - 'n groot prestasie! Langer afstande kort oefening. Ek (en ek glo ander ook) is te geneig om op 100 meter vas te haak.
Groetnis
- Heinz Petersen
- Hero Member

Het Oom Pieter darm n bietjie vinniger vorentoe gery om betyds saam met die ander manne op die skietpunt te wees.Pieter Willem Vorster wrote:Omdat ek te onnosel is om Johan se Nikon-program te verstaan, gebruik ek JBM Trajectory calculator.
Groetnis
Ek reken dat ons daai baan offisier wat aandiens was moet aanvat oor sy arrogante gedrag. As Oom dit nie gaan doen nie gaan ek dit doen en ek reken die ander manne sal my(ons) bystaan met dit.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
-
JohanvB
- Hero Member

Wie was dit Heinz?
-
Jean Marais
- Hero Member

Johan, Ek gebruik hom presies soos jy. Laasjaar springbokkies anderkant die heilige afstand in die kop en nek geskiet. Ek gaan nie ver skote aanpak sonder dit nie, en vind hom baie akkuraat. Ek gaan miskien 'n stappie verder. Ek gaan kyk op Google earth wat die hoogte bo seespieel is waar ek gaan jag, kyk die weervoorspelling en kry barometriese druk ens. Jy sal nie glo watse invloed al die bykomende dinge het nie. Maak hom volgens my net akkurater. Jy kan dit gerus self so toets en sien hoe spoed oor afstand verskil.JohanvB wrote:Ek het actually my data in gelees...en kan jy 'n klein printout maak van waar jy gezero is en wat die BDC distansies dan op scope voorstel..so ja, het so klein "cheatchart" in my hempsak...range die bok...kyk die "cheat chart" en gooi lood..
Groete
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)