Doppe wat in kamer vassit

Vra jou vraag hier en ons verwys dit na kundiges of hoor wat ander ons meedeel.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Doppe wat in kamer vassit

Post by tripodmvr »

Miskien moet ons weer na die PMP probleme post gaan en kyk wat daar gesê is. My 223 priem die slagdoppies met PMP en hulle is frisser gelaai as ander (spoed hoër) - Sako en Remington werk prima.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Saagmeel
Newbie
Newbie

Post by Saagmeel »

Ek het met S365 gelaai met Winchester primer's. TPL 84.84 Het 130g en 150g gelaai vanaf 52.5g met .5g intervalle tot 55.0g
Ek gaan eers weer so middel Jan'14 tyd kry om weer te laai en te skiet. Sal dan van die advies inspan en terugvoer gee.
BRUCE
Newbie
Newbie

Post by BRUCE »

Winkel gekoopte pmp patrone sit ook keer op keer vas in my 270 se kamer.
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Saagmeel sien jy se dis musgrave mod 80. So dus "push feed" aksie. Die "extractor" klou is klein en werk saam met "spring loaded plunger" jammer vir die Brits! Daai veer kan pap raak veral as die geweer met toe slot vir jare gestaan het!? Laat die slot na gaan dit mag dalk jou probleem wees dat die klou nie mooi hak nou en dan oor die pap veer!?
Saagmeel
Newbie
Newbie

Post by Saagmeel »

mariusr wrote:Saagmeel sien jy se dis musgrave mod 80. So dus "push feed" aksie. Die "extractor" klou is klein en werk saam met "spring loaded plunger" jammer vir die Brits! Daai veer kan pap raak veral as die geweer met toe slot vir jare gestaan het!? Laat die slot na gaan dit mag dalk jou probleem wees dat die klou nie mooi hak nou en dan oor die pap veer!?
Dankie Marius - die "extractor:" is nagegaan deur die slim manne en is blykbaar in puik kondissie. Die problem blyk meer en meer "Piet Maak Patrone" te wees.
Post Reply