Robbie1,
Wil jy nie vir my n pryslys pm anders laat weet dan stuur ek jou my email adres.
Dankie
Vleis prys
- grumpy
- Hero Member

Re: Vleis prys
Robbie, ek het jou epos gestuur.
-
ROBBIE1
- Hero Member

Hi Grumpy, ek het ook terug gestuur, seker elders gesteel langs die pad. A-graad hind, klaar bewerk, R44-50, A/B Hind R43-50.
Lam kan ek op die stadium vir jou doen vir R55-00/kg.
Lam kan ek op die stadium vir jou doen vir R55-00/kg.
-
henning
- Hero Member

Pick&Pay het nou a special op heel lam, R49.00 per kilo. Het self toe sommer twee gekoop. Wonder waar hulle die vleis vandaan gekry het vir daardie prys.
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Daar is 'n "Karoo lam" wat ook in sommige kettingwinkels in SA bemark word. Wat behels dit en verskil daardie pryse van ander lam?
-
FCLoretz
- Hero Member

Die karoo lam word as "free range" bemark, hulle se dus die skape word nie gegrainfed en al daai goed nie.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Dit het al gebeur dat ons Namibiese vleis in 'n SA kettingwinkel se koelkas gehang het en verkoop word as "Karoo lam", die slagpale op Keetmanshoop se stempel duidelik op die karkas. Toe die blokman daaroor uitgevra word is hy skielik vreeslik verbaas daaroor... Dis sulke klas goed wat gebeur met die onderduimse truuks soos ek hierbo geskryf het.
- tokjak
- Sr. Member

die rpo en nwkv is besig met n projek om "karoo lam" as karoo lam te bemark . Daar is n rede hoekom dit verskil van ander vleis . As ek reg kan onthou is daar 6 verskillende karoo bossies wat die unieke smaak aan die vleis gee. van hulle is kapokbos , rivierganna , karoobos en anker karoo , ek is nie seker oor die ander nie ,een mag dalk koggelmandervoet wees{as ek reg is} . indien jy {ek dink] 4 van die 6 op jou plaas het , kan jy deel raak van "karoo lam" Wees ook versigtig , sommige slagters verkoop AB"S as lam en vir die van julle wat van n extra vetjie hou , druk vir n beter prys , die slagter het goedkoper betaal vir daardie lam .
Vir die manne in die oos kaap . ek laai die 30 ste November lammers af in PE en Uitenhage, A1-A5 lammers, pryse wissel tussen R49 - R52/kg opgesaag , verpakking is R10 ekstra
groete
Vir die manne in die oos kaap . ek laai die 30 ste November lammers af in PE en Uitenhage, A1-A5 lammers, pryse wissel tussen R49 - R52/kg opgesaag , verpakking is R10 ekstra
groete