Metode nr 7 - vanghokke

britsman
Hero Member
Hero Member

Re: Metode nr 7 - vanghokke

Post by britsman »

Tomma,
          Geen probleem met die "in chip" nie, bly dat jy antwoord. Dankie, ek sal so maak.

groete,
                      brits
If guns are outlawed. Only outlaws will have guns.
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Hey Brits,

How is your trapping onslaught going,  how many cages are you baiting, and are you using traps with them, or setting separately.

Keep us posted.

Cheers,

Graham
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

Hi Graham,

mac21 wrote: How is your trapping onslaught going,  how many cages are you baiting, and are you using traps with them, or setting separately.
      Not so good.I've got 6 x cages out at the moment (all rather close to each other), but after what you have said and read in Hein's e book, about placement, I will move them to other spots. 2 X cages are being soaked in a dam and I have another 2 from a neighbour still to go out. Ive managed to get cat "piss"
and will use that to bait all the cages next week. With smelly bait I keep catching porqupines (let them go) and young baboons.
      When the cages are placed I will modify my "legholds" as Hein suggests and put them out using scent posts with jakkie "piss" for the black backs.

regards,
                  brits   
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Britsman

Dit klink of jy nou groot besigheid beplan. Hieruit ly ek af dat jy erge predasie verduur? Of het jy op 'n ander manier van die teenwoordigheid van die rkatte en rjakkalse bewus geword?

Ambessa
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

Ambessa,

Ambessa wrote: Dit klink of jy nou groot besigheid beplan. Hieruit ly ek af dat jy erge predasie verduur?
          Baie still nou op my plasie. Die R/kat pla een van my bure so moet planne maak voor dit my pla.
      Gister aand was ek en die skoonseun besig op sy plaas.
        shhhh..... ek moet "practice" ver weg van my. Ek soek nie slim jakkies hier by my nie.
        Dit gaan maar oor wat jy en LMB praat in die topic Uit die Jagters------ ..... Vroegtydig beplanning.

brits
Caller
Sr. Member
Sr. Member

Post by Caller »

Britsman

Jammer ek bly so lank weg man, ons is maar besig hierdie tyd van die jaar.

Dit is nie regtig nodig om die hok self, reukvry te maak nie. 'n  Rooikat is relatief dom en steur hom nie regtig aan die reuk van metaal nie. Wat ons doen is maar om 'n nuut geboude hok met metaal onderlaag (rooi lood verf) te behandel en net so te los. Verf net die raam en meganisme, nie die draad nie.

Ek vang op 'n gereelde grondslag, baie verskillende soorte diere met vanghokke, en die hokke se reuk blyk nooit 'n probleem te wees nie, selfs nie eens vir honde nie. Die opsigtelikheid van die hok is oo nie regtig die probleem nie. Dit is die feit dat 'n dier in die hok moet ingaan (vasgekeerde gevoel) wat ek kan agterkom, die diere die meeste bedreig laat voel.

Ek sien byvoorbeeld gereeld dat diere wat per ongeluk misgevang word (terwyl ek die hok dophou) weer naby die hok kom (m.a.w. nie bang vir die kok is nie), maar nie sommaar weer ingaan nie.

Caller 
Dit is nie wat jy doen nie, maar hoe jy dit doen.
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

Caller,
        Dankie vir die inligting. Ek het 10x hokke uit en wag nou net om die tosseloortjies om 'n "inspection" te maak van die binnekant van die hok.

groete,
                brits
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Graham/Brits

Soma so vir die interresantheid, n foto of twee van trailcams, ek gebruik ook maar die Moultrie maak, het een Cuddeback, maar hy is nie so gebruikers vriendelik ni, en kos 2.5 keer die prys van die Moultrie's

Sit ook van tyd tot tyd die kameras op my plaas by waters waar daar nie skaap suip nie, nogal interresant om te sien wat alles kom daar aan.

Image
Kat wat kom eet het

Image
Ystervark wat kom water soek het

Image
Image
Image
Paar interresante dier wat kom vleis vreet, het ook een van n vlakvark oppi bait.

Image
Image
Image
Image
Diere by die water afgeneem.

Mooi loop

Francois

Graham, post some of your trailcam picks, please man, always very interresting.
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Francois,
Graham, post some of your trailcam picks, please man, always very interresting.
Ambessa is probably going to give me another rev here, but I dont actually keep any of them, at least not until now. I usually use the camera to identify caracal, so 99% of the time it is set in a gully or sloot, and all I ever get on them is kudu, cat, hasies porcupines and genet. got a dassie once, and that is about it.

I will keep anything I get, and will post some clear ones later. I have only got 1 camera left, some 2 legged predators decided to do their slaughtering of stolen sheep in a kloofie that I was set up in, and must have picked up the IR flash, so 2 cameras and a bunch of sheep left the kloof, and I was left hating stock thieves even more.

Great pic's on your cameras though, I cannot understand why more people don't use them.

Cheers,

Graham

Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo mac21

...you may be right, why not keep the photographic records?

Boy, is it cold in Bethlehem...

Ambessa
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Britsman
britsman wrote:...het 10x hokke uit en wag nou net om die tosseloortjies om 'n "inspection" te maak van die binnekant van die hok.
Happy waiting. Please remember to measure them.

Ambessa
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Ambessa,

01h30 I put a mug of coffee on the roof, thought I would do one more sweep with the  light, Ta came in, shot her at 01h42, reloaded and found my coffee was almost as frozen as I was, packed up 10 min later and came home, will measure tomorrow for you.

Cheers,

Graham

Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo mac21

Nice man. I said it is contagious, others are also picking up the habit to do the measuring.

Sleep well.

Ambessa
britsman
Hero Member
Hero Member

Post by britsman »

Ambessa,
            Wat dink jy van my tosseloor katsand wyfie?
                                  Image
        Mama kry dit al om te "pose" en om haar brekfas te kom haal van haar. Moet net se dat sy dit nog nie die (brekfes) mooi vat nie.
        By the way, haar katsand het al 2x mannetjies laat sneuwel. Ok .... Moenie worrie nie, die data sal deurr kom
          groete,
                    brits
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Britsman
britsman wrote:...Wat dink jy van my tosseloor katsand wyfie?...  ...kry dit al om te "pose" en om haar brekfas te kom haal van haar. Moet net se dat sy dit nog nie die (brekfes) mooi vat nie...  ...katsand het al 2x mannetjies laat sneuwel. Ok .... Moenie worrie nie, die data sal deurr kom
Mooi pose van Tosselina.

Ek hou van die entoesiasme. Like I said not so long ago it is contagious. Hoop 'n paar ander ouens steek aan (nie varkgriep nie) en vat die aas met hoek en sinker en al...

Ambessa
Foxcreek
Hero Member
Hero Member

Post by Foxcreek »

Hallo manne

Soos reeds elders genoem het ek 'n vanghok met ystervark pee gestel en al baie verskillende spesies gevang. Het ook al vyf jakkies gevang. Het nog nooit een ouer as 'n jaar gevang nie. Hier is die laaste een wat ek Sondag 15/11/09 gekry het. Laas jaar se kleintjies.

Image

Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Mooi foxcreek, daai vlekkie lyk bly om jou te sien... ;) Interesant die tiepe lok middel wat jy gebruik in die hok.
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

Foxcreek

Het jy reen gehaad dat die grond so nat is of is hy maar net piepiebang vi jou.

Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
Foxcreek
Hero Member
Hero Member

Post by Foxcreek »

Freek

Die ystervarke eet elke jaar so 3-5 ha van ons mielies op. Nadat ek op die forum gelees het hoe oon Britsman pee sand bymekaar maak met sy kat, het dit skielik by my opgekom, "hoekom gebruik ek nie ystervark pee om ystervarke mee te vang nie?."

Ek het nou al 38 ystervarke in die laaste twee maande of so gevang, en tot my verbasing het ander spesies ook by die ystervark pee kom inloer. Wat my verbly is dat ons mielies al so 10 cm hoog is en daar is niks wat daar grawe nie, en allie rye lyk mooi vol.

Boeta

Ek moet eintlik meer gereeld by "re?nmeter" update, want ons trek al by 385 mm vanaf die begin van Sept. As dit hier nie vir twee weke in die somer gere?n het nie, kla die w?reld se boere oor droogte. So daai vlekkie het in Saterdag aand se 12 mm( heelnag sagte misre?n) gewei.

Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
MEERKAT
Hero Member
Hero Member

Post by MEERKAT »

Foxcreek

Daardie dierbare ding laat ons weer gaan om later te jag, as ons hulle nie geskiet kry, roep ons versterkings in bv Taffles hy moet tog besig bly. :) :)

Knou goggas af en laat babas uitgroei
MEERKAT
Foxcreek
Hero Member
Hero Member

Post by Foxcreek »

Meerkat

Daai tipe outjies hervestig ek in 'n anner gebied waarvan ek nooit die GPS koordinate sal h? nie.

Foxcreek.
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

Foxcreek

As julle dalk teveel reen kry pos maar bietjie hierdiekant toe,sal kan doen met bietjie reen,maar ons sal maar moet geduldig wees die liewe Vader sal ons ni mis kyk nie.

Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

SKULDIG staan in hoofletters op daai vlekkie se gesig geskryf... ;) Jip die ystervarke kan nogal hin probleem wees, het ook die afgelope naweek op een af gery in 'n nuut geplante mielie land, Mountainman het op 150m sy ligte gedim uit die stoel.
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
beesman

Post by beesman »

Dag s? manne, eks nuut in die hele vang hok storie en wou net graag weet of iemand my dalk kan planne stuur vir die bou van vang hokke sowel as maniere om veral jakalse te vang. Watse aas moet ek gebruik, waar moet ek my vang hok plaas ens. Sal dit baie wardeer.
Raven
Hero Member
Hero Member

Post by Raven »

Beesman,
Jy sal baie makliker 'n kat vang as jakkals met vanghokke.
Jakkals in vanghok is meer van 'n gelukkie sou ek s?.
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Post Reply