Wildboar jag
-
PWV
- Hero Member

Re: Wildboar jag
Ja, hy maak hulle plat. Wonder so in my enigheid hoeveel het hy dalk gekwes wat nie hier vertoon word nie?
Sorry, moet seker nie so negatief wees nie.
Sorry, moet seker nie so negatief wees nie.
-
Spekboom
- Jr. Member

-
Spekboom
- Jr. Member

Ja oom ek hoop maar ons sien al die doodskote, ek moet sê daars vrek baie varke.
- Smiley
- Sr. Member

Een ding is seker die knaap mag maar skiet.
-
birklec
- Sr. Member

stem 100% saam.Smiley wrote:Een ding is seker die knaap mag maar skiet.
- RUPERT
- Hero Member

Hel ek dink dit sit ook nie in elke man se loop om so tekan skiet nie.Hy trek daai wiel neuse se handbriek op sonder om te huiwer.
-
vossie1
- Hero Member

Ek kan nie die video oopmaak nie,ma dit klink vir my na die ou met n Sauer 202. 30.06spr
- theedge
- Hero Member

Kyk ek stem - die knaap mag maar skiet
- Jake1
- Hero Member

Hierdie ou mag maar hoor! Ek het so rukkie terug met spotlight 3 bosvarke bymekaar op die nuwe mielieland gekry, 3 skote in 3 sekondes gegee. Ek jaag toe na die plek waar hulle gewoonlik deurhardloop as hulle weghardloop, wag 5 minute en niks kom deur nie. Ek ry toe terug toe lê al 3 daar, kop, nek en bladskoot. Ek kon nie my geluk glo nie. 3006 180 gr round nose speer punte. Daai punte moer hulle. Was so 80-100m ver. Ek kry hulle gewoonlik net so een uit vyf keer met die spotlight, moet sê jy skrik jou gat af as jy hulle kry, en hulle hardloop sodra die lug op hulle val. Ek moes in my magasyn kyk hoeveel skote het ek geskiet- dit gebeur te vinnig.
J1
J1
-
PWV
- Hero Member

As jy nou net die video kon wys......Jake1 wrote:Hierdie ou mag maar hoor! Ek het so rukkie terug met spotlight 3 bosvarke bymekaar op die nuwe mielieland gekry, 3 skote in 3 sekondes gegee. Ek jaag toe na die plek waar hulle gewoonlik deurhardloop as hulle weghardloop, wag 5 minute en niks kom deur nie. Ek ry toe terug toe lê al 3 daar, kop, nek en bladskoot. Ek kon nie my geluk glo nie. 3006 180 gr round nose speer punte. Daai punte moer hulle. Was so 80-100m ver. Ek kry hulle gewoonlik net so een uit vyf keer met die spotlight, moet sê jy skrik jou gat af as jy hulle kry, en hulle hardloop sodra die lug op hulle val. Ek moes in my magasyn kyk hoeveel skote het ek geskiet- dit gebeur te vinnig.
J1
Fyn "brag".
Toemaar Jake1, net 'n grappie. Ons glo jou.
Groetnis.,
- Jake1
- Hero Member

Oom PW, ja dis seker brag ne, glo my ek het al baie gemis ook- so luck was maar aan my kant...... "the more I shoot the luckier I get.." Daai was nou brag ja.
J1
J1