Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar net 'n bietjie terugvoering, nee dit was nie 'n groenjag nie en ek het bitter lanklaas van 'n groenjag gehoor wat plaasgevind het. Die Swartwitpense word baie gepyl vir endorseering, mates neem en dan ook om geskuif te word. 'n Mens kan dit ook nie 'n jag noem omrede dit gewoonlik 'n diesel of avgas stalk sal wees soos Tripod sal sê. Dawid, dit is 'n vriend van my se bul wat ons van al drie gedoen het soos bo genoem.
Ons praat nou die dag oor hierdie bokke se vleis. Hoe smaak dit? Wie het al daarvan geeet? Nogals duur vleis.
Vroeer van jaar met ons jag het hierdie een bul my die een oggend getart. Hy staan 20 tree van my af, oop en bloot en kyk vir my. Vir R60 000 per bok was dit 'n duur prentjie. Ek het nie daai geld nie. Duidelik het hy geweet ek gaan hom nie skiet nie.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
Sy vleis is glo van die beste en is baie gejag vir ransoene in Zimbawe en Mosambiek in die laat 50 en 60 jare! Biltong ook van top gehalte! Die rinderpes van die 1930's rond het die grootste skade aan ons swartwitpens bevolking gedoen! Hulle reken dat meer as sestig persent van hulle in limpopo die ou Transvaal daai jare gevrek het!Toe was daar nog baie vrylopende swartwitpense op oop plase gewees!