Knaldemper hulp.

Vra jou vraag hier en ons verwys dit na kundiges of hoor wat ander ons meedeel.
Post Reply
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Knaldemper hulp.

Post by Dweetster »

Ek wil net graag weet wat in n knaldemper kan veroorsaak dat my 308 bont skiet? Als lyk tog mooi en in lyn. Kan dit wees dat die 1ste kamer dalk te klein is?Die kd kom van die Kaap af en is kleiner as my bestaande een. Ek skiet n 5duim groep op n 100 mtr as ek hom af haal is die groep reg. wat kan dit wees. Die kd was n blank een wat ek die draad self van gesny het. Opgestel in n 4 jaw en pervek getap. Of so dink ek ( met n center agter in die tap). Wat nou?
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Re: Knaldemper hulp.

Post by Flip Nel »

Kyk of die gaatjies mooi oop is in die knaldemper en dat die koeels nie erens die knaldemper net net raak nie. Gooi 'n koeel deur die knaldemper en kyk of hy nie erens vassit nie.
stan man

Post by stan man »

my opinie ook.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Gehoor dat die brame van die snywerk nie altyd mooi verwyder word nie. Gebruik 'n boor om die belyning te toets en sommer bitjie skoon te maak. Druk hom met die hand deur om te voel vir skeefgeid of haakplekke.
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Die koeel meet 7.83 en my gat op die kd meet 8.7 so ek het .5 m/m speling elke kant. Dit lyk nie of die koeel raak nie. Volgens die gasmerke op die kroon van die kd lyk dit tog of hy eweredig uitkom. Ek moet dalk ander ladings probeer, ek weet nie.
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Het kd toe gaan toets, dit is drek van die willehond. Op 303 skiet hy net so bond. Gaan maar weggooi.
Dankie vir die hulp.
Post Reply